تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور استانبول | تور لحظه آخری

معمولا مردم کشورمان به دلیل همسایه بودن با کشور ترکیه، این کشور را برای مسافرت ها و تعطیلات بهاره انتخاب می کنند و کمتر کسی دیدن قطب تجاری ترکیه، استانبول را از دست می دهد.

استانبول یا قستنطنیه بزرگترین شهر ترکیه است، چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ اقتصادی حرف اول را در ترکیه می زند. استانبول در کنار تنگه بسفر قرار دارد. این تنگه قاره آسیا را از قاره اروپا جدا میکند که باعث شده استانبول یک شهر آسیایی اروپایی باشد. همچنین توسط دریای مرمره احاطه شده است. استانبول به دلیل موقعیت اتصالی بین المللی و راه های مرزی زمینی و دریایی مهم ترین قطب تجارت ترکیه محسوب می شود.

 

شهر فرهنگی و اقتصادی استانبول به دلیل داشتن بندر، مراکز خرید استانبول معتبر، سواحل استانبول و بافت تاریخی ای که دارد مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته و هر ساله تعداد قابل توجهی با استفاده از تور استانبول به این شهر سفر می کنند که این امر موجب شده استانبول سومین شهر توریستی جهان باشد.

 

بهترین زمان برای مسافرت به استانبول | آب و هوای استانبول

آب و هوای استانبول متغییر است اما بهار از بهترین فصول سفر به استانبول، از اردیبهشت تا خرداد و در تابستان و پاییز از شهریور تا مهر ماه است. آیا مشتاق بارش برف و بادهای زمستانی هستید؟ پس در زمستان به این کشور سفر کنید، در زمستان بارندگی و وزش باد در استانبول زیاد می باشد.

 

جاذبه های گردشگری در استانبول | تور استانبول

استانبول در عین مدرن بودنش دارای بافت تاریخی و مکان های تاریخی و همچنین بازار های سنتی و قدیمی بسیار می باشد. این شهر پر از کلیسا ها و مساجد تاریخی می باشد. همچنین دارای مراکز خرید معتبر با برند های معروف جهان می باشد. برای مثال میتوانید با دیدن از مسجد سلمانیه به حس الهام بخش معنوی دست پیدا کنید. یا برای خرید از بازار بزرگ استانبول که بیش از 5000 مغازه را در خود جای داده است دیدن فرمائید. برای تفریح و هیجان می توانید به شهر بازی و پارک آبی ویالند مراجعه کنید.

 

استامبول از جمله شهر هایی است که طرفداران زیادی دارد و به دلیل مجاورت ترکیه با ایران، و تا حدودی همسو بودن آداب و مذهب آنان با ما، هموطنان عزیز، آشنایی بیشتری با آن دارند و به وفور تور استامبول را برای فراغت خود انتخاب میکنند.

 

تور استانبول

شما می توانید با استفاده از تور استانبول  به بزرگ ترین شهر ترکیه (استانبول) مسافرت کنید. همواره تعداد زیادی از مردم جهان از جمله مردم ایران با استفاده از تور های مسافرتی به ترکیه و شهر استانبول مسافرت می کنند. برای اطلاع از شرایط و ملزومات تور استانبول، لطفا از سایت تورز توریست دیدن فرمایید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم

تور مارماریس,تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا

تور آنکارا,تور ترابزون,تور ازمیر,تور وان

تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,ورزش های آبی استانبول,تور نوروز استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,استانبول برای کدام کشور است,بهترین فصل مسافرت به استانبول,بهترین زمان تور استانبول,آب و هوای استانبول,دمای هوای استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,تور نوروزی استانبول,تورنوروزاستانبول,بهترین توراستانبول,تورهای لحظه آخری,تورکریسمس,تور کریسمسی

 تور استانبول | قیمت تور استانبول | تور لحظه آخری استانبول | تور ارزان استانبول | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.