مراکز خرید قبرس,تورهای مناسب خرید,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

مراکز خرید شهر های قبرس | تور قبرس

 

 

مراکز خرید گیرنه | تور های گردشگری

در گیرنه این شهر توریستی و جذاب، اگر برای خرید به مغازه ها و پاساژهای شهر سری بزنید، مطمئناً دست خالی به بیرون نمی آیید.

از مراکز خرید گیرنهمی توان به موارد ذیل اشاره نمود.

در جاده ضیاء زیرکی، مرکز خریدی می باشد که محصولاتی که در مغازه هایش به فروش میرسد بیشتر لوازم مورد نیاز شنا، غواصی، ملزومات ورزش های دریایی است.

اگر مشتاق به خرید و داشتن صنایع دستی قبرس هستید میتوانید به مرکز خرید دایره یا Round Tower مراجعه نموده و از دیدن و خرید قالیچه های سنتی و دست بافت، هنر های دستی  و سرامیکی لذت ببرید.

جالب است بدانید در گیرنه، بازار هفتگی نیز دایر می باشد و در صورتی که میخواهید از نزدیک با این بازار هفتگی آشنا شوید، میتوانید روزهای چهارشنبه ی هر هفته که در قسمت بیرون پایانه اتوبوس رانی دایر می باشد، مراجعه نمائید.

یکشنبه های گیرنه جز تعطیلات آخر هفته محسوب می شود و بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها نیز تعطیل می باشند و برای خرید، روز مناسبی نمی باشد.

و البته عصرهای چهارشنبه ها و شنبه ها نیز فروشگاه ها تعطیل می باشند و در صورت خرید به این نکته نیز توجه نمائید تا در تور قبرس از سفر و زمان خود به بهترین حالت ممکن استفاده نمائید.

برای ساعت کاری مراکز خرید نیز توجه نمائید، تا ساعت 5 عصر خدمات ارائه می دهند و بعد از این ساعت، مغازه ها بسته خواهند بود ولی در ماههایی که توریست زیاد می باشد مخصوصا در تابستان،ساعت کاری را تا 7یا 8 اضافه می نمایند.

مراکز خرید نیکوزیا | تور مناسب خرید

نیکوزیا شهری است با انواع مراکز خرید کوچک و بزرگ، مدرن و سنتی، لوکس و معمولی.

دراین شهر شما میتوانید هم از فروشگاهها با برندهای متفاوت خرید کنید هم از فروشگاه های معمولی.

در محله ی لایکی گیتونیا یک محله تاریخی و سنتی است که مغازه های آن بافت سنتی را دارند و توانسته اند منظره جالبی از فروش اجناس مختلف و بافت سنتی شهر به وجود بیاورند.

برای خرید از مغازه های جدید و لوکس به شما پیشنها میدهیم خیابان ماکاریوس را بازدید نمائید.

همچنین اگر طرفدار روزنامه و مجلات با زبان انگلیسی هستید و میخواهید برای تهیه آنها وقت و هزینه صرف کنید بهتر است به میدان الفتریا مراجعه نمائید.

از بازارهای معروف نیکوزیا میتوان به ساگاکی اشاره داشت که همه اقلام مورد نیاز برای خرید خانواده و حتی سوغاتی را تهیه نمود. شما باید در خیابانی به نام گیرنه مسیر خود را به سمت منطقه سارایونوانتخاب نمائید و به طرف خط سبز که مرز بین قبرس شمالی و جنوبی است حرکت نمائید.در این حوالی فروشگاه ساگاکی را میتوانید پیدا کنید.

فروشگاهی به نام ایسکی کادینلار پازاری برای خانم ها در نیکوزیا وجود دارد که ملزومات تزئینات منزل، کارهای هنری و دستی و هرآنچه که یک خانم برای زیبایی لباس و خانه خود نیاز دارد می تواند در این فروشگاه پیدا کند.

بازاری به نام باندا بولیا در نیکوزیا وجود دارد که اقلام روزانه مورد نیاز هر فرد و خانواده ای را تامین میکند. این بازار بصورت سرپوشیده و در محل آسترا سوکاگی فعالیت دارد زمان کاری این بازار از دوشنبهاولین روز هفته تا جمعه می باشد و ساعت کاری آن بین 6 صبح تا 3 بعداز ظهر است.شنبه ها که آخر هفته می باشد تا ساعت 1 ظهر آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

دو مغازه در نیکوزیای جنوبی وجود دارد که مشتریان زیاد و مخصوص خود را دارند.

مغازه مونیات ماکون | تور قبرس

این مغازه مخصوص افرادی است که در سفر حتما مشتاق خرید و چشیدن  طعم آبنبات کشی هستند. آبنبات هایی شبیه پشمک هایی که در ایران تهیه می شود و بسیار خاطره انگیز هستند برای هر سن و فردی!

طعم های متنوعی نیز در این مغازه میتوان پیدا کرد. از تلخ ادویه ای تا طعم های شیرین و خنک و دلچسب هندوانه وجود دارد.

مغازه ای دیگری بنام کوزا وجود دارد که با کرم های ابریشمی مشغول به تولید پارچه های ابریشمی بسیار لطیف و اصیل قبرس هستند و میتوانید برای خودتان یا سوغاتی از این پارچه ها بخرید و از کیفیت خوب آنها لذت ببرید.

از مراکز خرید نیکوزیای شمالی میتوانید برای خرید به فروشگاه بویوک هان مراجعه کنید و خریدی مناسب برای خود و خانواده تان داشته باشید.

برای خرید محصولات هنری، دستی و محلی بهتر است به بازار بلدیه مراجعه کنید.

مراکز خرید لارناکا | تور لحظه آخری قبرس

در لارناکا تنوع برند، فروشگاه، کیفیت و قیمت بسیار زیاد است.

از فروشگاه های معروف آن می توان به سیتی پلازا، دِبِهنام، منگو، مغازه سوپر مترو، اورفانیدیس، پوروتی پرکینز و سیروکو فشن اشاره نمود.

این فروشگاه ها تخفیفات خوبی را معمولا در تابستان ارائه می دهند که اگر تور تابستان قبرس را انتخاب نمائید می توانید از این تخفیفات به خوبی استفاده نمائید.

مراکز خرید لیماسول | تور ارزان قبرس

این شهر درکنار مدرن و جدید بودنش بافت قدیمی خود را حفظ نموده و میتوان لذت خرید را با قدم زدن روی سنگفرش های قدیمی آن دو چندان نمود.

مراکز خرید آیاناپا | تور قبرس

این شهر با اینکه مراکز خرید با تنوع محصولات اعم از پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش وجود دارد اما بخاطر اینکه نزدیک شهر لارناکا می باشد، اکثر توریست ها و مسافران خرید خود را در لارناکا انجام میدهند و خرید زیادی از آیاناپا ندارند!

برای اطلاع دقیق از شرایط  تورهای قبرس و رزرو آن می توانید به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

مراکز خرید قبرس,تورهای مناسب خرید,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

مراکز خرید قبرس  |  تور لحظه آخری قبرس | قیمت تور قبرس | تور ارزان قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.