جاذبه های گردشگری قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

 

جاذبه های گردشگری قبرس

جاذبه های گردشگری قبرس در هر شهر از این جزیره دیدنی، جذاب و جالب می باشد. شهرهای لیماسول، گیرنه، نیکوزیا، لارناکا، آیاناپا از جمله شهرهای قبرس می باشند که طبیعتی بکر و دیدنی دارند. در ادامه با جاذبه های هر یک از این شهرهای زیبا آشنا می شویم.

جاذبه های گردشگری گیرنه قبرس | تور قبرس

از جاذبه های گردشگری گیرنه در قبرس میتوانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم. گیرنه یک شهر کهن و کوچک در قبرس می باشد که با داشتن سواحل زیبا توانسته کانون توجه گردشگران باشد. سواحلی که ورزش های متعدد آبی را دارا است و میتوان در ساحل های امن آن آرامش را تجربه نمود.

در گیرنه میتوان با قایق در آب های آرام مدیترانه گشت زد و چند ساعتی زندگی بر روی آب دریا را تجربه نمود. برای استفاده از این تفریح در تور قبرس میتوانید هر روز ساعت 10:30 به سی وای رفته و با قایق هایی که در این محل قرار دارند میتوانید به راحتی با پرداخت هزینه ای، سوار قایق شده و تا ساعت 16:300 برنامه های متنوعی مانند شنا کردن در آب های مدیترانه، تجربه غواصی، صرف نهار و سایر سرگرمی ها و بازی ها بپردازید.

قایق سواری گیرنه

گیرنه یک شهر ساحلی است و به همین علت، هرسال در ماه های ژولای و آگوست برابر با 10تیر تا 9 شهریور لاک پشت ها به سواحل گیرنه آماده و منظره بسیار جالب و دیدنی را به وجود می آورند. برای تماشای لاک پشت ها در تور قبرس می توانید همه روزه در ساعات مختلف با هماهنگی جامعه محافظت از لاک پشت ها به سی وای رفته و این موجودات دوست داشتنی را از نزدیک و بصورت رایگان تماشا کنید.

از دیگر جاذبه های گردشگری گیرنه میتوان به غواصی در آب های مدیترانه، کوهنوردی و استفاده از فضای پارک آبی اختاپوس اشاره داشت.

جاذبه های گردشگری شهر نیکوزیا قبرس | تور قبرس

شهر نیکوزیا یک شهر با دو ملیت متفاوت از هم و پایتخت قبرس می باشد. جاذبه های گردشگری نیکوزیا هم بصورت طبیعی و هم بصورت تاریخی می باشد. از جاذبه های تاریخی نیکوزیا میتوان به مسجد اعراب اشاره داشت که علت شناخته شدن و معروفیت آن به علت داشتن طاق های هشت ضلعی اش می باشد.

حمام بزرگ تاریخی نیکوزیا به تازگی مرمت شده است و با حفظ معماری قبلی اش مرکز خوبی برای سونای بخار و ماساژ های متفاوت می باشد. در تور قبرس استفاده از ماساژهای این حمام را از یاد نبرید.

کلیسای فارومینی نیکوزیا در میدانی قرار گرفته و بزرگترین کلیسای نیکوزیا می باشد. ساخت این بنا حدودا 150 سال قبل به اتمام رسیده و معماری بسیار زیبایی از تلفیق بیزانس و لاتین و نئوکلاسیک را دارا می باشد.

کلیسای فارومینی نیکوزیا

محله لایکی ییتونیا مهم ترین نقطه جذب توریست در نیکوزیا می باشد. این محله به علت محبوبیت اش در میان توریست ها و مردم نیکوزیا، دربردارنده تعداد زیادی هتل، رستوران، کافه و دیگر جاذبه ها می باشد. درضمن در این محله میتوانید نقشه های قبرس و نیکوزیا را به رایگان دریافت کنید و در شهر نگران از دست دادن مسیر اصلی تان نشوید.

در تور قبرس حتما با رزرو و هماهنگی قبلی در تئاتر سایه ترکی نیکوزیا شرکت کنید و تجربه متفاوتی را داشته باشید.

تئاتر سایه ترکی نیکوزیا

از دیگر جاذبه های تاریخی نیکوزیا میتوان به کتابخانه سلطان محمود با 200 سال قدمت اشاره داشت که دربردارنده نسخه های قدیمی کتب خطی و قدیمی می باشد، مسجد عمریه با قدمت 7 قرن با داشتن مناره های زیبا و جذاب، در شهر نمای خاصی داشته و عامل جذب توریست می باشد، اشاره داشت.

برای اینکه کودکان شما از سفر خسته نشوند و خاطره ای به یاد ماندنی با خود از تور قبرس داشته باشند بهتر است از پارک سرزمین عجایب شترمرغ که در نیکوزیای جنوبی قرار گرفته بازدید نمائید و از نزدیک با محل زندگی و روش غذا خوردن این موجودات زیبا آشنا شوید.

به علت ساحلی نبودن نیکوزیا، این شهر تفریحات کمتری برای فرزندان دلبند شما دارد.از همین رو برای استفاده بهتر از تور قبرس در نیکوزیا میتوانید از باغ های شهرداری استفاده کنید و روز خود را در این محل های سرسبز و زیبا سپری نمائید.

جاذبه های گردشگری لیماسول قبرس

لیماسول شهری است در مرکز و نزدیک به جنوب قبرس قرار گرفته است و کانون توجه مهمی را برای اقتصاد و تجارت سه قاره ی اروپا، آسیا و آفریقا را به علت جابجایی کالاهای مختلف به وجود آورده است.

از جاذبه های گردشگری لیماسول علاوه بر بندری بودن آن، سواحل بکر و دیدنی، حمام آفتاب در سواحل آن، میتوان به شهر باستانی سالامیس، قلعه لیماسول، موزه قبرس، موزه هنرهای فولک، قلعه کولوسی، درباچه نمک آکروتیری، موزه اورکولوجیکال، ساحل داسوی، ساحل دولتی و ساحل لدیز مایل اشاره داشت.

سواحل لیماسول

جاذبه های گردشگری لارناکا قبرس

لارناکا از کهن ترین شهرهای قبرس است که با مناطق تاریخی متعدد، کافه ها و رستوران های جذاب، تور کشتی و گشت و گذار بر روی آب های مدیترانه و… توانسته هرساله توریست های زیادی را صبح ها و شب ها طبق علائق و سلایق گوناگون به خود جذب نماید.

جاذبه گردشگری لارناکا، سواحل آرام و بسیار سِحر انگیز آن می باشند و به علت حفظ موقعیت طبیعی آن، روزانه افراد مختلفی برای تماشای دریا و استفاده کردن از محیط آرام سواحل به این مناطق سفر میکنند. سواحلی همچون کَستِلا  و دکلیا از دیدنی ترین سواحل لارناکا هستند.

ساحل دکلیا لارناکا

ساحل کَستِلا لارناکا

از دیگر جاذبه های گردشگری لارناکا میتوان به وجود کشتی و قایق های مجلل در سواحل، دریاچه ی نمک، پارک شتر مازوتوس ، کوه ترودوس، موزه ملی مبارزه، موزه سکه و کلیسای لازاروس اشاره داشت.

جاذبه های گردشگری آیاناپا قبرس

شهر آیاناپا یک شهر ساحلی با داشتن غروب های طلایی و سواحل نیلگونش یکی از ناب ترین شهرهای قبرس است. از جاذبه های گردشگری آیاناپا میتوان به موزه حیات دریاییان، صومعه آیاناپا، فانوس دریایی و دماغه ی گرکو  اشاره داشت.

صومعه آیاناپا

 

برای اطلاع داشتن از قیمت های تور قبرس لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

جاذبه های گردشگری قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

جاذبه های گردشگری قبرس | تور لحظه آخری قبرس | قیمت تور قبرس | تور ارزان قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.