تور گرجستان,تور گرجستان,قیمت تور گرجستان,تور ارزان گرجستان,تور لحظه آخری گرجستان,تور گردشگری گرجستان,قیمت تور ارزان گرجستان,جاذبه های گرجستان,دیدنی های گرجستان,تور کریسمس گرجستان,تور تابستان گرجستان,تور بهار گرجستان,تور زمستان گرجستان,تور پاییز گرجستان,تور گردشگری گرجستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور گرجستان

گرجستان یکی دیگر از کشور های توریستی و گردشگری است. وسعت آن 69700 کیلومتر مربع بوده که تفلیس را پایتخت خود قرار داده است. تفلیس به فراوانی چشمه های آب گرم معروف است که اصلا نام تفلیس هم برگرفته از آن است.

در ادامه، ما در شبکه تور ها به معرفی این کشور و جاذبه هایش میپردازیم و انتخاب تور گرجستان را به عهده شما عزیزان میگذاریم.

 

آب و هوای گرجستان | بهترین فصل برای تور گرجستان

گرجستان از کشور هایی است که آب و هوای متنوعی دارد و به دلیل وجود رشته کوه ها مابین روسیه و این کشور، از ورود سرمای شدید به آن جلوگیری میشود. این کشور، کوهستانی بوده و 80% آن را شامل میشود.

غرب این کشور دارای اقلیم مرطوب و شرق آن عمدتا خشک یا معتدل و مرطوب است. آب و هوای این کشور شگفت انگیز است. زیرا در یک زمان در امتداد دریای سیاه شاهد نخل هایی با هوای تابستانی هستیم. در دامنه کوه ها شاهد چمنزار ها و شکفتن گل ها هستیم که بوی بهار را برایمان تداعی میکند. در عین حال در کوهستان ها شاهد بارش برف هستیم که همراه با مه غلیظ چشم ها را خیره میکند.

این تنوع اقلیم باعث میشود تور های گردشگری نگاه ویژه ای به گرجستان داشته باشند.

بهترین زمان برای سفر به گرجستان، از خرداد تا آخر تابستان است.

 

 

دین مردم گرجستان | تور گرجستان

در گرجستان اکثریت مردم مسیحی ارتودوکس هستند که این جمعیت در حدود 70% کل مردم گرجستان است.

بعد از مسیحیت، اسلام دومین و بیشترین درصد دین مردم این کشور را تشکیل داده است و بخش کوچکی از آن را هم ارامنه تشکیل میدهند.

 

جاذبه های گرجستان | تور ارزان گرجستان

از بهترین جاذبه های گرجستان میتوان به “محله حمام ها” اشاره کرد که از جاذبه های تاریخی تفلیس است و قدمت بالایی دراد.

همچنین “مجسمه مادر گرجستان” که سمبلی مفهومی با ارتفاع 20 متر است. زنی را مشاهده میکنید که با یک دست با ظرفی پذیرای دوست داران کشورش است و در دستی دیگر شمشیر، که نشان از مبارزه با دشمنان و بدخواهان گرجستان دارد.

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی گرجستان “شهر سنگی اوپلیستیخه” که معبد خدایان است. افتخار بزرگترین شهر سنگی در دنیا را برای خود کسب کرده است.

و دارای بسیاری دیگر از مناطق گردشگری، تفریحی و توریستی است.

 

تور گرجستان | قیمت تور گرجستان | تور لحظه آخری گرجستان

با توجه به این که در مناطق مختلف دنیا، مردم با انواع سلایق و نیاز ها، تور گردشگری مناسب خود را انتخاب میکنند. ما هم در شبکه تور ها سعی داریم تمام مناطق توریستی واقع در کشور های پذیرای توریسم را در اختیار شما بگذاریم تا شما خودتان با سلیقه و نیاز خود آن ها را برای اوقات فراغت و تعطیلات خود انتخاب نمایید.

برای این منظور، لطفا از سایت تورز توریست بازدید نمایید.

 

تور گرجستان,قیمت تور گرجستان,تور ارزان گرجستان,تور لحظه آخری گرجستان,تور گردشگری گرجستان,قیمت تور ارزان گرجستان,جاذبه های گرجستان,دیدنی های گرجستان,تور کریسمس گرجستان,تور تابستان گرجستان,تور بهار گرجستان,تور زمستان گرجستان,تور پاییز گرجستان,تور گردشگری گرجستان,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گرجستان | قیمت تور گرجستان | تور لحظه آخری گرجستان | تور ارزان گرجستان | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.