آب و هوای قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

 

آب و هوای قبرس و بهترین زمان سفر به قبرس

قبرس این جزیره کوچک و دیدنی که در وسط دریای مدیترانه، مانند نگین برلیان می درخشد، به خاطر داشتن سواحل تمیز، ورزش های آبی متفاوت و متنوع، محیط امن و آرام برای سپری کردن اوقات فراغت و دوری از هرگونه آلودگی صوتی زندگی شهری در سواحل باعث شده هرساله مورد توجه گردشگران زیادی از سراسر جهان به خود شود.

این کشور دیدنی تقریبا در سراسر سال آفتابی است و هوای سرد آنچنانی ندارد.

آب و هوای قبرس در طول سال معتدل و مدیترانه ای است و همین امر باعث شده است که فقط 35 روز سال، رنگ آفتاب به خود نبیند. و در باقی روز های سال آفتابی است.

تابستان قبرس

قبرس تابستان های بلندی را دارد و معمولا از میانه ماه اردیبهشت آغاز می شود و تا میانه های مهر ادامه دارد.

در این فصل ممکن است آفتاب به پوست شما آسیب برساند و گرمای هوا شما را اذیت بدهد. برای جلوگیری از آفتاب زدگی و آسیب رسیدن به پوست تان میتوانید کرم های ضد آفتاب، کلاه های لبه دار، لباس روشن و نخی همراه داشته باشید و در مقصدتان استفاده نمائید.

هوای تابستان گرم است ولی خنکای روح نوازی نیز در طی روز و شب ممکن است تن شما را نوازش دهد.

بهار قبرس و پاییز قبرس

قبرس در بهار و پاییز هوای نسبتا خنکی را دارا می باشد و نسبت به تابستان خنک تر است.

در بهار بهترین فرصت برای بازدید از طبیعت زیبای بهاری در قبرس می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.اگر دوستدار طبیعت، گل و گیاه هستید میتوانید بهار را برای سفر خود انتخاب نمائید.

زمستان قبرس

قبرس در زمستان روزهای نسبتا سردی را دارد اما سردی هوا باعث اذیت شدن تان نمی شود. معمولا در کوههای ترودوس قبرس، در زمستان برف می بارد که باعث ایجاد پیست اسکی عالی برای علاقمندان به این ورزش هیجان انگیز می باشد.

اگر در پائیز و زمستان لباس گرم مانند کت و ژاکت همراه داشته باشید، سردی شب شما را اذیت نخواهد کرد.

البته سرمای هوای قبرس در زمستان به گونه ای نیست که نتوانید از ورزش های آبی مانند شنا صرف نظر کنید، خیر. بلکه هوای معتدل در زمستان نیز بر قبرس حاکم است و می توانید با خیال راحت به ورزش های آبی مشغول شوید.

در ماه های دسامبر و ژانویه که برابر با دی و بهمن ماه می باشد، ماه های سرد قبرس می باشند و لباس گرم را فراموش نکنید.

ماه های ژوئن، ژولای و آگوست که از اواسط خرداد تا اواسط شهریور می باشد، تابستان قبرس است که گرمای هوا تا 40 درجه می رسد ولی نسبتا خنک می باشد.

برای اطلاع داشتن و رزور تور قبرس لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

آب و هوای قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

آب و هوای قبرس | بهترین زمان سفر به قبرس | قیمت تور قبرس | تور لحظه آخری | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.