پارک یونیورسال سنگاپور,جاذبه های گردشگری,تور سنگاپور,دیدنی های سنگاپور,پارک های سنگاپور,بهترین مکان های دیدنی سنگاپور

آشنایی اولیه با پارک یونیورسال سنگاپور | تور سنگاپور

وجود جاذبه های گردشگری درهر كشوری به رونق صنعت گردشگری آن كشور كمك شایانی می كند . سنگاپور نیز با استفاده از جاذبه های گردشگری خود از این صنعت به خوبی استفاده كرده و روز به روز نیز در حال تقویت جاذبه های گردشگری و زیر ساخت های آن است. یكی از جاذبه های گردشگری سنگاپور پارك یونیورسال سنگاپور است. این پارك بزرگ ترین پارك تفریحی در شرق آسیاست وسالانه میلیون هاگردشگر به خود جذب می كند. در ادامه به بررسی كامل این پارك می پردازیم.

بازی های پارک سنگاپور | دیدنی های سنگاپور

در این پارک عظیم انواع وسایل تفریحی فراهم است و تمامی سنین را نیز پوشش می دهد . در ابتدای ورود به پارک با لگوی آشنای کمپانی یونیورسال در میدانی مواجه می شوید . از همین ابتدای کار با انتخاب های زیادی مواجه می شوید ، ولی انتخاب های هوشمندانه ایی بکنید تا بتوانید در طول یک روز از تمام پارک دیدن کنید . پیشنهاد ما به شما قایق سواری در رودخانه پارک است که در سرتاسر پارک پیچیده شده است . با این کار دیدی کلی نسبت به پارک پیدا می کنید . بعد از کمی خیس شدن به سراغ ترن هوایی بروید . ترن هوایی به کار رفته در این پارک یکی از بزرگ ترین و پرسرعت ترین ترن های هوایی دنیاست . با سوار شدن این ترن هوایی کمی ترستان می ریزد و برای بخش ترسناک پارک آماده میشوید . پارک یونیورسال به دلیل محبوبیت بسیاری که در میان گردشگران دارد ، معمولا در تور های کریسمس سنگاپور گنجانده می شود .

پارک ژوراسیک سنگاپور | جاذبه های گردشگری سنگاپور

این پارک یک بخش کوچک از مجموعه پارک یونیورسال است . در ابتدای ورود به درب ورودی پارک کمی احساس اشتیاق در شما ایجاد می شود که دوام چندانی ندارد به طوری که شما در 5 دقیقه اول بازدید از این پارک حس کاملا متفاوتی پیدا می کنید . در این پارک ربات هایی با پوشش های دایناسور در طول مسیر شما قرار گرفته اند و همانند تونل وحشت بزرگ سعی در ترساندن شما دارند . خوب البته یک عکس یادگاری به ترس اش می ارزد . شاید شما هم با خود بگویید این ها که الکی هستند پس برای چه باید از آن ها ترسید . خوب شاید این ها الکی باشد ولی تصور یک دایناسور با پوششی بسیار طبیعی و قدی بالغ بر 44 متر با صدای بلند که در روبروی شما فریاد می زند ، حس جالبی است ولی جالب تر از آن این است که بدانید بیماران قلبی حق استفاده از این بخش را ندارند .

معبد فرعون پارک یونیورسال سنگاپور | دیدنی های تور سنگاپور

بخش پرطرفدار دیگر پارک معبد فرعون مصر است . در ساخت این معبد نهایت دقت و ظرافت را به کار گرفته اند تا بنای ساخته شده نهایت شباهت به بنای اصلی را داشته باشد ، البته باید اضافه کرد که در کار خود نیز موفق بوده اند . داخل معبد کمی تاریک است و کمی به تونل های وحشت شباهت دارد . در داخل می توانید از نمونه ساختگی قبر فرعون و مومیایی ها نیز دیدن کنید . انداختن عکس یادگاری بامومیایی ها خالی از لطف نیست . در اغلب تورهای نوروزی نیز مجریان تور سعی بر این دارند که پارک یونیورسال را نیز به برنامه تور نوروزی سنگاپور خود اضافه کنند .

بخش های دیگر پارک یونیورسال | تور سنگاپور

اگر از تفریحات ترسناک خسته شده اید به سمت دیگری از پارک بروید . در اینجا شخصیت های آشنایی را می بینید که در کارتون ها ویا فیلم ها با آن ها آشنا شده اید . در هر بخش یازی ها و سرگرمی هایی مرتبط با آن شخصیت در دسترس است . در سمتی کاخ پرنسس فیونا همسر شخصیت کارتونی محبوب شرک قرار گرفته است که می توانید از آن بازدید کنید و از سینمای 44 بعدی شرک نیز لذت ببرید . در سمت دیگر شخصیت های محبوب مینییون قرار گرفته اند که بازی های مثل بولینگ و تیراندازی و … مرتبط با مینییون ها وجود دارد . در کنار مینییون ها مجسمه بزرگ ترانسفرمرس یا همان تبدیل شوندگان قرار گرفته است که طرفداران زیادی نیز در سراسر دنیا دارد . این بخش بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان تمرکز دارد و با بازی های کامپیوتری سه بعدی و همچنین سینما و بازی های حرکتی سعی در سرگرم کردن آن ها دارد . شما می توانید با درخواست از مجری تور سنگاپور خود بخواهید که پارک یونیورسال را نیز در برنامه تور جای دهد .

امیدواریم که هرچند اندک شما را با پارک یونیورسال سنگاپور آشنا کرده باشیم . شما می توانید هم اکنون از جزئیات و همچنین قیمت تور های سنگاپور در وبسایت تورز توریست اطلاع پیدا کنید.

 

 

————————————————————————-

———————————————————-

ور سنگاپور نوروز ۹۷ – تور سنگاپور نوروز 97 – تور سنگاپور نوروز – تور سنگاپور نوروز 98 – تورهای سنگاپور نوروز 97 – تور نوروزی سنگاپور – تور نوروزي سنگاپور – تور سنگاپور و مالزی – تور سنگاپور و بالی – تور سنگاپور و پوکت – سنگاپور نوروز 97 – سنگاپور نوروز 98 – سنگاپور نوروز ۹۷ – نماد سنگاپور – تور سنگاپور نوروز ۹۷ – تور سنگاپور نوروز ۹۸ – تور سنگاپور نوروز ۹۹ – سنگاپور ویکی پدیا – سنگاپور و مالزی – سنگاپور ويزا – ویزای سنگاپور در مالزی – ويزاي سنگاپور از مالزي – ویزای سنگاپور مالزی – اخذ ویزای سنگاپور از مالزی – ویزای سنگاپور از ایران – تور مالزی و سنگاپور – دیدنیهای مالزی و سنگاپور – تورهای مالزی و سنگاپور – سفرنامه مالزی و سنگاپور – نقشه مالزی و سنگاپور – سفرنامه مالزي و سنگاپور – تورهاي مالزي و سنگاپور – تور بالي و سنگاپور – عکسهای مالزی و سنگاپور – سنگاپور هند – سنگاپور هتل مارینا – تور سنگاپور هتل 5 ستاره

پارک یونیورسال سنگاپور | تور سنگاپور,جاذبه های سنگاپور,دیدنی های تور سنگاپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.