مراکز خرید پراگ | قیمت تور پراگ

یکی از بهترین سرگرمی ها و تفریحات در هر سفری، گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید شهر و یا کشور مقصد مورد نظر است که لذت بسیاری برای توریست ها و گردشگران دارد و خاطره خوبی برایشان به یادگار خواهد گذاشت. پراگ علاوه بر این که جاذبه های مناسب ئ دوست داشتنی ای دارد، مراکز خرید بسیاری نیز دارد که در بین گردشگران و مردم پراگ محبوب است. سایت تورز توریست امروز برخی از مراکز مهم خرید در پراگ را برایتان معرفی میکند تا تور پراگ را برایتان بهتر معرفی نماید. یکی از مناطقی که در پراگ مناسب خرید و تهیه سوغاتی است، میدان وَکلَوَک است که شامل بسیاری از مغازه های کوچک و بزرگ است و گشت و گذار در آن بسیار جالب توجه و مفرح میباشد. قابل به ذکر است که پراگ علاوه بر این بازار های محلی سوغاتی فروشی که همه چیز در آن یافت میشود، فروشگلاه های لوکسی هم دارد که آن ها را برایتان معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید پالادیوم پراگ | تور پراگ

این فروشگاه که یکی از وسیع ترین و معروف ترین مراکز خرید در پراگ است، در مرکز شهر واقع شده است و موقعیت بسیار خوبی دارد. فروشگاه پالادیوم 5 طبقه و دارای 170 مغازه است و میتوان تمامی محصولات مورد نیاز را از آن جا تهیه کرد. عبور و مرور به این فروشگاه بسیار آسان بوده و شما میتوانید با استفاده از مترو، مستقیما و بدون دردسر و اتلاف وقت، خود را به پالادیوم برسانید. بسیاری از برند های معروف دنیا در این فروشگاه مشغول فعالیت هستند. نکته جالب توجه برای کسانی که با وسایل نقلیه شخصی میخواهند به این فروشگاه بروند این است که پارکینگ های زیر زمینی وسیعی برای اسکان وسیله نقلیه وجود دارد.

 

مرکز خرید نووی پراگ | خرید در فروشگاه های پراگ

این فروشگاه یکی از مراکز خرید لوکس پراگ است که در تور پراگ نوروز 96 میتوان از آن استفاده کرد و لذت برد. ایستگاه مترو به این فروشگاه نزدیک بوده و رفت و آمد به ان را آسان نموده است. این مرکز خرید علاوه بر خرید و فروش محصولات، مکانی برای سرگرمی نیز میباشد که مزیت مناسبی به آن داده است. شما با ورود به فروشگاه نووی و گشت و گذار در طبقات این مرکز خرید، شاهد سوپر مارکت بزرگی خواهید بود که میتوانید محصولاتتان را از آن تهیه کنید. همچنین فروشگاه های لوازم الکترونیکی و مغازه های متعدد مواد غذایی را شامل میشود. مرکز خرید نووی در خود چند سالن سینما دارد که میتوانید اوقات خوشی را در آن سپری نمایید.

 

مرکز خرید وینورادی پراگ | بهترین مراکز خرید پراگ

این مرکز خرید کوچک با شمایل قرون وسطایی و زیبای خودش هواداران زیادی دارد. این مرکز خرید در ساختمان قدیمیِ وینورادی تاسیس شده است. این مرکز خرید کوچک بوده و به دلیل رقابت بسیار زیادی که در بین فروشگاه های مطرح پراگ وجود دارد، این فروشگاه کمی استقبالش کم شده است. اما با این حال، تامین کننده محصولات مورد نیاز محیط پیرامون خود و گردشگرانی که از آن خرید میکنند بوده و هست.

 

مرکز خرید میسبک پراگ | تور تفریح مناسب خرید پراگ

فروشگاه میسبک از مراکز خریدی است که برای اولین بار در پراگ تاسیس و شروع به کار کرد. این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی مناسبی در یک خیابان پر رفت و آمد و پشت تئاطر شهر پراگ قرار گرفته است. و موقعیت آن طوری است که میان شهر قدیمی و قرون وسطایی و شهر مدرن پراگ واقع شده است. برند های معروفی در این مرکز خرید فعالیت میکنند. مرکز خرید میسبک، دارای چندین رستوران و شامل تعداد زیادی بوتیک است.

 

مرکز خرید متروپل پراگ | انواع مراکز خرید پراگ

اگر میخواهید در یک تور ارزان پراگ از مرکز خریدی با امکانات مناسب استفاده نمایید، فروشگاه متروپل را فراموش نکنید. این مرکز خرید در نزدیکی مترو قرار گرفته که برای رفت و آمد بسیار مناسب است.فروشگاه متروپل، مکانی برای مد و سرگرمی است و در خود علاوه بر برند های معروف و پوشاک مد روز، شامل سالن تئاطر و سینما نیز بوده که میتوان از آن استفاده و لذت برد. اگر با ماشین های شخصی به این مرکز خرید می آیید، نگران جای پارک نباشید، زیرا پارکینگ های وسیعی برای مرکز خرید متروپل پراگ در نظر گرفته شده است تا رفاه حال مشتریان را تامین نماید.

 

مرکز خرید اسلووانسکی دام پراگ | خرید ارزان پراگ

یکی از فروشگاه های دیدنی در پراگ که معماری بی نظیری هم دارد و در بین فروشگاه های پراگ، از محبوبیت بالایی هم برخوردار است، فروشگاه تماشایی اسلووانسکی دام در پراگ است. اگر شما به اینفروشگاه بسیار معروف بروید، رستوران ها و کافه هایی در دسترس شما قرار میگیرد که در پراگ و در بین گردشگران بسیار معروف و محبوب است. در این مکان یک باغ تماشایی وجود دارد که بازدید از آن خالی از لطف نیست. همینطور در این فروشگاه سینمایی وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید برای تماشای فیلم به آن بروید و ساعاتی را سرگرم تماشای فیلم باشید.

 

مرکز خرید آرکادی پانکراک پراگ | خرید پوشاک پراگ

و این بار یکی از مراکز خرید مدرن در پراگ که محبوب نیز هست، فروشگاه آرکادی پانکراک است. در این فروشگاه شما میتوانید هر آن چه را که میخواهید تهیه کنید، از پوشکاک مد روز و پوشاک ورزشی گرفته تا داروخانه و کتابخانه که در دسترس مشتریان و گردشگران است. همچنین شامل سوپر مارکت و فروشگاه های مواد غذایی است که بسیار مناسب خرید می باشد. مزیت مهم این فروشگاه این است که مستقیما از ایستگاه مترو میتوانید به فروشگاه آرکادی ورود کنید که این در نوع خود بسیار جالب است و همینطور عبور و مرور را برای مشتریان بسیار آسان میکند.

 

مرکز خرید پالاس فلورا پراگ | خرید مواد غذایی در پراگ

فروشگاه پلاس فلورا، با داشتن چهار طبقه و 120 مغازه، جزو بزرگترین مراکز خرید در پراگ است. این مجموعه شامل سینما، فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت و سالن تئاطر است و با زیبایی ای که دارد،گردشگران زیادی را مجذوب خود کرده است. همچنین این فروشگاه در مجاورت ایستگاه مترو واقع شده است که میتوانید از داخل ایستگاه، مستقیما وارد مرکز خرید پالاس فلورا شوید.

 

 

تور پراگ از اصفهان | تور پراگ از تهران | تور پراگ از شیراز | تور پراگ از مشهد

 

مراكز خريد پراگ – مرکز خرید پراگ – مراکز خرید در پراگ – مراکز خرید شهر پراگ – مراکز خرید ارزان در پراگ – مراکز خرید پراگ – مرکز خرید در پراگ – تور پراگ نوروز ۹۷ – تور پراگ نوروز 97 – تور پراگ نوروز 98 – تور پراگ نوروز ۹۶ – تور نورزی پراگ – تور نوروز پراگ – تورهای نوروزی کشور پراگ – آیا تور پراگ تور نورزی است – نوروز با تور پراگ – تور نورزی پراگ از تهران – تور نورزی پراگ از اصفهان – تور نورزی پراگ از شیراز – تور نورزی پراگ از تبریز – تور پراگ از تهران – تور پراگ از مشهد – تور پراگ از اصفهان – تور پراگ از شیراز

 

مراکز خرید پراگ | تور پراگ | خرید ارزان در تور پراگ | تور های مناسب خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.