قیمت تور استانبول,تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

قیمت تور استانبول | تور ارزان استانبول

استانبول که در اوایل به نان قسطنطنیه شناخته می شد و پایتخت روم شرقی محسوب میشد پس از ورود امپراطوری عثمانی به این شهر سبک معماری و فرهنگ و هنر غنی ای پیدا کرد و در زمان جمهوری ترکیه دیگر پایتخت ترکیه به حساب نمی آمد و نام شهر از قسطنطنیه به استانبول تغییر کرد و امروزه این شهر بزرگ پایتخت تجارت و فرهنگ و هنر ترکیه به حساب می رود.

مردم استانبول مردمی مهمان نواز هستند و همیشه روابط گرمی با گردشگران ایرانی داشته اند. مردم استامبول از نظر دین و فرهنگ، تشابهات نزدیکی با ما ایرانی ها دارند و همین مورد سبب روابط گرماستامبولی ها با ایرانی ها شده است.

تور ارزان استانبول

سفر به ترکیه یک سفر اقتصادی و به صرفه می باشد، با توجه به ارزان بودن قیمت تور استانبول عده ی زیادی از مردم کشورمان با تور به این شهر سفر میکنند و از خیابان هایی که بافت تاریخی دارند و سنگ فرش هستند دیدن می کنند. طعم غذا های استانبول که بسیار شبیه به غذاهای ایرانی میباشد را میچشند و از بازار های استانبول که برندهای معتبر جهان را در خود جای داده اند دیدن می کنند.

سواحل استانبول

همچنین کسانی که به ساحل علاقه دارند می توانند در ساحل های استانبول که بسیار تمیز و زیبا هستند به شنا و استراحت بپردازند.

دیدنی های استانبول

استانبول مساجد تاریخی و زیبایی دارد که از جمله این مساجد میتوان به مسجد آبی و مسجد سلطان محمد اشاره کرد که با 6 مناره هایی که دارند منظره ی زیبایی را برای گردشگران رغم می زنند.

استانبول همچنین دارای بهترین کافه ها و شیرینی فروشی های ترکیه می باشد، روستا های زیادی در اطراف استانبول وجود دارد که شباهت زیادی به روستاهای ایرانی دارند.

اگر به استانبول سفر میکنید حتما چتر همراه خود داشته باشید چرا که باران در استانبول خبر نمیکند و یک باره شروع به باریدن میکند!! البته بارش ناگهانی باران هم باعث شده که دست فروشان چتر هم در کنار خیابان بفروشند، ولی برای تهیه چتر با کیفیت تر میتوانید به یکی از فروشگاه های معتبر بروید و چتری با جنس مناسب تر خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت تور استانبول و کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت تورز توریست دیدن فرمائید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم

تور مارماریس,تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا

تور آنکارا,تور ترابزون,تور ازمیر,تور وان

تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

قیمت تور استانبول,تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,ورزش های آبی استانبول,تور نوروز استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,استانبول برای کدام کشور است,بهترین فصل مسافرت به استانبول,بهترین زمان تور استانبول,آب و هوای استانبول,دمای هوای استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,تور نوروزی استانبول,تورنوروزاستانبول,بهترین توراستانبول,تورهای لحظه آخری,تورکریسمس,تور کریسمسی

قیمت تور استانبول | تور ارزان استانبول | تور لحظه آخری استانبول | توراستانبول تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.