تور قبرس نوروز 97,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس,تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

 

 

قبرس | تور قبرس 

قبرس یک کشور کوچک و جزیره ای در دریای مدیترانه می باشد که با تقسیم شدن بین ترک ها و یونانی ها، دارای دوبخش مجزا شده است.
به علت دوقسمت بودن این جزیره و داشتن دو فرهنگ متفاوت، دو زبان متفاوت، ذائقه های مختلف در طبخ غذا همچنین طبیعت زیبای دریا و سواحل جذاب دریای مدیترانه باعث شده هر ساله از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی و آسیایی توریست های زیادی را به خود جذب نماید.
جزیره زیبا و جذاب قبرس، شهرهای متفاوتی از جمله لیماسول، فاماگوستا، پافوس، لارناکا و کایرنیا است.

زبان رایج در قبرس در قسمت ترک نشین، ترکی استانبولی و قسمت یونانی نشین آن یونانی است ولی اگر بخواهید با زبان انگلیسی دراین جزیره جذاب مکالمه داشته باشید، با مشکلی روبرو نخواهید شد.

آب و هوای قبرس | تور ارزان قبرس

آب و هوای قبرس معتدل مدیترانه ای است و تغییرات آب و هوایی آنچنانی در طی سال دیده نمیشود و در ماههای دسامبر- فوریه که زمستان قبرس میباشد، بارندگی کم و ملایمی را دارد.
درفصل بهار بهترین زمان سفر به قبرس است چرا که اگر دوستدار طبیعت و دیدن گلهای بهاری و زیبا هستید، مناسب ترین فصل است.
شب های قبرس در بهار کمی خنک تراز روز میباشد که همراه داشتن کت های بهاره سبک و گرم مناسب خواهد بود.
همچنین همراه داشتن لباس هاس نخی و کلاه آفتاب گیر و استفاده از کرم های ضدآفتاب را به شما توصیه می نمائیم.

فستیوال های بهاره قبرس | جشن های قبرس

فستیوال لیماسول

این فستیوال از اواخر فوریه شروع میشود و تا اوایل مارس (اواخر بهمن تا اوایل فروردین)ادامه دارد.
در این فستیوال گروههایی با لباس های رنگی و موسیقی های مختلف و رقص و آواز به خیابان ها می آیند و احساس شادی و نشاط را به مردم و گردشگران هدیه می دهند.
با انتخاب تور قبرس نوروز 97 میتوانید با دیدن این کارناوال رنگی و شاد روزهای خاطره انگیزی را تجربه نمائید.

جاذبه های گردشگری قبرس | تور قبرس

قبرس دارای شهرهای مهم و متنوعی می باشد.در ادامه به شهرها و جاذبه های گردشگری هرکدام میپردازیم.
شهر نیکوزیا با پایتخت بودن قبرس و همچنین با دوقسمت بودن این شهر و اختیار داشتن ترک ها و یونانی ها خط سبزی به عنوان محل جداسازی این دو منطقه می باشد و این شهر زیبا با داشتن دریا و بندری امتیاز بزرگی را دارد.
از جاذبه های گردشگری نیکوزیا میتوان به سواحل شنی بسیار زیبا و تمیز، کلیسای قدیمی، مقر حکومت اسقف ماکاریوس، دروازه های قدیمی فاماگوستا، مسجد سلیمیه، مسجد عربها، مسجد عمریه، کلیسای فارمونی و تئاتر قبرس اشاره نمود.

شهر لیماسول قبرس | تور قبرس

شهر لیماسول در مرکز و جنوب قبرس قرار گرفته و به علت بندری بودن این شهر و مرتبط کردن سه قاره آسیا اروپا آفریقا، نقطه مهمی برای حمل و نقل کالاها می باشد.
استفاده از رستوران ها، کازینوها، نایت کلاب ها در شب میتواند لحظات رویایی و شبانه خوبی را در کنار خانواده تان رقم بزند.
از جاذبه های توریستی این شهر ساحلی و بندری، علاوه بر وجود دریا، ساحل و آفتاب گرفتن لب ساحل و ورزش های آبی میتوان به شهر باستانی سالامیس، قلعه لیماسول، موزه قبرس، موزه هنرهای فولک، قلعه کولوسی، درباچه نمک آکروتیری، موزه اورکولوجیکال، ساحل داسوی، ساحل دولتی و ساحل لدیز مایل اشاره نمود.

شهر لارناکا قبرس | تور قبرس

شهر لارناکا  مهم ترین شهر توریستی قبرس با قدمت طولانی است.این شهر به علت داشتن مرکز غواصی غواصان آلفا مکان مهم و جذابی برای گذراندن و آموزش دوره های غواصی است و علاقمندان به این رشته ورزشی میتوانند عصرهای دل انگیزی را در سواحل لارناکا سپری نمیاند.
این شهر دارای مردم خونگرم و مهمان نواز، بازی های و رشته های ورزشی آبی، جاذبه های تاریخی به جا مانده از مسلمانان مسیحیان و دیگر ادیان می باشد.
از مراکز دیدنی این شهر زیبا و توریستی میتوان به وجود کشتی و قایق های مجلل در سواحل، دریاچه ی نمک، پارک شتر مازوتوس ، کوه ترودوس، موزه ملی مبارزه، موزه سکه و کلیسای لازاروس اشاره داشت.

شهر گیرنه قبرس | قیمت تور قبرس

شهر گیرنه یک شهر تاریخی قدیمی و کوچکی در قبرس است ولی جاذبه های گردشگری آن باعث رونق این شهر و جذب بالای گردشگر در طی سال را دارد.
موج سواری، گشت و گذار با قایق، آفتاب گرفتن کنار ساحل، ورزش های ساحلی و همچنین غواصی از پر طرفدارترین ورزش های این شهر دیدنی است.
پارک آبی اختاپوس نیز از جاذبه های دیدنی است که زمان خوبی را میتواند برای تمامی اعضای خانواده رقم بزند.

شهر  آیاناپا قبرس | تور قبرس

شهر  آیاناپا شهری است با دریای فیروزه ای و غروب آفتاب طلایی رنگ اش، و بافاصله کمی از شهر لارناکا، هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب مینماید.
ار جاذبه های این شهر دیدنی میتوان به موزه حیات دریاییان، صومعه آیاناپا، فانوس دریایی و دماغه ی گرکو اشاره داشت.
از دیگر شهر های قبرس میتوان به پافوس که دارای کلیسا و موزه های تاریخی و دیدنی است و میتوان از بهترین و مهم ترین آن ها به معبد آفرودیت اشاره نمود.

برای اطلاع یافتن از شرایط تور قبرس نوروز 97 لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

تور قبرس نوروز 97,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس,تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

تور قبرس نوروز 97 |  تور نوروز | قیمت تور قبرس | تور ارزان قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.