تور آنکارا ارزان,قیمت تور آنکارا,تور نوروز آنکارا,تور نوروزی آنکارا,تورنوروز,تور ارزان آنکارا,تور ارزان نوروز آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,تور ترکیه,شهرهای توریستی ترکیه,بهترین فصل سفر به ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,پایتخت ترکیه

تور ارزان آنکارا چه امکاناتی دارد؟

آنکارا، این شهر جذاب و دیدنی با جمعیت چهارمیلیونی توانسته بعد از استانبول دومین شهر پرجمعیت ترکیه و پایتخت این کشور توریستی باشد.

مراکز خرید آنکارا | تور ارزان آنکارا

آنکارا مراکز خرید متنوعی در هر زمینه اعم از پوشاک، عطر، اسباب بازی، مواد خوراکی و شوینده و آرایشی بهداشتی را دارد.

مراکز خرید آنکارا را در ادامه بخوانید و آشنا شوید.

اگر طرفدار سوغاتی های سنتی و آشنا شدن با وسایل سنتی و محلی ترکیه هستید میتوانید برای خرید از بازارهای محلی و وسایل سنتی ترکیه، به بازار چیکریکچیلار یوکوشو بروید و ظروف مسی و لباس های متنوع و محلی را از این بازار خریداری نمائید.

اولین و بزرگترین و مجهزترین مرکز خرید آنکارا، گالریا می باشد که قدمت 21 ساله را دارا می باشد. این فروشگاه دارای پنج ورودی و پارکینگ می باشد و همچنین برای سرو کردن نهار و شام و حتی نوشیدن نوشیدنی های سرد و گرم میتوانید از تعداد زیاد رستوران و کافی شاپ موجود در این مرکز خرید بزرگ استفاده نمائید.

دومین مرکز خرید آنکارا مرکز خرید فروم می باشد که در دوطبقه احداث شده و حدودا 8 سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده است. دراین مرکز خرید میتوانید از امکانات رستوران، سینما و کافه ها نیز استفاده نمائید.

از مراکز خرید دیگر در  آنکارا میتوان به مرکز خرید آرمادا اشاره نمود که دوازده سال است فعالیت خودرا شروع کرده است. وجود رستوران، سینما، کافه و پارکینگ های متنوع از امتیازات ویژه این مرکز خرید می باشد.

این مراکز خرید در آنکارا وسایل متنوعی برای فروش را دارند و همچنین قیمت های متنوع شان نیز چشمگیر می باشد.

اگر قدم بزنید و در داخل این مراکز خرید چرخی بزنید حتما مغازه هایی با تخفیفات مناسب و کیفیت های مناسب خواهید یافت.

آب و هوای آنکارا | بهترین فصل مسافرت به آنکارا

آنکارا، این شهر توریستی در بهار و تابستان گرم و معتدل می باشد ولی پاییز و زمستان سرد و برفی را دارا می باشد.

تابستان های آنچنان گرمی ندارد که آفتاب درطی روز اذیت تان بدهد.بادخنکی می وزد و میتوانید با قدم زدن در خیابان ها و استفاده از کافه ها و همچنین خرید از مراکز خرید، یک روز تابستانی خنک و متفاوت را تجربه نمائید.

برای آب و هوای خنک تر میتوانید در ماههای اردیبهشت و خرداد و همچنین در میانه شهریور و میانه مهر به شهر توریستی آنکارا سفر نمائید.

تفریحات ارزان در تور آنکارا کدام ها هستند؟ | قیمت تور انکارا

از تفریحات آرام وشاد و هیجان انگیز آنکارا که برای تمامی سنین و سلیقه ها ایجاد شده است میتوان به قایق سواری در دریاچه گولباشی، استفاده از وسایل هیجان انگیز متنوع در شهربازی‌‌ آنکارا، اسکی بر روی کوه اِلما داغ پوشیده از برف ، وجود چشمه های آبگرم معدنی برای درمان بیماری های خاص و مفصلی و همچنین برای شادابی روح و جان، پارک جنگلی آتاتورک که در حومه ی آنکارا قرار دارد و برای رفت و آمد میتوان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمود، استفاده استخر بزرگ و قایق سواری و خرید مواد خوراکی و لذت خوردن غذاهای ترک در رستوران از تفریحات  پارک سنسلیک است، داشتن یک روز آرام بخش در یک چادر همراه با خانواده کنار سد بایندر آنکارا، قایق سواری و شنا در استخر و داشتن یک تابستان مطبوع خنک در منطقه گولباشی آنکارا اشاره داشت.

از دیگر مراکز دیدنی آنکارا میتوان به آکواریوم آکوا وگا آنکارا اشاره داشت که انواع مختلفی از جانداران دریایی وجود دارد به این صورت که شما از داخل تونل و راهرویی عبور میکنید و درحین عبور میتوانید از نزدیک انواع ماهی و کوسه و جانواران دریایی را مشاهده نمائید.

از مناطق تاریخی آنکارا میتوان به مسجد حاجی بایرام آنکارا، حمام رومی، مقبره آتاتورک، ارگ آنکارا، مسجد اهی الوان، معبد آگوستوس اشاره داشت.

اگر علاقمند به شناخت آداب و رسوم، فرهنگ، و درکل درصدد دانستن و آشنا شدن با آثار باستانی و پوشش و گویش و … مردم آنکارا و ترکیه هستید به شما بازدید از موزه هایی چون موزه تمدن های آناتولی، موزه فرهنگ شناسی آنکارا و موزه رادیو و تلویزیون آنکارا را پیشنهاد میدهیم.

هتل های آنکارا | رزرو تور آنکارا

از هتل های مناسب و سه ستاره که قیمت های مناسبی دارند میتوان به هتل اومیت پمبه کوشک که دارای رستوران، اینترنت، پارکینگ، سونا، پارک کودکان، کافی نت، نمازخانه، زمین بیلیارد وتنیس و….. می باشد، اشاره کرد.

هتل نستا آنکارا دارای اتاق های آرام و به دور از هرگونه آلودگی صوتی است . این هتل زیبا و مناسب در نزدیکی مرکز خرید آتاتورک قرار گرفته و شما از جهت خرید وسایل مختلف و نزدیکی به مرکز خرید هیچ مشکلی نخواهید داشت.

برای استفاده از تور ارزان آنکارا میتوانید با مراجعه به سایت تورز توریست، از شرایط استفاده آن با خبر شوید

تور آنکارا ارزان,قیمت تور آنکارا,تور نوروز آنکارا,تور نوروزی آنکارا,تورنوروز,تور ارزان آنکارا,تور ارزان نوروز آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,تور ترکیه,شهرهای توریستی ترکیه,بهترین فصل سفر به ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,پایتخت ترکیه

تور آنکارا ارزان | قیمت تور آنکارا | تور لحظه آخری آنکارا | تور ارزان نوروز | تور آنکارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.