تور تایلند تابستان 96,تور تابستانی,تورهای تابستانی,تور تایلند,تور تابستان تایلند,تور ارزان تابستان,تور لحظه آخری تابستان,تور لحظه آخری تایلند تابستان 96,تور ارزان تایلند تابستان 96,تور تابستان ارزان تایلند,تورهای تابستان,تور لحظه آخری,قیمت تور تابستان تایلند,قیمت تور تایلند,تور گردشگری تابستان,تورگردشگری تابستان تایلند,تور گردشگری تایلند

در این مقاله سعی شده مختصری از وضعیت تایلند و پیشنهادات ما برای سفر شما آماده گردد پس شما را دعوت به خواندن این مطلب سودمند می کنیم.

جاذبه های گردشگری تایلند | تور تایلند تابستان 96

قصر بنگ پا این
این قصری که مشاهده میکنید، قصری است تابستانی و سلطنتی که معماری ای اروپایی دارد و برای پادشاهان تایلندی بوده است و شامل باغ هایی زیبا و چشم نواز است.

جزیره کو فی فی | تور جزیره کو فی فی

یکی از گران ترین جزیره ها در تایلند است . قیمت یک اتاق دو تخته با دستگاه تهویه در یک هتل ارزان قیمت چیزی در حدود 1500 بات است. قیمت غذا در رستوران های سرباز از 35 تا 80 بات است وقیمت غذای محلی در داخل شهر و نزدیکای ساحل به 170 بات می رسد . بازار این جزیره یکی از ارزان ترین بازار های پخش کننده ی غذاهای دریایی ، میوه ها و سبزیجات است . حمل و نقل در این جزیره با اتومبیل و تاکسی و … نیست بلکه شما می توانید با دوچرخه و پای پیاده در این جزیره به گردش بپردازید همچنین هزینه رفت و آمد بین جزایر از 250 تا 4000 بات برای هر یک ساعت است .

معبد وا ماهاتا | تور بانکوک

در بانکوک یکی از پربازدید ترین مکان های گردشگری است که در زمان پادشاه راما اول ساخته شده . معروف ترین قسمت آن سردیس بودا در میان ریشه های درختان می باشد که با آن زیبایی خاصی بخشیده است .

جشن های تایلند در فصل تابستان | تور تابستانی تایلند

ماه جولای (تیر) :

جشن اهدای گل (Tak Bat Dok Mai)  که همزمان با روزه بودایی است که راهبان از معبد خود بیرون نمی آیند . گلها  و هدایایی را به نشانه احترام به بودا تقدیم می کنند . این مراسم در 24 الی 25 جولایدر شهر سارابوری اتفاق می افتد .

جشن شمع که همان روزه بودایی است . در این روز راهبان بودایی از معابدشان بیرون نمی آیند و می بایست در داخل معبد باقی بمانند. مردم اوبون برای شاخص کردن این سعی و تلاش راهبان ، شمع های بزرگی را که از موم عسل ساخته شده با دقت آرایش می کنند و در پایان مراسم این شمع ها را به راهبان هدیه می دهند. این مراسم در جولای 25 در شهر ابون راچاتانی اتفاق می افتد .

ماه آگوست (مرداد) :

روز مادر و سالگرد ملکه در 12 آگوست .

ماه سپتامبر (شهریور) :

مسابقات قایق رانی را در شهر ناراتیوات در تاریخ 21 سپتامبر آغاز می کنند و در 25 سپتامبر پایان می دهند.


 

ترتیب
ماه میلادی
عنوان
ماه میلادی
برابری از تاریخ
(هجری خورشیدی)
تا تاریخ
(هجری خورشیدی)
۱ ژانویه = ۱۱ دی ۱۱ بهمن
۲ فوریه = ۱۲ بهمن ۹ اسفند
۳ مارس = ۱۰ اسفند ۱۱ فروردین
۴ آوریل = ۱۲ فروردین ۱۰ اردیبهشت
۵ مه = ۱۱ اردیبهشت ۱۰ خرداد
۶ ژوئن = ۱۱ خرداد ۹ تیر
۷ ژوئیه = ۱۰ تیر ۹ مرداد
۸ اوت = ۱۰ مرداد ۹ شهریور
۹ سپتامبر = ۱۰ شهریور ۸ مهر
۱۰ اکتبر = ۹ مهر ۹ آبان
۱۱ نوامبر = ۱۰ آبان ۹ آذر
۱۲ دسامبر = ۱۰ آذر ۱۰ دی

غذاهای تایلند در فصل تابستان | دیدنی های تایلند

کائو پد (Khao Pad) : برنج سرخ کرده که یکی از معروف ترین ترین غذاهای تایلندی است و عموما با جوجه، گوشت گاو، میگو، خوک، خرچنگ، نارگیل، آناناس و سبزیجات درست میشود.

توم یام (Tom Yam)  : یک سوپ تند و ترش است همراه با گوشت که در مناطق مرکزی تایلند رواج دارد .

لارب (Larb) :  سالادی تند و ترش که با گوشت، پیاز، گرد فلفل، پودر برنج تفت داده و نعناع درست میشود و در منطقه شمال تایلند رواج دارد .

آب و هوای تایلند در فصل تابستان | تور تابستان تایلند

فصل تابستان همراه با باران های موسمی و شدید است اما این باران ها بیشتر در ساعات پایانی عصر و در طول شب می بارند .به همین خاطر احتمال اینکه تعطیلات شما را خراب کند بسیار پایین می باشد .با این حال ماه آگوست و سپتامبر دو فصل از بارانی ترین ماه های سال بوده و به مسافران پیشنهاد می شود که حتما قبل سفر به شرایط آب و هوایی بانکوک نگاهی بیاندازند .

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

——————————————————————————

———————————————————–

تور تایلند تابستان ۹۶- تور تایلند تابستان 96- تور تایلند تابستان ۹۶- تور تايلند تابستان 97- تور تايلند تابستان 97- تور تايلند تابستان ۹۶ – تور تايلند تابستان ۹۶- ثبت نام تور تایلند- تور تایلند جزیره فی فی- تور تایلند جشن آب- تور تایلند جزیره پوکت- تور تایلند جدید- قیمت تور تایلند جدید- تور جنگل تایلند- جدیدترین تور تایلند- جستجوی تور تایلند- تور جزایر تایلند – تور تایلند لحظه آخری تابستان 92 – تور تايلند 93 – تور تايلند 94 – تور تایلند 93 پاییز – تور تایلند 93 ارزان – تور تایلند 94 تابستان – تور تایلند 94 خرداد – تور 9 روزه تایلند – تور بهار تایلند,تور زمستان تایلند,تابستان بهار تایلند,تور پاییز تایلند,تور تایلند از شیراز,تور تایلند از مازندران,تور تایلند از مشهد,تور تایلند از اصفهان,تور تایلند از تبریز,تور تایلند از همدان,تور تایلند از کرج,تور تایلند از خوزستان,تور تایلند از اهواز,تور تایلند از شیراز,تور تایلند از قزوین,تور تایلند از زنجان,تور تایلند از ارومیه – هزینه زندگی در تایلند 2017 – هزینه سفر به تایلند 96 – هزینه سفر به تایلند ۹۶ – هزینه سفر به تایلند ۹۶ – هزینه تور تایلند 96 – هزینه تور تایلند تابستان ۹۶- هزینه تور تایلند تابستان 96

تایلند تابستان 96 – تورهای تایلند تابستان 96 – تورهای تایلند تابستان 96 – قیمت تور تایلند تابستان 96 – تور لحظه آخری تایلند تابستان 96 – تور تابستان تایلند 96 – تور تایلند تابستان 2018 – قیمت تور تایلند تابستان 2018 – نرخ تور تایلند تابستان 2018 – تور تایلند تابستان 97 – تور تایلند تابستان 2018 قیمت – تور تایلند تابستان 2018 ارزان – تابستان تایلند – تورهای تابستان تایلند – هوای تابستان تایلند – تور تابستان تايلند – تور تايلند تابستان ۹۶ – تور تايلند تابستان 2018 – تابستان 96 تور تایلند – تور تایلند پوکت تابستان 96 – تور ارزان تایلند تابستان 2018 – قیمت تور تایلند تابستان – تابستان در تایلند – قیمت تور تایلند در تابستان – تایلند در تابستان – اب وهوای تایلند در تابستان – سفر به تایلند در تابستان – هوای تایلند در تابستان – دمای هوای تایلند در تابستان – قیمت تور تایلند در تابستان 96 – تور تایلند در تابستان 96 – تور تایلند تابستان 1396 – تور تايلند تابستان 96 –

تور تایلند تابستان 96 | تور تابستان تایلند,تورگردشگری تابستانی,قیمت تور تایلند,تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.