تور استانبول کریسمس 2018,تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور استانبول کریسمس 2018 | تور استانبول

استانبول هم یکی از شهر هایی است که هر ساله 25 دسامبر(4 دی) تولد عیسی مسیح و آغاز سال نوی میلادی را جشن میگیرد و فستیوال ها و مراسم های زیادی در این شب داخل استانبول برگزار می شود. دین اکثریت مردم ترکیه اسلام می باشد و شاید جشن گرفتن تولد عیسی مسیح در این شهر برای گردشگران عجیب باشد ولی با این حال مردم ترکیه این شب را جشن گرفته و در این شب استانبول یک شهر آسیایی با تفریحات غربی می شود.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا کریسمس برای مسافرت به استانبول مناسب است یا خیر؟

بدون شک اگر در زمان کریسمس به استانبول مسافرت کنید پشیمان نخواهید شد.

مراکز خرید استانبول | تور کریسمس استانبول

تمامی مراکز خرید استانبول  قبل از کریسمس اجناس خود را تا 60 درصد تخفیف به فروش می رسانند، شما می توانید با ثبت نام در تور استانبول کریسمس 2018 از این حراجی های سال نو بی نصیب نمانید.

در این متن به جشن های ویژه ی استانبول کریسمس 2018 میپردازیم:

در شب کریسمس استانبول شور و حالی دیگر پیدا می کند، شهر نورانی و پوشیده از برف است.

در خیابان ها مردم با شور و حالی خاص در حال خرید هستند، از پشت هر مغازه ای که رد می شوید یه درخت کریسمس کوچک داخل مغازه می بینید که با چراغ های روشن تزیین شده است.

استانبول در شب کریسمس زیبا ترین و مهیج ترین آتش بازی را برپا می کند و رستوران های استانبول در این شب تنوع غذایی بسیار بالایی دارند.

در کل استانبول در شب کریسمس یکی از شهر هایی می شود که برای شادی و خوش گذرانی بهترین گزینه است، مردم تا پاسی از شب مشغول پای کوبی اند و به هر محله ای از استانبول که بروید عده ای را می بینید که به طور جداگانه در حال جشن گرفتن هستند.

یکی از مواردی که کریسمس در استانبول را رویایی می کند کشتی کروز بسفر است، که می توانید با این کشتی هشت ساعت به یاد ماندنی را روی آب های آرام سپری کنید و به آرامشی ذهنی دست پیدا کنید و تا دم دم های صبح از سرویس دهی این کشتی استفاده کنید.

مشخصات تور استانبول

سفر به استامبول بسیار خاطره انگیز و هیجان انگیز است. استامبول مقصدی دلپذیر برای هر گردشگری است، به خصوص برای هم وطنان عزیزمان در ایران. اگر شما علاوه بر عید نوروز، علاقه دارید در زمان کریسمس به مسافرت بروید، ما به شما تور استامبول در ایام کریسمس را پیشنهاد میدهیم.

هرچه زودتر در تور استانبول کریسمس 2018 ثبت نام کنید تا کریسمسی آسیایی غربی را در استانبول تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به تورز توریست مراجعه کنید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم

تور مارماریس,تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا

تور آنکارا,تور ترابزون,تور ازمیر,تور وان

تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

تور استانبول کریسمس 2018,آب و هوای استانبول,تور استانبول,قیمت تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور گردشگری استانبول,قیمت تور ارزان استانبول,جاذبه های استانبول,دیدنی های استانبول,ورزش های آبی استانبول,تور نوروز استانبول,تور کریسمس استانبول,تور تابستان استانبول,تور بهار استانبول,تور زمستان استانبول,تور پاییز استانبول,تور گردشگری استانبول,استانبول برای کدام کشور است,بهترین فصل مسافرت به استانبول,بهترین زمان تور استانبول,آب و هوای استانبول,دمای هوای استانبول,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان,تور نوروزی استانبول,تورنوروزاستانبول,بهترین توراستانبول,تورهای لحظه آخری,تورکریسمس,تور کریسمسی

تور استانبول کریسمس 2018 | تور کریسمس استانبول | قیمت تور استانبول | تور ارزان استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.