جاذبه های گردشگری سنگاپور,دیدنی های سنگاپور,معرفی کشور سنگاپور,بهترین تورها,تور ارزان,دیدنی های تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور

معرفی جاذبه های گردشگری سنگاپور | تور سنگاپور

در دنیای امروزه جاذبه های گردشگری نقش به سزایی در جذب گردشگران در یك منطقه را دارند . عواملی كه باعث می شوند یك كشور یا منطقه ثروتمند یا فقیر باشند ، علاوه بر منابع طبیعی موجود در آن منطقه منابع مالی خارجی است كه در قالب گردشگران وارد می شود. سنگاپور نمونه ایی بارز از اقتصاد مبتنی بر گردشگری است كه در چندین سال گذشته نیز رشد بسیار چشم گیری در این صنعت داشته است . مهم ترین عاملی كه سنگاپور را به یكی از قطب های گردشگری كرده است جاذبه های گردشگری سنگاپور است ، كه عاملی مهم در جذب توریست است. در این مقاله ما سعی بر این داریم كه هرچه بیش تر شما را با جاذبه های گردشگری سنگاپور آشنا كنیم.

جاذبه های گردشگری | تور سنگاپور

جاذبه های گردشگری بسیاری در سنگاپور وجود دارند که هرکدام قشر خاصی از گردشگران را به خود جذب می کند ، که ما به تعدادی از پربازدید ترین های آن می پردازیم .

مجتمع مارینا سندرز | دیدنی های سنگاپور

 یک مجتمع عظیم شامل سه برج و یک پل ارتباطی میان سه برج است . هر برج از این مجموعه شامل 55 طبقه می شود که در مجموع این مجتمع از 115 طبقه تشکیل می شود . بر روی سکوی ارتباطی این سه برج هتل بزرگی قرار گرفته است که سالانه میزبان هزاران مسافر از سراسر دنیا است . در کنار هتل استخری در بلند ترین نقطه برج قرار گرفته است ، که به تماشاگران این حس را القا می کند که افراد در حال سقوط از لبه برج هستند . این مجتمع عظیم دارای بخش های تجاری ، مسکونی و بیمارستان و… است .

باغ وحش و سافاری شبانه سنگاپور | تور سنگاپور

یکی دیگر از مناطقی که مورد توجه گردشگران است ، جزیره سنتوزا و به خصوص باغ وحش و سافاری شبانه سنگاپور است . این باغ وحش بزرگ پناهگاه 16 گونه در خطر انقراض و بیش از 315  گونه جانوری است . این باغ وحش سالانه بیش از 1/5 میلیون بازدید کننده دارد و این آمار تنها متعلق به باغ وحش است و سافاری سنگاپور نیز گردشگران بسیاری را جذب می کند .

پارک یونیورسال سنگاپور | تور سنگاپور

یکی از بزرگ ترین پارک های آسیا و دنیا است که در آن از شخصیت های کارتونی شرکت یونیورسال در ساخت لوازم تفریحی پارک به کارگرفته اند . این پارک سالانه میزبان تعداد میلیون ها گردشگر است . از امکانات تفریحی بی شمار پارک می توان به ترن هوایی بزرگ پارک اشاره کرد که سرتاسر پارک را در برگرفته است . از دیگر امکانات این پارک می توان به کشتی های گروهی و انفرادی نیز اشاره کرد ، این کشتی ها با عبور مسیر های دید کلی از پارک را برای شما نمایان می کنند .

زمان مناسب برای سفر به سنگاپور | چه زمانی برای تور سنگاپور مناسب است ؟ 

  گردشگری در سنگاپور در فصل های خاصی خلاصه نمی شود و سالانه به غیر از کریسمس و سایر اعیاد تقریبا میزان گردشگر ثابتی دارد . سنگاپور در بعضی از زمان ها بسیار شلوغ می شود به طوری که بسیاری از هتل ها و سوییت های اجاره ایی پر می شوند . سال نو میلادی و کریسمس یکی از این زمان ها است . در ماه ژانویه گردشگران بسیاری از اروپا و آمریکا به سنگاپور آمده و از این کشور زیبا بازدید می کنند . شما عزیزان نیز می توانید از تور های سنگاپور کریسمس 2018  برای سفر به این کشور زیبا استفاده کنید . اگر شما از شلوغی و جمعیت زیاد خوشتان نمی آید پیشنهاد ما به شما سفر به سنگاپور در عید نوروز است . سنگاپور در عید نوروز تقریبا جوی آرام و معمولی دارد ، البته شما در این سفر فارسی زبانان بسیاری را نیز مشاهده خواهید کرد که مثال شما سنگاپور را برای سفر عیدانه خود انتخاب کرده اند . شما می توانید از تور های نوروزی سنگاپور برای سفر به این کشور استفاده کنید .

امیدواریم که اطلاعاتی هر چند اندک در ارتباط با تور های سنگاپور و جاذبه های گردشگری آن برای شما عرضه کرده باشیم . شما می توانید هم اکنون با جزئیات و همچنین قیمت انواع تور ها در وبسایت تورز توریست مشاهده کنید.

————————————————————————

——————————————————

جاذبه هاي سنگاپور – جاذبه های گردشگری سنگاپور – جاذبه های توریستی سنگاپور – جاذبه های دیدنی سنگاپور – جاذبه هاي ديدني سنگاپور – جاذبه های مالزی و سنگاپور – جاذبه های گردشگری کشور سنگاپور – جاذبه های توریستی در سنگاپور – جاذبه های گردشگری مالزی و سنگاپور – معرفی جاذبه های گردشگری سنگاپور – جاذبه های سنگاپور – جاذبه هاي توريستي سنگاپور – جاذبه های توریستی مالزی و سنگاپور – جاذبه های گردشگری در سنگاپور – جاذبه های دیدنی کشور سنگاپور – جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور – جاذبه های کشور سنگاپور – جاذبه های مالزی سنگاپور – تور سنگاپور خالی – تور سنگاپور خرداد 96 – تور سنگاپور خرداد ۹۶ – تور مالزی سنگاپور خرداد 96 – تور مالزی سنگاپور خرداد ۹۶ – تور مالزي سنگاپور خرداد ۹۶ – تور مالزي سنگاپور خرداد ۹۶ – تور مالزی و سنگاپور خرداد ۹۶ – تور سنگاپور دی 96 – تور سنگاپور دلتابان – تور سنگاپور دی ۹۶ – تور سنگاپور دی 97 – تور سنگاپور در اصفهان – تور سنگاپور در اسفند 97 – تور مالزی سنگاپور دی ۹۶ – تور مالزی سنگاپور دی 97 – تور مالزی سنگاپور دیماه 97 – تور 4 روزه سنگاپور – تور 3 روزه سنگاپور – تور 7 روزه سنگاپور – تور چهار روزه سنگاپور – تور 6 روزه سنگاپور – تور سنگاپور زمستان 97 – تور سنگاپور زمستان ۹۶ – تور سنگاپور زمستان 97

جاذبه های گردشگری سنگاپور | تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,دیدنی های سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.