جشن کریسمس | فستیوال های کردیسمس

مراسمات آنکارا در کریسمس چگونه می باشد؟

برای شروع سال جدید میلادی، جشن کریسمس در کشورها و شهرهایی که مذهب مسیحی دارند، باشکوه و به یاد ماندنی برگذار میشود و برای هر شهروند و توریستی خاطره ای خوب میسازند. برای همین هر ساله در این زمان، گردشگران زیادی به ترکیه و شهر های آن میروند تا از دیدن این جشن ها و شرکت در آن ها عقب نمانند. اگر شما نیز قصد سفر به آنکارا را در کریسمس دارید، با ما در تورز توریست همراه باشید.

دین مردم آنکارا | تور آنکارا

شاید برای شما جالب است که بدانید دین اکثریت مردم ترکیه، اسلام می باشد ولی آنها شروع سال جدید خود را با عید میلادی قرار میدهند و سال جدید خود را هرسال با شروع سال میلادی جشن میگیرند و خود و توریست هایی که در کشورشان مهمان هستند را در جشن سال نو سهیم میکنند.

این جشن معمولا در 25 دسامبر برگذار میشود و در بعضی مناطق 6 ژانویه شروع میشود. جشن کریسمس برای مردم ترکیه، مانند نوروز در کشور عزیزمان، بسیار مفرح بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

جشن کریسمس آنکارا | تور کریسمس آنکارا

شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه، در کریسمس کاملا تزئین شده و محیط خوب و جالبی را برای شروع سال نوی میلادی رقم میزند که سفر به آنکارا را بسیار دیدنی و هیجان انگیز میکند.

اگر خوش شانس باشید و بخت با شما یار باشد، شهر ممکن است پوشیده از برف شود و منظره بسیار زیبا و خیره کننده ای را به وجود آورد که آنکارا را برایتان خاطره انگیز میکند.

رنگ سبز درخت کاج برای درخت کریسمس، رنگ قرمز لباس های سال نو و بابانوئل و رنگ سفید برف همگی در کنار هم جلوه ای بسیار زیبا به شهر می دهند.

در تور آنکارا کریسمس 2018 میتوانید از جشن کریسمس نهایت استفاده و لذت را ببرید. اگر تمایل به سفر آنکارا دارید، میتوانید ثبت نام خود را در سایت تورز توریست تکمیل نمایید تا یکی از میهمانان خوش شانس مردم آنکارا در کریسمس باشید.

تور کریسمس آنکارا | تور آنکارا

ما در کریسمس به شما مکان هایی را پیشنهاد میکنیم تا از آن ها بازدید نمایید. البته آنکارا سراسر جاذبه است و میتوانید وقت بسیار زیادی را در کمال آرامش و با جذابیت زیاد بگذرانید.

اگر اهل تاریخ هستید، موزه های انکارا را به شما پیشنهاد میدهیم. از موزه های  آنکارا می توان به موزه تمدن آناتولی، موزه فرهنگ شناسی، موزه نقاشی و مجسمه سازی، موزه جنگ آزادی، موزه جمهوری، موزه هوانوردی و موزه نقشه نگاری اشاره داشت.

از جاذبه های گردشگری نیز میتوان به مسجد حاجی بایرام آنکارا، حمام رومی، مقبره آتاتورک، ارگ آنکارا، مسجد اهی الوان، معبد آگوستوس اشاره کرد که از آثار تاریخی و دیدنی آنکارا هستند و باعث جذب گردشگران زیادی در فصول مختلف سال می شوند.

رستوران های آنکارا | تور ارزان آنکارا

شما میتوانید بعد از گذران زمانی که در جشن های کریسمس در خیابان ها و شرکت در کارنوال ها سپری کرده اید، برای خوردن غذاهایی خوشمزه، به رستوران های آنکارا بروید. از رستوران های مورد استقبال گردشگران در  آنکارا  میتوان به رستوران واشینگتن، رستوران بویاچیزاده کوناقی، رستوران تریلیه، رستوران بالیکچیکوی، رستوران آنکارا یلکان کوبولو، رستوران لمان کولتور اشاره داشت.

برای اطلاع یافتن از شرایط تور آنکارا کریسمس 2018 لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور آنکارا کریسمس  2018 | قیمت تور آنکارا | تور لحظه آخری آنکارا تور گردشگری آنکارا | تور آنکارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.