تور ارزان سنگاپور,قیمت تور سنگاپور,تور لحظه سنگاپور,قیمت تور نوروز سنگاپور,تور های مناسب خرید,تور کریسمس سنگاپور,تورسنگاپور,اطلاعات سنگاپور,لیست تور های سنگاپور

تور ارزان سنگاپور | قیمت تور سنگاپور

شاید شما هم به فکر سفر به سنگاپور افتاده اید ولی هزینه های زیاد و دردسر های سفر شما را منصرف کرده است ، خوب ما در این مقاله سعی می کنیم نظر شما را نسبت به سنگاپور عوض کنیم .

معمولا قبل از سفر به سنگاپور سوال هایی در ذهن شکل می گیرد سوال هایی مانند :

هزینه لازم برای سفر به سنگاپور چه مقدار است ؟

شرایط دریافت ویزای سنگاپور چگونه است ؟

سنگاپور چه جاذبه ها و دیدنی هایی دارد ؟

معرفی تور ارزان سنگاپور | تور سنگاپور

ما سعی می کنیم که در این مقاله شما را با یک سفر ارزان به سنگاپور آشنا کنیم و بخشی از این سوال هایی که در ذهن شما ایجاد شده را نیز پاسخ دهیم . خوب از ابتدا شروع می کنیم ، قطعا سفر انفرادی مقرون به صرفه نیست. پس گزینه بعدی ما تور است یک تور ارزان سنگاپور تا در بخش اعظمی از هزینه های سفرمان صرفه جویی کرده باشیم ، البته تور های ارزان سنگاپور فرق زیادی با تور های معمولی سنگاپور ندارندتفاوت آن ها در قیمت تمام شده آنها برای مجری تور می باشد که در بعضی از مواقع به علت پایین آمدن سطح گردشگران به سنگاپور تخفیف های ویژه ایی برای هتل و بلیط هواپیما و …قائل می شوند ، که از قیمت نهایی آن برای مجری کم می شود و در نهایت به نفع گردشگر تمام می شود . در ادامه نیز با چند هتل که قیمت و کیفیت مناسبی دارند نیز آشنا می شویم .

هتل های سنگاپور | رزرو هتل سنگاپور

هتل چمپیون سنگاپور : در خیابان CHIAT واقع شده است و امکاناتی نظیر اینترنت ، پارکینگ ، سیستم تهویه و تلویزیون و دیگر امکانات مجهز شده است . همچنین در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی سرو می شود و صبحانه رایگان است .

هتل کام لنگ سنگاپور : در خیابان JALAN واقع شده است و همچنین در سال 2012 نیز بازسازی شده است دارای اینترنت بی سیم نیز می باشد ، همچنین فاصله هتل تا مرکز خرید و خلیج مارینا 10 دقیقه است . صبحانه نیز رایگان است .

هتل آکسفورد سنگاپور : در مرکز شهر واقع شده است و در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و محلی سرو می شود همچنین دارای اینترنت بی سیم و تلویزیون و حمام و سیستم تهویه و… در اتاق ها می باشد . فاصله هتل نیز تا فرودگاه بین المللی نیز 188 کیلومتر است .

مراکز خرید سنگاپور | بازارهای معروف سنگاپور

برای اینکه تور ارزان سنگاپور را ارزان تر تمام کنیم باید حساب شده خرید کنیم و از مراکز خرید مناسب و بازار های معروف سنگاپور خرید کنیم که چند مورد از این بازارها را به شما معرفی می کنیم .

فروشگاه های مصطفی سنتر : در این فروشگاه ها شما طیف گسترده ای از اجناس را با قیمت های مناسب پیش رو دارید ، خرید سوغاتی و یادگاری در این فروشگاه ها بسیار مقرون به صرفه است ، نگران زمان هم نباشید فروشگاه های مصطفی سنتر سنگاپور 244 ساعته باز هستند و هیچ وقت برای خرید کردن دیر نیست .

بازار سنگاپور : در سنگاپور هم مثل کشورهای دیگر جنوب شرق آسیا ارزان ترین و بهترین اجناس را در بازار مرکز شهر پیدا می کنید . در این منطقه غذاهای رنگارنگ خیابانی با قیمت های بسیار کم در حال عرضه اند البته پیشنهاد می کنم زود انتخاب نکنید کمی جلو تر غذا های خوشمزه دیگری نیز در انتظار شما هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط تور ارزان سنگاپور به وبسایت تورز توریست مراجعه کنید .

 ——————————————————————–

—————————————————–

 تور سنگاپور ارزان – تور سنگاپور اسفند ۹۶ – تور سنگاپور اسفند 97 – تور سنگاپور از اصفهان – تور سنگاپور از تهران – تور سنگاپور بالي – تور سنگاپور بالی تابستان ۹۶ – تور سنگاپور با پرواز امارات – تور سنگاپور بالی نوروز 97 – تور سنگاپور بهار ۹۶ – تور سنگاپور بالی پاییز ۹۶ – تور سنگاپور بهمن 97 – تور سنگاپور بالی 96 – تور سنگاپور بالی نوروز ۹۶ – تور به سنگاپور – تور سنگاپور پاییز ۹۶ – تور سنگاپور عید 98 – تور سنگاپور عید ۹۸ – تور سنگاپور عید 99 – تور سنگاپور عيد ۹۹ – تور سنگاپور عید – تور مالزی سنگاپور عید 1397 – تور مالزي سنگاپور عيد ۹۷ – تور مالزي سنگاپور عيد فطر – تور مالزی سنگاپور عید امسال – تور سنگاپور فروردین 96 – تور فقط سنگاپور – قیمت تور فقط سنگاپور – تور سنگاپور قیمت – تور سنگاپور ققنوس – تور سنگاپور قسطی – تور مالزی سنگاپور قیمت – تور ارزان قیمت سنگاپور – تور سنگاپور لحظه آخری – تور سنگاپور لحظه اخر – تور مالزی سنگاپور لنکاوی – تور مالزی سنگاپور لحظه آخری – تور سنگاپور و لنکاوی – قیمت تور سنگاپور لنکاوی – تور سنگاپور لنكاوي – تور سنگاپور مالزی – تور سنگاپور مالزی تایلند – تور سنگاپور مهر ۹۶ – تور سنگاپور مالزی تابستان ۹۶ – تور سنگاپور مالزی نوروز 97 – تور سنگاپور مالزی نوروز ۹۷ – تور سنگاپور مشهد – تور سنگاپور مالزی زمستان ۹۶ – تور سنگاپور نوروز ۹۷ – تور نوروز,تور نوروز ۴۰۰,تور نوروز 400,تور نوروز ۹۷,تور نوروز 97,تور نوروز ۹۸,تور نوروز 98,تور نوروزی,تور نوروزی400,تور نوروزی۴۰۰,تور نوروزی ۹۷,تور نوروزی 97,تور نوروزی 98,تور نوروزی ۹۸,تورهای نوروزی,تورهای نوروزی۴۰۰,تورهای نوروزی400,تورهای نوروزی 97,تورهای نوروزی ۹۷,تورهای نوروزی 98,تورهای نوروزی ۹۸,تورهای نوروز,تورهای نوروز400,تورهای نوروز۴۰۰,تورهای نوروز ۹۷,تورهای نوروز 97,تورهای نوروز 98,تورهای نوروز ۹۸

تور ارزان سنگاپور | تورز توریست,قیمت تور سنگاپور,تورسنگاپور,تور ارزان نوروز سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.