تور آنکارا تابستان 96,قیمت تور آنکارا,تور ارزان آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,تور آنکارا,بهترین تور,تور نوروز آنکارا,جاذبه های گردشگری آنکارا,تور ترکیه

آنکارا پایتخت ترکیه، از دیدنی ترین شهرهای ترکیه  است و با داشتن جذاب ترین آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری و مراکز خرید متنوع و بزرگ توانسته گردشگران و توریست های زیادی را هرساله به خود جذب نماید.

آب وهوای آنکارا در تابستان چگونه است؟ | شرایط تور آنکارا در تابستان 96 چگونه است؟

آنکارا  یک شهر با چهار فصل است و در تابستان هوای گرمی دارد و مانند هوای تهران در تابستان می باشد.

اگر در روز آفتاب شما را اذیت میکند و برای خرید و تفریح راحت نیستید، بهتر است شب را برای گشت در خیابان های شهر و مراکز خرید انتخاب نمائید.

البته شدت تابش آفتاب به صورتی نیست که اذیت شوید و نگران آفتاب گرم و سوزان نباشید.از این جهت هوایی خنک و معتدل مانند هوای تبریز را دارد.

موزه های آنکارا | تور گردشگری آنکارا

اگر علاقمند به شناخت آثار باستانی ترکیه و همچنین آشنا شدن به فرهنگ کهن مردم ترکیه هستید میتوانید به موزه های آنکارا مراجعه نمائید تا از نزدیک آشنا شوید.

موزه جمهوریت آنکارا، موزه ای است که سندهای مهم در انقلاب جمهوری خواهی ترکیه را در دید عموم مردم قرار داده است.

موزه فرهنگ شناسی آنکارا که در بلوار طلعت پاشا قرار گرفته، دارای صنایع دستی از دوره ها و سالهای قبل ترکیه است و نشان دهنده فرهنگ غنی مردم ترک می باشد.

اگر علاقمند به هواپیما و فضا نوردی هستید میتوانید در تور آنکارا تابستان 96  از موزه هوانوردی آنکارا که مدلهای هواپیما و عکس هارا به نمایش گذاشته است، دیدن نمائید.

از دیگر موزه های آنکارا میتوان به موزه تاریخ طبیعی، موزه پخش رادیو و تلویزیون ترکیه، موزه فضای باز لوکوموتیو اشاره داشت.

حمل و نقل وسایل عمومی در آنکارا | تور آنکارا

مترو: این خط آهنی از منطقه باتی کنت تا کیزیلای کشیده شده است که دارای قطارهای سه واگنی است.برای رفتن به نقاط مختلف شهر و مراکز دیدنی آنکارا میتوان از این خط مترو استفاده نمود.

تاکسی : تاکسی های آنکارا معمولا زرد رنگ هستند و کرایه زیادی میگیرند و در ساعت 12شب تا 6صبح کرایه ها تا پنجاه درصد افزایش می یابند.

قطار: این وسیله نقلیه در آنکارا، غرب ترکیه را به قسمت شرقی آن متصل میکند و روزانه تعداد زیادی مسافر با آن جابجا میشوند.

فرودگاه: فرودگاه در بیرون شهر قرار گرفته، و تقریبا 35 کیلومتر فاصله دارد.که با قطار، اتوبوس و تاکسی میتوان به فرودگاه رفت و آمد داشت.

اتوبوس: توسط اتوبوس میتوان به جاهای مختلف شهر رفت و در هزینه های سفر صرفه جویی نمود البته توجه داشته باشید باید بلیط را قبلا تهیه نمائید.

برای اطلاع دقیق از شرایط و قیمت تور آنکارا تابستان 96 لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور آنکارا تابستان  96 | قیمت تور آنکارا | تور ارزان آنکارا | تور لحظه آخری آنکارا | تور آنکارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.