قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

قیمت تور قبرس و استفاده از امکانات آن به چه صورتی می باشد؟

قیمت تور قبرس با توجه به شهر های گردشگری و مراکز خرید لوکس یا غیر لوکس، هتل های چندستاره و امکانات خاص آنان، شهر محل اقامت و موارد دیگر کاملا متغیر می باشد.

برای اطلاع داشتن از شرایط سفر به قبرس و قیمت آن میتوانید مقاله را در ادامه بخوانید.

قبرس یک جزیره بسیار زیبا و رویایی و بسیار دل انگیز در دریای مدیترانه می باشد که به علت دونیمه بودن آن و تقسیم شدن میان ترک ها و یونانی ها، هرساله بخاطر طبخ غذا از دومنطقه متفاوت، فرهنگ های موجود مختلف و همچنین جاذبه های گردشگری مختص به هر دو منطقه و  آب و هوای بسیار معتدل و ملایم مدیترانه ای و سواحل تمیز و زیبای آن باعث شده گردشگران زیادی از آسیا و اروپا و آمریکا جذب این کشور جزیره ای فوق العاده زیبا شوند.

شهرهای مهم قبرس و مراکز خرید آنان | تور ارزان

قبرس دارای شهرهای گوناگونی می باشد که هرکدام جاذبه های گردشگری و سواحل زیبا و رستوران های منحصر به خودش را داراست.
از شهر های مهم قبرس میتوان به نیکوزیا که پایتخت این جزیره زیبا می باشد، فاماگوستا، لیماسول، پافوس، لارناکا و کایرنیا اشاره نمود.

شهر نیکوزیا به علت پایتخت بودن، نقطه قوتی در اداره امور کشور است.این شهر همچنین دارای مراکز خرید مدرن است و فروشگاه لوازم خانگی و مجبوب خانم ها ، آیکیا نیز به تازگی افتتاح شده است.
برای خرید اقلام محلی و سنتی میتوانید به فروشگاه رنگارنگ که در بازار بلدیه قرار دارد سری بزنید و از تنوع محصولاتش و خرید با قیمت های متنوع لذت ببرید

شهر لارناکا فروشگاه های زیادی با تنوع محصولات متعدد مانند پوشاک، عطر، ظروف سفالی، ظروف نقره، اسباب بازی و…. را دارا می باشد.
از مراکز خرید لارناکا میتوان به سیتی پلازا، مَنگو، فروشگاه سوپرمترو، سیروکو فشن ودیگر مراکز خرید اشاره نمود.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که ساعت کاری فروشگاه ها تا ساعت 5 عصر می باشد ولی در تابستان به علت استقبال خوب گردشگران تا ساعت 7.8 نیز فروشنده ها در مغازه حضور دارند.
روز یکشنبه روز تعطیل رسمی در قبرس است و همچنین روزهای شنبه ها و چهارشنبه ها فروشگاه ها عصرها تعطیل می باشند.

جاذبه های گردشگری قبرس | تور قبرس

از جاذبه های گردشگری قبرس میتوان به مساجد تاریخی بنابر مسلمان بودن قسمت شمالی و ترک نشین قبرس، همچون مسجد سلیمیه با قدمت پنج قرن که همچنان با گنبد سفالی و چهار مناره بلند و زیبا، در منطقه ادیرنه نگین گردشگری جذابی در این منطقه برای مسافران می باشد.
مسجد لالا مصطفی پاشا که در منطقه فاماگوتسا قرار گرفته و از کهن ترین آثار به جامانده قرون وسطی است. این مسجد قبلا به عنوان کلیسای اس تی نیکولاس بوده است و بعد از فتح آن توسط عثمانیان به مسجد و محل عبادت مسلمانان تبدیل شده است

از دیگر آثار تاریخی قبرس میتوان به قلعه هیلاریون،صومعه بلاپس، مسافرخانه گریت خان اشاره نمود.
از جاذبه های گردشگری میتوان به موزه قبرس، صومعه کیکاس، قلعه کلوسی، ساحل نسی و دیگر موارد جذاب اشاره نمود.

غذاهای قبرس | تور لحظه آخری قبرس

از غذاهای قبرس میتوان به اَفِلیا (این غذا با گوشت خوک طبخ میشود و برای ایرانیانی که طبخ غذای اسلامی و حلال برای شان مهم است توصیه نمیشود.(کِلفتیکو (با گوشت بره و سبزیجات مخصوص تهیه میشود)، اگر طرفدار پروپاقرص پنیرهای محلی هستید که بعد از ورز داده شدن و طلایی شدن قابل خوردن باشند را میپسندید به شما هالومی را پیشنهاد میدهیم.از دیگر غذاهای لذیذ که به مزاج ایرانی ها نیز سازگار است میتوان به دلمه، تاوا و انواع کباب ها  اشاره نمود.

قیمت تور قبرس

برای اطلاع داشتن از پکیج و قیمت تور قبرس و آشنا شدن با شرایط سفر به قبرس شمالی و قبرس جنوبی میتوانید به سایت تورز توریست مراجعه نمائید و از اطلاعات سودمند آن بهره ببرید.

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

قیمت تور قبرس | تور ارزان قبرس | تور لحظه آخری قبرس | رزرو تور قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.