تور  قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

 

تور قبرس

قبرس یک کشور و البته جزیره کوچکی در دریای مدیترانه میباشد که به دو قسمت، بخش شمالی آن را ترک نشین ها و بخش جنوبی آن را یونانی ها تشکیل داده اند، تقسیم میشود.

از همسایه های اطراف این جزیره میتوان به ترکیه، مصر، سوریه و لبنان اشاره کرد.

بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر قبرس، نیکوسیا می باشد که پایتخت این کشور نیز می باشد.

 

شهرهای توریستی قبرس | تور قبرس

از شهرهای پرطرفدار و توریستی و جذاب قبرس میتوان به لارناکا، لیماسول، پافوس برای ورزش های جذاب آبی و سواحل زیبا و مراکز خرید متعدد، آیاناپا  که شب های رویایی را برایتان رقم میزند و گیرنه یا همان قبرس شمالی اشاره نمود.

قبرس با داشتن پیشینه کهن و دیرینه خود توانسته علاوه بر مراکز خرید و تفریحی و داشتن طبیعت بکر و زیبای دریا و کوه و جنگل، جاذبه های تاریخی خود را به رخ همگان بکشاند.

زبان مردم این جزیره در قسمت شمالی و ترک نشین آن، ترکی استانبولی است و در قسمت جنوبی و یونانی نشین آن به زبان یونانی مکالمه دارند.

 

جاذبه های گردشگری قبرس | تور قبرس

شهر گیرنه علاوه بر داشتن ساحل های آرام با چشم انداز کوههای زیبا که میتوان برای استراحتگاه عصرانه خود انتخاب نمود دارای محل های تاریخی کهن  نیز می باشد.

شهر فاماگوسه که زمان پیدایش این شهر جذاب، نزدیک به 300سال به قبل از میلاد برمیگردد یکی از شهرهای جذاب و نقطه قوت برای جذب گردشگر به علت داشتن ساحل های شنی طلایی و نقاط تاریخی اش در سراسر سال و از نقاط مختلف جهان را دارد.

شهر نیکوزیا که به عنوان پایتخت قبرس شناخته میشود تنها پایتختی در جهان است که به دونیمه تقسیم شده است که نیمی را ترک نشین ها ونیمی دیگر را یونانی نشین ها اداره میکنند.این شهر به علت داشتن رشته کوههای دل انگیز و سواحل آبی و ورزش های آبی ، یکی از جذاب ترین شهرهای دیدنی قبرس می باشد.

 

آب و هوای قبرس و بهترین زمان سفر به قبرس | تور ارزان قبرس

به نظر شما بهترین زمان سفر به قبرس کدام یک از فصول سال می باشد؟

قبرس آب و هوای معتدل مدیترانه ای را داراست. این جزیره تابستان های گرم ولی طولانی (فروردین – آبان) و زمستان های نه چندان سرد ولی کوتاه را دارد. در زمستان هوای خنکی را در طی روز ولی شب های نسبتا سردی دارد ولی نیاز به پوشیدن لباس های گرم نظیر پالتو و کت نیست.

بهترین زمان ممکن برای سفر به این جزیره دیدنی و استفاده از تور قبرس، در فصل تابستان و پاییز می باشد.

 

مذهب مردم قبرس | تور لحظه آخری قبرس

در قبرس مذهب مردم از نظر درصد، 98٪ به دین مبین اسلام گرایش دارند و دو درصد باقی مانده نیز به مذهب مسیحیت گرایش دارند.

 

تورقبرس

سالانه گردشگران زیادی به قبرس سفر میکنند. اگر شما میخواهید یکی از آن ها باشید، ما به شما این اطمینان را میدهیم که تور قبرس  برای شما لذت بخش خواهد بود.

برای اطلاع از شرایط تور قبرس، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

تور  قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

تور  قبرس | قیمت تور قبرس | تور ارزان قبرس | قیمت تور ارزان قبرس | تور لحظه آخری | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.