قیمت تور آنکارا,رزرو تور آنکارا,خرید تور آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,بهترین تور,تور نوروز آنکارا,جاذبه های انکارا,تور ارزان آنکارا,هزینه سفر به آنکارا,آنکارا در کدام کشور قرار دارد

قیمت تور آنکارا | تور ارزان آنکارا

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه با داشتن 4 میلیون جمعیت دومین شهر بعد از استانبول می باشد.

این شهر درکنار مدرن شدن توانسته آثار تاریخی خود را به خوبی حفظ نماید که امروزه باعث جذب گردشگران زیادی شده است.

مراکز خرید آنکارا کدام ها هستند؟

مراکز خرید متنوعی برای هرسلیقه و سن و متناسب با بودجه شما در سطح شهر وجود دارد.

از این مراکز خرید می توان به ، مرکز خرید آرکادیوم آنکارا، پانورا، کنت پارک، سپا، آنکا، آرمادا  اشاره داشت.

گردشگران معمولا تمایل به گشتن و خرید در بازارهای سنتی هر شهر را دارند ازین رو ما به شما خرید از بازار یولوس را پیشنهاد میدهیم که معمولا اجناس با قیمت های پائین به فروش می رسند.

بازار قدیمی دیگری به نام چیکریکچیلار یوکوشو نیز وجود دارد که در نزدیکی بازار یولوس واقع شده و اجناس قدیمی و ارزشی مانند ظروف مسی، فرش، عتیقه جات و غیره به فروش میرسد.

مرکز خرید کیزیلای در مرکز شهر و  نزدیکی برج آتاکوله قرار گرفته و یک مرکزخرید مدرن و دارای برندهای معتبر پوشاک، عطر و لوازم آرایشی را داراست و و البته روزانه با استقبال زیاد گردشگران و ساکنینآنکارا روبرو می باشد.

بهترین رستوران های آنکارا کدام ها هستند؟

اگر در آنکارا، شهری با صدها کیلومتر فاصله از دریا، هوس خوردن غذاهای دریایی تازه و خوشمزه را داشتید، به شما پیشنهاد میدهیم که از رستوران تریلیه استفاده نمائید. خوردن و چشیدن طعم های مختلف غذایی در این رستوران، تجربه متفاوتی را برای شما خواهد داشت. این رستوران با داشتن فضای باز و حیاط و همچنین سالن بزرگ سرپوشیده میتواند شب رویایی را برایتان رقم بزند.

رستوران فیگه از معروفترین رستوران های آنکارا می باشد که با طراحی دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز، اشتهای افراد را در بدو ورود به رستوران باز میکند. دراین رستوران میتوان غذاهای بین المللی و دریایی را سرو نمود و طعم بینظیری را تجربه کرد.

اگر به سرو غذا در یک رستوران با دکوراسیون و فضای داخلی سنتی علاقه دارید به شما رستوران بویاسیزاده کوناگی را پیشنهاد دهیم که بعد از تغییر کاربری خود از خانه به رستوران، اینک فضای دلنشینی را به عنوان رستوران برای مشتریان خود فراهم نموده است.این رستوران درکنار منوی غذاهای سنتی خود غذاهای دریایی و ماهی نیز دارد.

ازدیگر رستوران های آنکارا می توان به رستوران لمان کولتور، یلکان کولوبو، زنگر پاشا گوناگی آنکارا و رستوران واشنگتن آنکارا که رستورانی با محیط شیک و گران قیمتی است محل سرو غذای هیلاری کلینتون نیز می باشد، اشاره داشت.

محبوب ترین غذاهای آنکارا کدام ها هستند؟

معمولا غذاهای ترک به ذائقه های ایرانی ها  سازگار است  و کمتر کسی پیدا می شود خود را نتواند با این غذاهای لذیذ وفق دهد.

غذاهایی مانند اسکندر کباب،سیرابی و کوفته و همچنین پیش غذاهایی مانند باقلوا از لذیذ ترین غذاهای ترکیه و آنکارا هستند.

گوزلم از غذاهای ساده و ارزانی است که معمولا در روستاهای ترکیه، با گوشت چرخکرده و گوجه و نان و جعفری تهیه میشود.

دلمه یکی از غذاهای محبوب و لذیذ ترکیه است که دربین ایرانیان نیز جایگاه ویژه ای دارد.این غذا معمولا با برنج، گوشت چرخکرده، برگ درخت مو (انگور)، عدس یا لپه و ادویه جات طبخ میشود.

هتل های آنکارا | تور ارزان آنکارا

در آنکارا هتل های سه ستاره با قیمت مناسب وجود دارد . ممکن است قیمت مناسب شما را جهت خدمات دهی پرسنل هتل نگران کند، اما باید بگوئیم قیمت های مناسب این هتل ها تاثیری در کاهش کیفیت خدمات دهی ندارد.

از جمله هتل های سه ستاره آنکارا  که می توان در تور آنکارا استفاده نمود به هتل الیت و هتل گلد اشاره نمود.

از دیگر هتل های آنکارا میتوان به هالدی این، دیوان کوکورهان، آتلای، نوا پالاس اشاره داشت.

برای اطلاع یافتن از قیمت تور آنکارا و همچنین شرایط آن به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

قیمت تور آنکارا , رستوران های آنکارا , تور لحظه آخری آنکارا , هتل های آنکارا , غذاهای آنکارا , مراکز خرید آنکارا , تور آنکارا , تور آنکارا تورز توریست,رزرو تور

قیمت تور آنکارا | رزرو تور آنکارا | تور لحظه آخری آنکارا | تور آنکارا | تور گردشگری آنکارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.