جاذبه های گردشگری پراگ,جاذبه هاي پراگ – جاذبه های گردشگری پراگ – جاذبه های توریستی پراگ – جاذبه های دیدنی پراگ – جاذبه هاي توريستي پراگ – جاذبه های شهر پراگ,جاذبه های گردشگری,گردشگران پراگ

مناطق گردشگری | جاذبه های گردشگری پراگ | مناطق دیدنی پراگ

پراگ جاذبه های بسیار زیاد و تماشایی دارد که در تور پراگ لازم است که از آن ها بازدید نموده و لذت سفر خود را چندین برابر کنید. سایت تورز توریست امروز بر این شده است تا تعدادی از جاذبه های این شهر دوست داشتنی اروپایی را برایتان معرفی کند. بهتر است اول خیال افرادی را که با فرزندان خود به پراگ میروند را راحت کنیم. اگر چه پراگ معماری قرون وسطی ای و جاذبه های تاریخی بسیار زیادی دارد، اما برای کودکان محیطی را فراهم آورده تا آن ها را نیز بی نصیب نگذارد. شما برای این که کودکان خود را سرگرم کنید میتوانید به باغ وحش پراگ رفته تا کودکانتان از دیدن حیوانات بامزه نهایت لذت را ببرند. هر چند که تماشای این حیوانات در باغ وحش پراگ برای بزرگسالان نیز بسیار جالب توجه است. وجود یک پارک جذاب و سرگرم کننده در نقطه ای از پراگ به نام تپه پترین که قطاری کابلی دارد، برای کودکانتان بسیار مفرح و هیجان انگیز است. همچنین این مکان دارای یک هزار توی آینه ها است که مطمئنا کودکان را ساعت ها سرگرم میکند و ساعاتی شاد و دوست داشتنی را برایشان به ارمغان می آورد. اگر شما تور لیدر خوبی داشته باشید، میتوانید از ایشان بخواهید که زمین های بازی کودکان را به شما معرفی کرده و کودکانتان را برای لحظاتی خوش به آن جا ببرید. همچنین میتوانید برای رزرو هتل، هتلی را انتخاب کنید که در آن از کودکان به نحو احسن نگهداری میکنند.

 

مناطق گردشگری | جاذبه گردشگری | گالری شهر پراگ | مناطق دیدنی

اگر علاقه مند هستید تا با هنر مردم چک و شهر پراگ آشنا شوید، بازدید از این نماشگاه برایتان لذتبخش خواهد بود. در این نمایشگاه، آثاری هنری قدیمی و مدرن وجود دارد که با گشتن در آن و تماشای آثار هنری مربوط به قرن بیستم جمهوری چک، میتوانید سفری در تاریخ این کشور داشته باشید.

 

جاذبه های گردشگری پراگ | تپه و پارک پترین پراگ | دیدنی های پراگ

همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، تپه پترین مکان زیبا و مناسبی برای کودکانتان است تا با محیط جذاب و خاطره انگیز آن خود را سرگرم نمایند. این منطقه بزرگترین فضای سبز در پراگ را دارد که برای زوج های جوان محلی خاطره انگیز است تا با قدم زدن در پیاده رو های زیبا و یا نشستن و تماشای رود ولتاوا از ارتفاعی 1300 متری و تماشای مناظری دلچسب از این نقطه، ساعات و یا روز های خوشی را در کنار همسرتان بگذرانید که میتواند خاطره فراموش نشدنی ای برایتان به ثبت برساند. تپه پترین هوای خنک و مطبوعی دارد که میتوان هر روزه بعد از سپری کردن اوقات خود در جاذبه های دیدنی دیگرپراگ، خود را به این مکان رساند و با آرامش خیال به استراحت پرداخت. لازم به ذکر است که این منطقه جاذبه های دیگری هم دارد که با قدم گذاشتن در آن میتوانید به تماشای آن بپردازید.

 

گردشگری در پراگ | قلعه پراگ | مناطق دیدنی پراگ | قلعه معروف پراگ

این قلعه که در قرن نهم میلادی ساخته شده است، به عنوان وسیع ترین و بزرگترین قلعه قدیمی و تاریخی دنیا شناخته میشود. این قلعه در داخل خود کلیساهایی دارد که پیرامون این قلعه، باغ های زیبایی قرار دارد که جلوه خاصی به آن داده است و توریست ها و گردشگران بسیار از آن بازدید میکنند. در طی سال ها، این قلعه فراز و نشیب های بسیاری را به خود دیده و قسمت هایی از آن تخریب و بازسازی میشده است. این قلعه آن گونه است که با قدم زدن در آن و گشت و گذار در قسمت های مختلف آن، گویی تاریخ طولانی خود را بازگو میکند و حرف های بسیاری برای گفتن دارد. از مکان های دیدنی این قلعه میتوان به کلیسای جامع سنت ویتوس اشاره کرد که معماری جالب توجهی دارد و بسیاری از امپراطوران در آن مدفون شده اند.

 

دیدنی های پراگ | پل چارلز پراگ | جاذبه های گردشگری پراگ

پل سنگی چارلز به دستور چارلز چهارم در دستور ساخت قرار گرفته است. این پل تاریخی نیز وقایع بسیاری را پشت سر گذاشته است و توانسته خود را در شهر پراگ حفظ کند و خود را به عنوان یکی از آثار تاریخی و پر قدمت جمهوری چک ماندگار نماید. پل چارلز بیش از ششصد و بیست متر طول و در حدود 100 متر عرض دارد که در اطراف این پل، مجسمه های قدیمی خودنمایی میکنند.

 

تور پراگ | موزه هنر های تزیینی پراگ | جاذبه های گردشگری پراگ

شما عزیزان در تور پراگ میتوانید از موزه های دیدنی شهر پراگ دیدن نمایید و ساعاتی را به تماشای آثار هنری ای چون جواهرات، ساعت ها، انواع ظروف و همینطور آثاری هنری و زیبا بپردازید. در این محل گاها نمایشگاه هایی هم برگزار میشود که برای مردم شهر و توریست هایی که در آن زمان در پراگ حضور دارند، بسیار جالب و تماشایی است.

 

دیدنی های پراگ | ساعت نجومی پراگ | جاذبه های گردشگری

اگر شما علاقه بسیار زیادی به مکان های تاریخی و آثار باستانی دارید، شهر پراگ برایتان بهترین مکان برای سفر است. زیرا در هر کجای آن که قدم بگذارید، تاریخ را به چشم خواهید دید و میتوانید آن را لمس کنید. یکی دیگر از جاذبه های دیدنی پراگ، ساعت نجومی آن است. این ساعت علاوه بر این که زمان را نشان میدهد، میتواند محاسبه افلاک نجومی و ماه و … را هم نشان دهد و همینطور یک سال نمای دقیق است که در بالای برج عمارت شهرداری قرار گرفته است که این مکان در شهر قدیم واقع شده وخودنمایی میکند. اگر شما یکی از مسافران و توریست های پراگ بوده اید و میخواهید در تور پراگ به این مکان دیدنی رفته و از آن بازدید نمایید، پیشنهاد سایت تورز توریست به شما این است که قبل از ساعت 12 خود را به این مکان برسانید تا شاهد یکی از ویژگی های این ساعت نجومی پراگ باشید که هر روزه در زمان مقرر خودنمایی میکند.

 

جاذبه هاي پراگ | باغ وحش پراگ

بعد از سپری کردن ساعاتی در مکان های تاریخی شهر پراگ، خالی از لطف نیست که از تاریخ فاصله گرفته و حس زندگی را در باغ وحش پراگ و طبیعت جالبش بگذرانید. باغ وحش پراگ، مکان دوست داشتنی و سرگرم کننده ای برای کودکانتان است که در تور پراگ نباید لذت آن را از فرزندان دلبند خود محروم نمایید. هر چند که بازدید از این باغ وحش، مختص سن و سال خاصی نیست و همه ی گردشگران از آن یازدید مینمایند و لذت تماشای حیوانات را از نزدیک از دست نمیدهند. این باغ وحش زو پراها نام دارد و وسعت آن چهل و پنج هکتار است که بیش از 6000 گونه جانوری و بیش از چهار هزار حیوان را در خود جای داده است.

 

از دیگر جاذبه های دیدنی پراگ میتوان به موزه ملی چک و موزه کمونیسم اشاره کرد که بازدید از آن ها نیز مورد توجه گردشگران است. همینطور در تور پراگ، بازدید از محله های قدیمی و معروف پراگ را از دست ندهید. برای ثبت تور پراگ میتوانید به لیست تور های سایت تورز توریست مراجعه کرده و مناسب ترین تور را برای سفرتان انتخاب نمایید.

تور پراگ از اصفهان | تور پراگ از تهران | تور پراگ از شیراز | تور پراگ از مشهد

——————————————————————-

———————————————-

جاذبه هاي پراگ | جاذبه های گردشگری پراگ | قیمت تور پراگ

جاذبه هاي پراگ – جاذبه های گردشگری پراگ – جاذبه های توریستی پراگ – جاذبه های دیدنی پراگ – جاذبه هاي توريستي پراگ – جاذبه های شهر پراگ – جاذبه هاي گردشگري پراگ – جاذبه های دیدنی شهر پراگ – جاذبه های گردشگری شهر پراگ – جاذبه های توریستی شهر پراگ – جاذبه های پراگ

تور نوروز پراگ,تورهای نوروزی پراگ,تورهای نوروز پراگ,تور نوروزی پراگ

تور نوروز,تور نوروز ۹۶,تور نوروز 96,تور نوروز ۹۷,تور نوروز 97,تور نوروز ۹۸,تور نوروز 98,تور نوروزی,تور نوروزی 96,تور نوروزی ۹۶,تور نوروزی ۹۷,تور نوروزی 97,تور نوروزی 98,تور نوروزی ۹۸,تورهای نوروزی,تورهای نوروزی ۹۶,تورهای نوروزی 96,تورهای نوروزی 97,تورهای نوروزی ۹۷,تورهای نوروزی 98,تورهای نوروزی ۹۸,تورهای نوروز,تورهای نوروز 96,تورهای نوروز ۹۶,تورهای نوروز ۹۷,تورهای نوروز 97,تورهای نوروز 98,تورهای نوروز ۹۸

جاذبه های گردشگری پراگ | تور پراگ | مناطق دیدنی پراگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.