تور قبرس تابستان 96,تورهای تابستانی,تور ارزان تابستان,قیمت تور تابستان قبرس,تور لحظه آخری تابستان قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تورقبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

 

آیا تابستان بهترین زمان سفر به قبرس می باشد؟

اگر از افرادی هستید میخواهید تور قبرس تابستان را انتخاب کنید ولی نسبت به آن اطمینان ندارید، ما به شما اطمینان میدهیم با خواندن متن زیر در انتخاب خود مطمئن و مصمم شوید.

آب و هوای قبرس در تابستان | تور قبرس

جزیره قبرس به علت قرار گرفتن در کنار دریای مدیترانه آب و هوای بسیار مطبوع مدیترانه ای را داراست.
این جزیره زیبا تابستان هایی گرم و معتدل ولی به مدت طولانی به مدت 8 ماه از فروردین تا آبان را دارا می باشد .معولا در ماههای (ژوئن، ژولای و آگوست ) درجه هوا تا 40 درجه نیز میرسد و بهترین زمان برای استفاده از ورزش های آبی می باشد

 

فستیوال ها و جشنواره های قبرس در تابستان

در شهر لیماسول هرساله فستیوال هیجان انگیز آب برگذار میشود و عامل اصلی جذب گردشگر وتوریست در فصل تابستان می باشد.
البته لیماسول در تابستان دمای هوای 35 درجه را دارد و گرم ترین منطقه قبرس می باشد.
جشن هایی مانند شب های شکسپیر و جشن درام یونان نیز در تابستان هرساله در لیماسول برگزار میگردد.
در فستیوال سپریا نیز افراد با لباس های محلی متفاوت به منظور معرفی فرهنگ کهن قبرس ظاهر میشوند و خواننده هایی نیز آنان را در این فستیوال همراهی مینمایند.

 

غذاهای قبرس | تور قبرس

قبرس به علت اینکه هم ترک نشین و هم یونانی نشین دارد غذاهای ترکی و یونانی زیاد و متنوعی رواج دارد.
یکی از غذاهای مهم و محبوب به نام موساگا می باشد که با بادمجان و انواع سبزیجات معطر مانند نعناع، گوشت چرخکرده و خامه و در فر تهیه میشود و طرفداران خودش را دارد.
از غذاهای معروف ما ایرانی ها دلمه می باشد که در قبرس از غذاهای محبوب و سنتی به شمار میرود.
از غذاها مهم دیگر قبرس میتوان به موارد ذیل اشاره نمود.اَفِلیا، کِلِفتیکو، هالومی، باییلدی، کباب های محلی و سنتی، تاوا و استیفادو.

 

هتل های قبرس | تور

از هتل های دو ستاره قبرس میتوان به لارکو که دارای امکاناتی همچون زمین تنیس، بدنسازی، سالن سونا و جکوزی،wifi رایگان است اشاره داشت و همچنین فاصله آن تا فرودگاه 5دقیقه می باشد . همچنین هتل کرنلیا که دارای پارکینگ و wifii رایگان، سرو صبحانه است، آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

از هتل های 4 ستاره این جزیره رویایی میتوان به الیاس بیچ با امکاناتی نظیر سالن بدنسازی،استخر و سونا و جکوزی، مرکز ماساژ درمیانی و اتاق هایی با داشتن امکاناتی همچون تلویزیون سرویس بهداشتی ماهواره و سرویس خنک کننده و هتل سنتیدو سندی بیچ با دید بسیار زیبا به سواحل آرام بخش مدیترانه، ساعتی خوبی را میتواند برای شما به ارمغان بیاورد، اشاره نمود.

 

برای اطلاع یافتن از شرایط تور قبرس تابستان96 لطفا به لیست منتخب و پیشنهادی تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

تور قبرس تابستان 96,تورهای تابستانی,تور ارزان تابستان,قیمت تور تابستان قبرس,تور لحظه آخری تابستان قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تورقبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

تور قبرس تابستان96 |‌ تور لحظه آخری قبرس | قیمت تور قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.