تور سنگاپور ژانویه 2018 ,تور سنگاپور,معرفی تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور,تور سنگاپور,تور نوروز سنگاپور

تور نوروز سنگاپور | معرفی جاذبه های سنگاپور 

سنگاپور یكی از كوچك ترین كشورهای جنوب شرقی آسیا است ، كه سالانه میزبان میلیون ها مسافر از نقاط مختلف دنیا است . شاید شما هم به فكر سفر به این كشور زیبا باشید ولی اطلاعاتی از زمان مناسب برای سفر به این کشور ندارید . ما سعی می كنیم كه شما را با جاذبه ها و زمان مناسب سفر به سنگاپور آشنا كنیم ، در ادامه همراه ما باشید.

با توجه به اینكه گردشگران از سرتاسر دنیا به سنگاپور سفر می كنند ، مناسبت های بین اللملی بهترین زمان برای سفر به این كشور است . یكی از بزرگ ترین جشن هایی كه سالانه در سنگاپور برپا می شودجشن سال نو میلادی و كریسمس است . به همین علت است كه بیشتر افراد ماه ژانویه را بهترین زمان برای سفر به سنگاپور می دانند . تور سنگاپور ژانویه 2017 انتخاب خوبی برای كسانی است كه قصد سفر به این كشور زیبا را دارند .

تور سنگاپور | جاذبه گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور بسیار زیاد اند و بررسی تک تک آن ها در این بحث نمی گنجد ، اما ما در این مبحث به بررسی چند جاذبه این کشور توریستی می پردازیم .

موزه های سنگاپور | تور سنگاپور

سنگاپور با وجود اینکه قدمت زیادی ندارد ، اما موزه های بزرگی را در خود جای داده است که در ادامه با این موزه ها آشنا خواهید شد . 

موزه تاریخ سنگاپور

 در موزه تاریخ سنگاپور شما با تاریخ سنگاپور و چگونگی تشکیل این کشور آشنا خواهید شد . در این موزه از شخصیت های بسیار تاثیر گذاری در تاریخ سنگاپور یاد شده است که بدست آوردن اطلاعات در این زمینه خالی از لطف نیست . در این موزه اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد ، عکس هایی از گذشته سنگاپور است . شما با مشاهده این عکس ها ناخودآگاه از پیشرفت سنگاپور از گذشته تا اکنون حیرت زده خواهید شد .  آن ها آشنا خواهیم شد .

گالری ملی سنگاپور

این گالری بزرگ و ارزشمند که تلفیقی از موزه و گالری است را می توان بزرگ ترین موزه و گالری شرق آسیا دانست . در این گالری آثاری از بزرگ ترین هنرمندان دنیا وجود دارد . باید به این نکته نیز اشاره کرد که برای دیدن تمام آثار این گالری یک روز کامل را باید وقت تان را صرف کنید . این گالری خانه بیش از 8000 اثر هنری است که قیمت بعضی از این آثار میلیون ها دلار است

علاوه بر هنر در سنگاپور شما انواع ورزش های آبی و تفریح را در سواحل سنگاپور تجربه کنید . از سواحل زیبای سنگاپور می توان ساحل Tanjong به اشاره کرد . در این جا شما آرامش را در پوست خود احساس خواهید کرد . تخت هایی در کنار ساحل وجود دارند که برای آفتاب گرفتن گذاشته شده اند . صدای موج ها که در هر لحظه سکوت ساحل را می شکند در عین اینکه در حال آفتاب گرفتن هستید بسیار لذت بخش است

برخلاف ساحل Tanjong در ساحل Siloso هر چیز که دلتان بخواهد وجود دارد به غیر از سکوت ، این سواحل به دلیل نزدیکی هتل ها با بارهای ساحلی و دکه های غذای خیابانی محاصره شده است . البته نباید از امکانات این ساحل نیز چشم پوشی کرد در این سواحل امکاناتی همچون کیوسک های حمام ، غرفه های اجاره دوچرخه ، بارهای فروش نوشیدنی های خنک و دکه های فروش غذای خیابانی وجود دارند .

امیدواریم که اطلاعاتی هرچند کوتاه و مختصر در رابطه با سنگاپور به شما عزیزان داده باشیم شما می توانید هم اکنون با مراجعه به وبسایت تورز توریست از جزئیات و قیمت تور سنگاپور ژانویه 2017 اطلاع پیدا کنید . 

تور کریسمس سنگاپور | تور کیریسمس سنگاپور,تور سال نو میلادی

کریسمس در سنگاپور – تور کریسمس – قیمت تور کریسمس – تور کریسمس اروپا – تور سنگاپور كريسمس – تور سنگاپور برای کریسمس – تور سنگاپور کریسمس – تور سنگاپور براي كريسمس – تور کریسمس تهران – تور كريسمس تركيه – تور تعطیلات کریسمس – تور کریسمس در سنگاپور – چطور سنگاپور کریسمس را دزدید – تورهای خارجی کریسمس – تور کریسمس دوبی – تور كريسمس سنگاپور – تورهای کریسمس سنگاپور – تور کریسمس سنگاپور – تور مسافرتی کریسمس – تور ویژه کریسمس – تور ویژه کریسمس سنگاپور – تور سنگاپور ویژه کریسمس – تور زمینی سنگاپور ویژه کریسمس – تور هاي كريسمس – تور کریسمس 93 – تور سنگاپور كريسماس ٢٠١۷ – تور کریسمس 2017 – تور کریسمس 2018 – تور کریسمس 2019 – تور کریسمس 2017 سنگاپور – تور کریسمس 2018 سنگاپور – تور كريسمس 2017 – تور سنگاپور كريسمس 2017 – تور سنگاپور برای کریسمس 2017 – تور سنگاپور کریسمس 2017 – تور سنگاپور كريسمس 2018 – تور سنگاپور کریسمس 2018 – تور ویژه کریسمس 2018 – تورهای ویژه کریسمس 2018 – تور سنگاپور ویژه کریسمس 2018 – تورهای کریسمس 2017 – تور کریسمس سنگاپور 2017

تور سنگاپور ژانویه 2017  | تور سنگاپور | تور سال نو میلادی سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.