بازار های معروف سنگاپور,تور سنگاپور,معرفی سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,جاذبه های گردشگری سنگاپور,بهترین تورها,تورهای نوروز,تور کریسمس سنگاپور,تور نوروز سنگاپور

بازار های معروف سنگاپور | تور سنگاپور

امروزه سنگاپور یكی از پر رونق ترین بازارهای دنیا را در اختیار دارد كه وجود بنادر بزرگ بر این رونق افزوده است. اما علت این رونق اقتصادی چیست ؟ سطح رفاهی بالا مردم سنگاپور و وجود منابع مالی خارجی در این كشور باعث شده است كه سنگاپور اقتصادی قوی و پویا داشته باشد . این اقتصاد قوی باعث به وجود آمدن بازارهای بزرگ و مراكز خرید عظیمی در سنگاپور شده است كه هم گردشگران و هم مردم سنگاپور از آن ها خرید می كنند. در این مقاله ما به معرفی تعدادی از بازارهای بزرگ سنگاپور می پردازیم. 

بازار Forum سنگاپور | تور های مناسب خرید

بازار Forum یکی از بزرگ ترین بازار های سنگاپور است که با فروشگاه های متعدد احاطه شده است در این بازار برند های معروفی همچون Maniana Rinaldi , Emporio Armani , D&G و … به فعالیت می پردازند . عمده فعالیت و بخش صنفی این بازار پوشاک است . در این بازار پوشاک کودکان نیز به وفور یافت می شود و مغازه عمدتا به دو دسته پوشاک بزرگسالان و کودکان تقسیم می شوند ، البته بعضی از این فروشگاه ها در هر دو بخش فعالیت دارند . یکی از امکانات رفاهی این مجتمع بخش نگهداری از کودکان است ، که با خیال راحت می توانید کودکان خود را به این بخش بسپارید . در ایام کریسمستخفیف های شگفت انگیزی در این بازار اعمال می شود ، اگر شما مسافر تور کریسمس سنگاپور هستید خرید در این ایام را فراموش نکنید .

بازار Far East Plaza سنگاپور | مراکز خرید سنگاپور

در Far East Plaza بیشتر از هر جای دیگر در سنگاپور می توان تب و تاب مد را دید . بیشتر جوانان سنگاپوری نیز این بازار را به دلیل قیمت های پایین و همچنین به روز بودن مدل های البسه انتخاب می کنند . بازار Far East Plazaa بسیار بزرگ است و گشت و گذار در این بازار شاید شما را خسته و گرسنه بکند ، اما جای نگرانی نیست زیرا فست فود های بزرگ و رستوران های بین اللملی در اطراف این بازار به وفور یافت می شوند . شما می توانید از غرفه های تاکسی این بازار نیز استفاده کنید که در خیابان 77th Street و خیابان Area 51 قرار گرفته اند . اگر شما در ایام نوروز به سنگاپور سفر می کنید قیمت های مناسب اجناس در این بازار پیشنهاد مناسبی برای شماست . خرید از این مجموعه را در برنامه تور نوروزی سنگاپور خود بگنجانید .

بازار Ngee Ann City سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

بازار Ngee Ann City متعلق به صنف خاصی نیست . در این بازار هر کالایی که به دنبال آن بگردید خواهید یافت . از مزایای این بازار قرار گیری آن در نزدیکی هتل های بزرگ سنگاپور است که بر سطح فروش غرفه های این فروشگاه نیز تاثیر به سزایی داشته است . لازم به ذکر است که در این بازار فروشگاه بزرگ لگو قرار گرفته است که می توانید جدیدترین محصولات لگو را از آن فروشگاه تهیه کنید . اگر شما هم مسافر تور سنگاپور هستید بازدید از این بازار را فراموش نکنید .

امیدواریم که اطلاعاتی هر چند کوتاه و مختصر در ارتباط با بازار های معروف سنگاپور برای شما عرضه کرده باشیم . شما می توانید هم اکنون جزئیات و قیمت تورهای سنگاپور را در وبسایت تورز توریستمشاهده کنید .

 

———————————————————————————–

—————————————————————–

تور سنگاپور نوروز ۹۶ – تور سنگاپور نوروز 97 – تور سنگاپور نوروز – تور سنگاپور نوروز 97 – تورهای سنگاپور نوروز 96 – تور نوروزی سنگاپور – تور نوروزي سنگاپور – تور سنگاپور و مالزی – تور سنگاپور و بالی – تور سنگاپور و پوکت – کریسمس در سنگاپور – سنگاپور نوروز 97 – سنگاپور نوروز 98 – سنگاپور نوروز ۹۷ – نماد سنگاپور – تور سنگاپور نوروز ۹۷ – تور سنگاپور نوروز ۹۸ – تور سنگاپور نوروز ۹۹ – سنگاپور ویکی پدیا – سنگاپور و مالزی – سنگاپور ويزا – ویزای سنگاپور در مالزی – ويزاي سنگاپور از مالزي – ویزای سنگاپور مالزی – اخذ ویزای سنگاپور از مالزی – ویزای سنگاپور از ایران – تور مالزی و سنگاپور – دیدنیهای مالزی و سنگاپور – تورهای مالزی و سنگاپور – سفرنامه مالزی و سنگاپور – نقشه مالزی و سنگاپور – سفرنامه مالزي و سنگاپور – تورهاي مالزي و سنگاپور – تور بالي و سنگاپور – عکسهای مالزی و سنگاپور – سنگاپور هند – سنگاپور هتل مارینا – تور سنگاپور هتل 5 ستاره – قبله سنگاپور – سنگاپور کار – کازینوهای سنگاپور – کد سنگاپور – کشتی سنگاپور – کشور سنگاپور ویکی پدیا – کاریابی سنگاپور – کار در سنگاپور – کلارکی سنگاپور – کنسولگری سنگاپور در ایران – سنگاپور گردشگری – سنگاپور گرانترین – گردشگري سنگاپور – گیلانگ سنگاپور- سنگاپور دیدنی – سنگاپور دیدنیهای – سنگاپور دیسکو – سنگاپور دلار – سنگاپور داعش – سنگاپور روی نقشه – رهبر سنگاپور – رودخانه سنگاپور – رستورانهای سنگاپور – رقص سنگاپور – روادید سنگاپور – سنگاپور هتل رویال – هتل رويال سنگاپور – مسابقات ریاضی سنگاپور – ساعت رسمی سنگاپور – سنگاپور زیکا – سنگاپور زبان – سنگاپور زندگی – سنگاپور زمستان ۹۷ – زندگي سنگاپور – تور سنگاپور زمستان 98 – تور سنگاپور زمستان 97 – سنگاپور هزینه زندگی – تور مالزی سنگاپور زمستان 96

بازار های معروف سنگاپور | تور سنگاپور,دیدنی های سنگاپور,قمیت تور سنگاپور,تور لحظه آخری سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.