رستوران های قبرس,بهترین رستوران های قبرس,رستوران ارزان قبرس,قیمت رستوران در قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

رستوران های قبرس | تور قبرس

قبرس، این جزیره کوچک و مسحور کننده با سواحل بکر و نابش، هرساله به علت داشتن همین ساحل های تمیز و جذاب و همچنین آثار تاریخی به جامانده از دوره های قبل، توریست های زیادی را به این جزیره دیدنی جذب میکند. هر شخصی در طی سفر، علاقه به چشیدن غذاهای محلی و لذیذ کشور و شهر مورد نظر را دارد. در تور قبرس نیز از غذاها و رستوران های زیبا و آرامش نمیشود غافل شد! با ماهمراه باشید تا نمونه هایی از این رستوران های جذاب را باهم بررسی کنیم.

رستوران های لارناکا | تورها

در شهر لارناکا سعی کنید از رستوران هایی که قیمت پائین دارند و برای جذب توریست ها هستند، دوری کنید. چرا که این رستوران ها با کیفیت پائین غذاهایشان ممکن است خاطره ای ناخوشایند برایتان رقم بزنند.

رستوران آدونیس مزو اوزو قبرس

یک رستوران با فضای باز در کنار دریا و در ساحل زیبای لارناکا می باشد و قطعا با سرو نمودن غذاهای دریایی در فضای باز رستوران و با وزش باد ملایم میتواند یک روز به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. این رستوران و طعم خوب غذاهایش را در تور قبرس هرگز فراموش نکنید.

رستوران آدونیس مزو اوزو

رستوران چارمز یا افسونگر قبرس

یک رستوران با غذاهای دریایی است و برای علاقمندان به فضای باز بسیار جذاب خواهد بود. البته این رستوران مانند نامش فضا و غذای افسونگری را دارد و برای نوش جان نمودن یک وعده غذایی دریایی بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

از دیگر رستوران های لارناکا میتوان به اِنیگما، زِفیروس، سالامیس فیش و پرتقالی اشاره داشت.

رستوران چارمرز لارناکا

رستوران های نیکوزیا قبرس | تور ارزان قبرس

رستوران ساوا

رستوران ساوا ارائه دهنده ی غذاهای عربی در نیکوزیای قبرس می باشد. شما میتوانید انواع غذاهای لبنانی، مدیترانه ای و البته به شرط حلال بودن شان، نوش جان نمائید و یک وعده غذایی عالی را کنار خانواده و دوستان خود با آرامش خاطر سپری نمائید.

رستوران ساوا

رستوران پیاتسا گوروناکی قبرس

این رستوران به علت حجیم بودن غذا و کیفیت عالی و خوب غذاهایش، همیشه شلوغ است و برای تحویل غذا باید در صف بایستید و شلوغی و انتظار برای رسیدن به غذاهای خوشمزه را تحمل کنید. حجیم بودن غذاها به قدری می باشد که اگر 2 یا 33 نفر باشید، یک بشقاب غذا سیرتان خواهد کرد و نکته جالب دیگری که باعث جلب زیاد مشتری می باشد قیمت مناسب غذاها در برابر حجم بالای غذا می باشد.

رستوران پیاتسا گوروناکی

رستوران دریایی سبد اقیانوس قبرس | تور قبرس

این رستوران، با داشتن منوی غذاهای دریایی در شهر نیکوزیا بی شک یکی از بهترین رستوران های مطرح در سطح شهر می باشد. اگر علاقمند به غذاهای دریایی مخصوصا انواع سوشی و ماهی هستید، بدون شک انتخاب این رستوران بخاطر کیفیت بالای غذاهایش و همچنین قیمت های مناسب میتواند یکی از بهترین و خاطره انگیزترین انتخاب های شما در تور قبرس باشد.

رستوران سبد دریایی اقیانوس

رستوران پیک سی دا فیش تاوِرن قبرس | تور قبرس

اگر به دنبال یک رستوران جذاب ساحلی و کنار دریا با محیطی شیک و تمیز در تور قبرس هستید به شما پیشنهاد این رستوران را در شهر نیکوزیا میدهیم. شیشه هایی که اطراف رستوران نصب شده اند باعث شده شما بتوانید با آرامشی که از نگاه کردن به دریای زیبای مدیترانه میگیرید، یک وعده غذایی خوب و آرامی را کنار دوستان و خانواده تان سپری نمائید.

رستوران پیک سی دا فیش

رستوران های گیرنه قبرس | تور لحظه آخری قبرس

رستوران شماره 14

اگر به دنبال رستورانی هستید که بتوانید غذای خود را در فضای باز رستوران و کنار یک استخر کوچک و دلنشین، نوش جان نمائید به شما پیشنهاد رستوران شماره 14 در شهر زیبای گیرنه را میدهیم. هوای آزاد در فضای باز این رستوران باعث میشود وعده غذایی که نوش جان می نمائید یکی از بهترین غذاهایی باشد که در تور قبرس استفاده نموده اید.

رستوران شماره چهارده گیرنه

رستوران اَمبیِنس قبرس | تور گردشگری قبرس

یک رستوران که تقریبا روی آب های دریای مدیترانه قرار گرفته است. تزئین غذاهای خوشمزه آن برای برانگیختن اشتهای شما بسیار کارآمد است. در تور قبرس لذت چشیدن غذاهای قبرسی را در این رستوران از دست ندهید.

رستوران امبینس

 

لطفا برای انتخاب و اطلاع از قیمت های تور قبرس به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

رستوران های قبرس,بهترین رستوران های قبرس,رستوران ارزان قبرس,قیمت رستوران در قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

رستوران های قبرس |‌ قیمت غذا در قبرس | قیمت تور قبرس  | تور ارزان قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.