تور ارزان استانبول,تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور ارزان استانبول | توراستانبول

استانبول یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که یک شهر اروپایی آسیایی محسوب می شود زیرا غرب و شرق را به هم متصل کرده است.

در زمان عثمانی ها آثار و بناهای زیبایی در استانبول ساخته شد که امروزه همین بناها این شهر را یک قطب توریستی در جهان تبدیل کرده است. از آنجایی که سفر به ترکیه و شهر های آن بسیار ارزان و به صرفه است هرساله صدها هزار نفر در فصل های مختلف با تور استانبول به این شهر سفر می کنند. شما میتوانید با یک هزینه ی بسیار کم پایتخت فرهنگ و تمدن اروپا را از نزدیک ببینید.

هتل های استانبول | هتل ۴ و ۵ ستاره استانبول

هزینه ی بلیط و گردشگری در این شهر بسیار ارزان است، همین امر بسیاری از توریست ها را به این شهر میکشاند، آیا شما هم استانبول را مقصدی برای مسافرت می بینید؟

 استانبول دارای هتل های 4 و5 ستاره می باشد که با هزینه ای متوسط می توانید در آنها مستقر شوید، هتل های استانبول از بهترین هتل های ترکیه می باشند.

برای مثال هتل Elite World Prestige در نزدکی میدان تقسیم قرار دارد و می توانید از پنجره های این هتل تنگه ی بسفر را ببینید یا می توانید در هتل کریستال که این هم در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است مستقر شوید و بسیاری از هتل های مجلل دیگر که طبق سلیقه ی خود میتوانید انتخاب کنید.

پس از مستقر شدن در هتل مورد نظر شاید به فکر میل کردن یک غذای خوب و خوشمزه باشید، ترکیه همواره در فرهنگ خود تاثیر به سزایی از ایران گرفته و این فرهنگ در غذاهای ترکیه هم تاثیر گذاشته است که باعث شده غذا های این کشور با مزاج مردم کشورمان سازگاری داشته باشد.

استانبول دارای رستوران های شیک و 5ستاره می باشد که الارغم ارزان بودن غذاهایشان با کیفیت غذاها طعمی به یاد ماندنی در ذهن مسافران هک میکند.

رستوران های استانبول | تور استانبول

از رستوران های استانبول می توان به Hafiz Mustafa  که رتبه ی سوم را در رستوران های ترکیه دارد اشاره کرد.

همچنین می توانید طعم غذاهای خیابانی استانبول را با قیمتی ارزان بچشید:

نان کنجدی سیمیت، بالیک اکمک که یک غذای خوشمزه ی دریایی می باشد و لاهماجون که یک پیتزای ساده ولی خوشمزه است از غذا های خیابانی استانبول هستند.

مراکز خرید استانبول | تور مناسب خرید

نظر شما در مورد مراکز خرید استانبول چیست؟

همان طور که میدانید استانبول یکی از شهر هایی می باشد که انواع برند های معتبر جهانی در این شهر دارای نمایندگی می باشند و اکثر مردم خرید پوشاک را یکی از اهداف سفر خود به استانبول قرار می دهند زیرا قیمت پوشاک در این شهر ارزان می باشد.

حتما به بزرگترین مرکز خرید اروپا که در استانبول واقع شده است سری بزنید، مرکز خرید جواهیر از پوشاک تا اسباب بازی را برای فروش داراست.

یا اگربه قسمت اروپایی استانبول سفر کردید حتما به مرکز خرید زورلو سر بزنید.

اگر به دنبال برند های معتبر جهان در ترکیه می گردید میتوانید برند مورد نظر خود را در مرکز خرید استانبول مال پیدا کنید.

جاذبه های استانبول | تور گردشگری استانبول

نظر شما راجع به جاذبه های گردشگری استانبول چیست؟

استانبول فقط مراکز خرید و غذا نیست!! استانبول یک شهر تاریخی است که مکان های دیدنی و تاریخی زیادی دارد. تلفیق بافت تاریخی و مدرن این شهر زیبایی چشم گیری دارد، مساجدی که به سبک خاصی در زمان عثمانی ساخته شده اند از همه جای شهر مشخص هستند، پارک های ساحلی و سرسبز استانبول آرامشی تکرار نشدنی را به مسافران هدیه می کند، جزایر پرنس به خاطر داشتن مکان های تاریخی می توانند لحظات خوشی را برای مسافران رغم بزنند.

و در پایان باید عرض کنیم که استامبول میتواند توری ارزان باشد، کافی است تور استامبول ارزان و مورد نظر خود را پیدا کنید. ما در تورز توریست پیشنهاد های زیادی برای سفر ارزان شما به استامبول فراهم آورده ایم.

هم وطنان عزیز می توانند با تور ارزان استانبول به یک قیمت استثنایی به استانبول سفر کنند.

برای مشاهده ی تور های استانبول و همچنین کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت تورز توریست مراجعه کنید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم

تور مارماریس,تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا

تور آنکارا,تور ترابزون,تور ازمیر,تور وان

تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

تور ارزان استانبول,تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,ورزش های آبی استانبول,تور نوروز استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,استانبول برای کدام کشور است,بهترین فصل مسافرت به استانبول,بهترین زمان تور استانبول,آب و هوای استانبول,دمای هوای استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,تور نوروزی استانبول,تورنوروزاستانبول,بهترین توراستانبول,تورهای لحظه آخری,تورکریسمس,تور کریسمسی

تور ارزان استانبول | قیمت تور استانبول | تور لحظه‌ آخری استانبول | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.