باغ وحش سنگاپور,تور های تفریحی,تورهای گردشگری,تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,معرفی باغ وحش سنگاپور,باغ پرندگان سنگاپور

باغ وحش سنگاپور | دیدنی های سنگاپور

هر كشور جاذبه های گردشری منحصر به فردی دارد كه به نمادی از آن كشور تبدیل شده اند . سنگاپور هم از این قاعده مستثنی نیست و جاذبه هایی دارد كه هر یك سالانه میلیون ها نفر بازدید کننده دارد . شاید شما سنگاپور را به برج های مارینا سندرز بشناسید ولی جاذبه های بزرگ دیگری همچون باغ وحش سنگاپور و چرخ و فلك بزرگ سنگاپور و… وجود دارند ، كه شاید شما اطلاعات زیادی از آن ها نداشته باشید ولی سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می كنند . در این مقاله ما به بررسی باغ وحش سنگاپور می پردازیم . اگر شما قصد سفر به سنگاپور را دارید و یا به یك مقصد نو برای سفر های خود نیازمند هستید ، این مقاله برای شما جذاب خواهد بود . در ادامه همراه ما باشید.

گونه های جانوری باغ وحش سنگاپور

بازدید از یک باغ وحش آن هم به بزرگی باغ وحش سنگاپور برای بسیاری از افراد می تواند جالب باشد . این باغ وحش بزرگ ترین باغ وحش در جنوب شرقی آسیاست که بیش از 315 گونه جانوری را در خود جای داده است که از این 315 گونه 16 گونه از آن در خطر انقراض هستند و این باغ وحش پناهگاهی امن برای تجدید نسل آن هاست . در کنار این باغ وحش سافاری سنگاپور قرار گرفته است که در مقاله ای آن را به طور کامل بررسی کرده ایم . در باغ وحش سنگاپور حیوانات محدود به خشکی نمی شوند و تعداد زیادی از جانداران آبی نیز در این باغ وحش زندگی می کنند .

فیل های هنرمند باغ وحش سنگاپور | دیدنی های سنگاپور

یکی از جالب ترین دیدنی های این باغ وحش فیل های آن هستند که هنرمندان ماهری هستند . کار آن ها نقاشی در مقابل بازدید کننده ها است و در قبال آن نیز پاداش خوبی دریافت می کنند . بازدید کنندگان باغ وحش نیز از این کار استقبال کرده و تابلو های کشیده شده توسط این فیل ها را خریداری میکنند و باعث تداوم این حرکت شدند . جالب است بدانید که یک فیل در یک ساعت می تواند ده ها تابلو را تمام کند و جایزه ناچیزش را دریافت کند . در کریسمس، باغ وحش سنگاپور مقصد بسیاری از گردشگران و تورهای کریسمسی سنگاپور است .

ببر سفید باغ وحش سنگاپور | تور سنگاپور

ببر سفید یکی دیگر از حیوانات این باغ وحش است که در معدود باغ وحش های دنیا می توان آن را دید. این ببر کمیاب بوده و جز گونه های آسیب پذیر است و تعداد 4 قلاده از آن در باغ وحش سنگاپورزندگی می کنند . با اینکه این حیوان کمی تنبل بوده و بیشتر روز را به دراز کشیدن بر روی تخته سنگی می گذاراند ولی با همین سکوت اش تماشگران زیادی را به خود جذب می کند . مسافران زیادی در تور نوروزی سنگاپور خود به صورت گروهی و یا شخصی به بازدید از این باغ وحش زیبا می پردازند . 

آکواریم سنگاپور | دیدنی های دریایی سنگاپور

جالب ترین و دیدنی ترین بخش باغ وحش سنگاپور را می توان دنیای زیر آب آن دانست . در این آکواریم عظیم تعداد زیادی از آبزیان اعم از چندین کوسه ، عروس های دریایی ، انواع اسب های دریایی ، انواع ماهی ها و …. خود نمایی می کنند . البته ماجرا به همین جا ختم نمی شود و شما بعد از بازدید این آکواریم بزرگ به پنگوئن های امپراطور می رسید که با ظاهر و کارهای جالب شان هر گردشگری را به خود جذب می کنند . در کنار قفس پنگوئن ها می توانید قفس شیر های دریایی و خرس های قطبی خسته را ببینید که روبرو به تماشگران چرت زده اند . در بسیاری از تورهای سنگاپور بازدید از باغ وحش سنگاپور گنجانده شده است .

امیدواریم که اندک اطلاعاتی که در ارتباط باغ وحش سنگاپور در اختیار شما قرار داده شد ، مفید واقع شده باشد . شما می توانید هم اکنون جزئیات و قیمت تورهای سنگاپور را در وبسایت تورز توریست مشاهده کنید .

————————————————————————

———————————————————–

سنگاپور پناهندگی – سنگاپور پوکت – پرچم سنگاپور – پول سنگاپور – پرواز سنگاپور – پاسپورت سنگاپور – سنگاپور تصویر – سنگاپور تور قیمت – سنگاپور تحصیل – سنگاپور تور نوروز 94 – سنگاپور تور 94 – سنگاپور تفریح – قیمت تور سنگاپور و مالزی – قیمت تور سنگاپور 97 – قیمت تور سنگاپور ۹۶ – قیمت تور سنگاپور 96 – تور سنگاپور کریسمس 2017 – تور کوالالامپور سنگاپور – تور کوالا سنگاپور – تور کشور سنگاپور – تور کروز سنگاپور – تور سنگاپور با کشتی کروز – تور کشتی کروز سنگاپور – تور گردشگری سنگاپور – تورهای گردشگری سنگاپور – تور سنگاپور الی گشت – هزینه تور گردشگری سنگاپور – تور مالزی سنگاپور الی گشت – تور سنگاپور لنکاوی – تور سنگاپور لست سکند – سنگاپور دیدنی – سنگاپور دیدنیهای – سنگاپور دیسکو – سنگاپور دلار – سنگاپور داعش – سنگاپور روی نقشه – رهبر سنگاپور – رودخانه سنگاپور – رستورانهای سنگاپور – رقص سنگاپور – روادید سنگاپور – سنگاپور هتل رویال – هتل رويال سنگاپور – مسابقات ریاضی سنگاپور – ساعت رسمی سنگاپور – سنگاپور زیکا – سنگاپور زبان – سنگاپور زندگی

باغ وحش سنگاپور | تور سنگاپور,تور ارزان سنگاپور,دیدنی های سنگاپور,قیمت تور سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.