سافاری سنگاپور,سافاری سنگاپور,باغ وحش شبانه سنگاپور,جالب ترین تورها,بهترین تورها,تورهای گردشگری

سافاری سنگاپور | معرفی سنگاپور

سنگاپور كشوری كوچك است كه در شبه جزیره مالایا واقع شده است . این كشور كوچك ترین كشور در جنوب شرقی است . سنگاپور در نزدیكی خط استوا قرارگرفته است و همین علت سبب شده است كهپوشش گیاهی متنوع و گسترده ایی در سنگاپور به وجود بیاید . یكی از مناطق سنگاپور كه این شرایط را دارا است، جزیره سنتوزا است. كه باغ وحش و سافاری سنگاپور در آن واقع شده است . سافاری سنگاپور یكی از بزرگ ترین سافاری های دنیا و بزرگ ترین سافاری شرق آسیاست . دراین مقاله به بررسی سافاری سنگاپور می پردازیم .نایت سافاری اولین باغ وحش حیوانات شب زی در دنیا و یکی ازپرطرفدارترین جاذبه های گردشگری سنگاپور می باشد. با شروع شب زندگی‌ برای بیش از هزار جاندار جنگل در باغ وحش بزرگ سنگاپور آغاز میشود.

این سافاری در جزیره سنتوزا و در كنار باغ وحش سنگاپور قرار گرفته است . این سافاری در طول شب فعال است و به سافاری شبانه سنگاپور نیز معروف است . در كنار این سافاری چند رستوران و فست فود قرار دارد كه در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده كنید . در طول شب های كریسمس، سافاری شبانه سنگاپور مقصد بسیاری از تورهای كریسمس سنگاپور است. 

بازدید كنندگان سافاری سنگاپور به صورت گروهی و به همراه اتوبوس های كوچك به گشت و گذار در این سافاری می پردازند . در طول این سافاری حیوانات زیادی را در بین راه خواهید دید كه به صورت طبیعی و در محیط آزادی رها شده اند. شاید در اوایل راه احساس خطر و ترس كنید اما هر چه بیشتر به جلو می روید از ترس تان كاسته می شود و هیجان بیشتری در ادامه راهتان احساس خواهید كرد . بسیاری از تورهای نوروزی سنگاپور بازدید از این سافاری را در برنامه های تور خود قرار می دهند.

پس از بازدید از حیوانات و گرفتن عكس آنها ، نوبت به نمایش های شبانه است . اولین آن ها كه برای شما به نمایش در می آید، آتش بازی است كه مدت زمان زیادی هم طول نخواهد كشید بعد از آن نوبت به حیوانات دست آموز می رسد كه با شیرین كاری ها و كارهای عجیب، جمعیت را خوشحال می كنند. در این میان فروشگاه هایی در كنار درب خروجی مستقر شده اند كه به فروش اجناس یادگاری و سوغاتی مشغول هستند . پیشنهاد می شود که بازدید از این سافاری را نیز در برنامه تور سنگاپور خود قرار دهید . 

امیدواریم که اطلاعاتی هر چند کوتاه و مختصر در ارتباط با سافاری سنگاپور در اختیار شما قرار داده باشیم . شما می توانید جزئیات و همچنین قیمت تور های سنگاپور را در وبسایت تورز توریست مشاهده کنید . 

—————————————————————————

——————————————————

تور سنگاپور,سافاری سنگاپور,بزرگترین باغ وحش جهان,تورسنگاپور

تور سنگاپور هتل 5 ستاره – تور سنگاپور سنگاپور – تور سنگاپور هتل مارینا بای سندز – تور سنگاپور شهریور 97 – تور سنگاپور شهریور 96 – تور مالزی سنگاپور شهریور ۹۶ – تور مالزی سنگاپور شهریور 97 – تور مالزی سنگاپور از شیراز – قیمت تور مالزی سنگاپور شهریور 97 – تور مالزي سنگاپور از شيراز – قیمت تور مالزی سنگاپور شهریور ۹۶ – تور مالزی سنگاپور شهریور 96 – تور سنگاپور عید 96 – تور سنگاپور عید ۹۶ – تور سنگاپور عید ۹۶ – تور سنگاپور عید 96 – تور سنگاپور عيد ۹۶ – تور سنگاپور عید – تور مالزی سنگاپور عید 96 – تور مالزي سنگاپور عيد ۹۶ – تور مالزي سنگاپور عيد فطر – تور مالزی سنگاپور عید ۹۶ – تور سنگاپور فروردین 96 – تور فقط سنگاپور – قیمت تور فقط سنگاپور – تور سنگاپور قیمت – تور سنگاپور ققنوس – تور سنگاپور قسطی – تور مالزی سنگاپور قیمت – تور ارزان قیمت سنگاپور – تور سنگاپور تابستان ۹۶ قیمت – singapore safari- سنگاپور پناهندگی – سنگاپور پوکت – پرچم سنگاپور – پول سنگاپور – پرواز سنگاپور – پاسپورت سنگاپور – سنگاپور تصویر – سنگاپور تور قیمت – سنگاپور تحصیل – سنگاپور تور نوروز 94 – سنگاپور تور 94 – سنگاپور تفریح-تور نوروز سنگاپور-singapore safari  | سافاری سنگاپور | جاذبه های گردشگری سنگاپور | باغ وحش سنگاپور | معرفی سافاری سنگاپور | قیمت تور سنگاپور | تورلحظه آخری سنگاپور | سنگاپور

سافاری سنگاپور |  تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,بهترین و بزرگ ترین سافاری جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.