تور آنکارا نوروز 97,قیمت تور آنکارا,تور نوروز آنکارا,تور نوروزی آنکارا,تورنوروز 97,تور ارزان آنکارا,تور ارزان نوروز آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,تور ترکیه,شهرهای توریستی ترکیه,بهترین فصل سفر به ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,پایتخت ترکیه

تور آنکارا نوروز 97 | تور نوروز

آنکارا پایتخت کشور ترکیه با داشتن جمعیت چهار میلیون نفری، بعد از استانبول دومین شهر پرجمعیت ترکیه است.

آنکارا شهری مدرن است و در کنار این مدرن بودن، توانسته آثار تاریخی خود را در جاهای مختلف شهر به صورت بسیار تمیز و عالی با همان کیفیت نگهداری نماید و توریست های مختلفی را از مناطق مختلف جهان به خود جلب می نماید.

آنکارا شهری چهار فصل می باشد که زمستان های سرد و بهار های معتدل و تابستان های گرمی را دارد.

هر توریستی بنابر علاقه خود، فصل و فستیوال های مخصوص آن فصل و جاذبه های گردشگری زمان سفر خود را تنظیم می نماید.

سفر به این شهر زیبا تجربه جدیدی را در اختیار شما قرار میدهد.

آب و هوای آنکارا | تور آنکارا

آب و هوای این شهر زیبا در بهار مانند ایران است و بسیار معتدل و دلنشین است.

اگر قصد سفر در نوروز به این شهرزیبا را دارید، بهترین‌آب و هوا را در این فصل دارد.

شروع بهار را در ترکیه جشن میگیرند و آنکارا نیز از این جشن باشکوه بی نصیب نمی ماند.این جشن بیشتر در مناطق کرد نشین ترکیه برگذار میشود و آتشی روشن میکنند و زنان و مردان با لباس های نو و محلی دور آتش میچرخند و به جشن و پایکوبی مشغول می شوند.

جاذبه های گردشگری آنکارا  | قیمت تور آنکارا

آنکارا جاذبه های گردشگری تاریخی زیادی دارد.

از جمله این جاذبه ها میتوان به برچ گردان آتاکوله که ساخت آن به سه دهه می رسد و بلندترین برج ترکیه است و درهرکجای شهر آنکارا باشید میتوانید این برج زیبا و چشمگیر را ببینید. همچنین اگر به طبقات بالاتر این برج بروید میتوانید آنکارا را در زیر پاهای خود احساس کنید.

رستوران گردان بالای این برج عظیم، محلی برای استراحت و دوری از شلوغی شهر و آرام شدن است.

مراکز خرید آنکارا | تورنوروز آنکارا

مرکز خریدی که در طبقات پایین برج آکاتوله قرار گرفته، محل خرید مناسبی برای تمامی سلیقه ها می باشد.

مسجد حاجی بایرام در محله اولوس آنکارا قرار گرفته و قدمتی نزدیک به 400 سال را دارد.از مراکز تاریخی آنکارا می باشد.

حمام رومی یک بنای تاریخی است که نماد استقلال طلبی مردم ترکیه است و محبوبیت خاصی بین مردم ترک دارد و در میدان اولتوس آنکارا قرار گرفته است.

مقبره آتاتورک ترکیه موسس جمهوری کشور ترکیه، بر روی تپه آنیتپ قرار گرفته که تقریبا 7 دهه از احداث آن می گذرد.

معبد آگوستوس در محله اوموس آنکارا قرار دارد و ده سال بعد از میلاد ساخته شده و در قرن پنجم به کلیسا تبدیل شده است و اکنون نیز به خط یونانی نوشته هایی بر روی دیواره های این معبد حکاکی شده است.

ارگ آنکارا در مرکز شهر قرار دارد و میتوانید از داخل این اثر تاریخی بازدید کنید و از نزدیک با فرهنگ کهن ترکیه آشنا شوید.

مسجد اهی الوان از کهن ترین مساجد ترکیه در آنکارا است که قدمتی نزدیک به 600 ساله را دارد.

فرهنگ مردم ترکیه | تورهای تاریخی

برای آشنا شدن با فرهنگ مردم ترکیه و آثار قدیمی و با ارزش ترکیه میتوانید از موزه های آنکارا همچون موزه تمدن آناتولی، موزه فرهنگ شناسی، موزه نقاشی و مجسمه سازی، موزه جنگ آزادی، موزه جمهوری، موزه هوانوردی و موزه نقشه نگاری دیدن نمائید.

فصل بهار فرصت مناسبی برای به آرامش رسیدن در پارک ها می باشد.از پارک های دیدنی و تفریحی آنکارا میتوان به جِنکِلیک پارک، کُلو پارک، پارک آلتین، پارک گوکسو، پارک کورتولوس، پارک سِگمِنلِر، پارک عبدی ایپِکچی و هریکالار دیاری اشاره داشت.

مذهب مردم ترکیه | تور گردشگری ترکیه

به علت مسلمان بودن مردم ترکیه، این کشور مساجد تاریخی دیدنی را دارد.

در آنکارا مساجد تاریخی نیز وجود دارد که میتوان به مسجد علائ الدین، مسجد کوجا تپه، مسجد آسلان هانه، مسجد احمد پاشا، مسجد حاجی آیواز و مسجد دیریکلی اشاره داشت.

دریاچه آنکارا | تورهای سیاحتی

آنکارا دریاچه های آبگرم، طبیعی و مصنوعی متعددی را داراست.

از جمله این دریاچه ها میتوان به دریاچه مصنوعی گولباشی موگان که در اطراف آنکارا قرار دارد و بیشتر فضا را به رستوران و کافه ها اختصاص داده اند، دریاچه کارا گول، دریاچه اگمیر و دریاچه دیکیلیتاس که محل آرام و دنجی برای استراحت آخر هفته و ماهیگیری می باشد، اشاره داشت.

در تور نوروز 97 از دریاچه های نامبرده شده دیدن نمائید و لذت سفر خود را چند برابر نمائید.

غذاهای ترکیه | تور لحظه آخری آنکارا

از غذاهای لذیذ ترکیه در آنکارا میتوان به بورک که با اسفناج گوشت چرخکرده وسیب زمینی تهیه میشود و بسیار ترد و خوشمزه و پرطرفدار است، اشاره نمود.

کوفته ترکی که از غذاهای محلی ترکیه است با گوشت چرخکرده و انواع ادویه و پیاز رنده شده تهیه میشود و در قطعه های کوچک توسط دست بصورت دایره های کوچک شکل میگیرد و بعد از سرخ شدن در تابه قابل سرو شدن می باشد.

کباب ترکی از معروف ترین غذاهای ترکیه است و دربین ایرانیانی که گوشتخوار هستند محبوبیت فراوانی دارد، این کباب با گوشت گوسفند و بره بصورت عمودی بر روی میله ای قرار میگرد و با وسیله مخصوص یا چاقو، برش داده میشود و قابل سرو می شود.

ازدیگر غذاهای ترکیه میتوان به دلمه که در ایران نیز طبخ می شود، گوزلم، ماهی، انواع غذاهای دریایی و بشقاب سبزیجات اشاره داشت.

از رستوران های تمیز و محبوب و معروف آنکارا به رستوران واشینگتن، رستوران بویاچیزاده کوناقی، رستوران تریلیه، رستوران بالیکچیکوی، رستوران آنکارا یلکان کوبولو، رستوران لمان کولتور اشاره داشت.

برای اطلاع از شرایط تور آنکارا نوروز 97 لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور آنکارا نوروز 97,قیمت تور آنکارا,تور نوروز آنکارا,تور نوروزی آنکارا,تورنوروز 97,تور ارزان آنکارا,تور ارزان نوروز آنکارا,تور لحظه آخری آنکارا,تور ترکیه,شهرهای توریستی ترکیه,بهترین فصل سفر به ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,پایتخت ترکیه

تور آنکارا نوروز 97 | تور نوروز آنکارا | تور لحظه آخری | قیمت تور | تور آنکارا | تور ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.