هتل های قبرس,هتل های سه ستاره قبرس,هتل های چهار ستاره قبرس,هتل های پنج ستاره قبرس,هتل های 3 ستاره قبرس,هتل های 4 ستاره قبرس,هتل 5 ستاره قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

هتل های قبرس | تورقبرس

قبرس، این جزیره شگفت انگیز علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری، غذاهای لذیذ ترکی و یونانی، رستوران های آرام ساحلی، هتل های مجلل و مناسبی را هم دارد. برای سفر به قبرس نیازمند هستید که هتلی را برای اسکان و استراحت خود انتخاب نمائید. با ما همراه باشید تا هتل های خوب و مناسب قبرس  شمالی و قبرس جنوبی را به شما معرفی نمائیم.

هتل های پنج ستاره قبرس شمالی

از جمله هتل های پنج ستاره قبرس شمالی به آکاپولکو میتوان اشاره داشت. هتلی است بسیار شیک و مجلل با امکاناتی نظیر ساحل شنی به طول 1 کیلومتر، لابی بسیار تمیز و آرام، رستورانی با محیط بزرگ و شیک و استخر های بزرگ می باشد. همچنین فاصله آن با شهر گیرنه 15 دقیقه است که با پرداخت هزینه 2.5 لیر میتوانید با اتوبوس به راحتی به گیرنه بروید.

از دیگر هتل های پنج ستاره قبرس شمالی میتوان به هتل کایا آرتمیس، سالامیس بی کنتی و مریت کریستال کاو اشاره داشت.

هتل آکاپولکو

 

 

هتل های چهار ستاره قبرس شمالی

 

 

هتل لیپتوس قبرس | تور قبرس

هتل چهار ستاره لیپتوس در شهر کوچک لاپتا قرار گرفته است و توانسته به یک ساحل خصوصی که فقط مسافران هتل اجازه استفاده از آن را دارند، دسترسی داشته باشد. از امکاناتی که داخل اتاق های این هتل قرار دارد میتوان به بالکن اختصاصی، کف اتاق با موکت پوشانده شده، تلویزیون، سیستم تهویه هوا، گاو صندوق و امکانات کامل برای استحمام نمودن اشاره داشت.

اتاق های هتل لیپتوس به طور اکثریت طوری ساخته شده اند که رو به دریا قرار دارند و در زمانی که داخل اتاق در حال استراحت هستید، میتوانید از دیدن مناظر دریا و اطرافش لذت ببرید. از امکانات فضای هتل که برای مسافران تدارک دیده شده است میتوان به سونا، حمام ترکی، ماساژهای آرام برای رفع خستگی روزانه، استخر، وای فای و پارکینگ رایگان اشاره نمود.

از سرگرمی های تفریحی در این هتل میتوان به استخر های بزرگ، سرسره های آّبی و بخشی برای خردسالان شما و همچنین امکانات بازی قوتبال، والیبال و ایروبیک اشاره داشت. برای صرف صبحانه نیز روزانه میتوانید یا به محیط رستوران رفته و صبحانه را نوش جان نمائید یا اینکه در اتاق خودتان و بصورت شخصی میتوانید سرو نمائید. فاصله هتل لیپتوس تا گیرنه هجده کیلومتر و با شهر نیکوزیا چهل کیلومتر می باشد.

از دیگر هتل های چهار ستاره قبرس شمالی میتوان به هتل ددمان اولیوتری، هتل ریور ساید گاردن و هتل اوسکار ریزورت اشاره کرد.

هتل لیپتوس

هتل های سه ستاره قبرس شمالی | تور قبرس

از هتل های سه ستاره قبرس شمالی میتوان به پارک پالاس و آلتین کایا اشاره داشت. هتل پارک پالاس در منطقه ای به نام ارجان قرار گرفته است و با داشتن اتاق هایی آرام و محیطی ساکت، استخر روباز، فضای شیک و مدرن، میتواند روزهای خوبی را در تور قبرس برای شما رقم بزند.

هتل آلتین کایا

هتل های قبرس جنوبی |  تور ارزان قبرس

قبرس جنوبی شامل شهرهای آیاناپا، لیماسول، لارناکا و پافوس می باشد. هرکدام از این شهرها هتل های خاص و جذاب و با امکانات رفاهی متفاوت می باشند. با ما همراه باشید تا هتل های قبرس جنوبی را باهم مرور نمائیم.

هتل های پنج ستاره قبرس جنوبی

هتل های پنج ستاره لیماسول قبرس

هتل پنج ستاره سنت رافائل ریزورت یک هتل شیک و مجللی در سواحل لیماسول است. اتاق های هتل دارای کفپوش از نوع پارکت هستند و امکانات جدید و به روز و تمیزی را دارند و همچنین مجهز به تلویزیون های LCD و مینی بار نیز هستند. هتل سنت رافائل ریزورت دارای دو رستوران مجزا و مجهز می باشد که برای نوش جان نمودن وعده صبحانه میتوانید از رستوران اکتاگون و برای سرو نمودنغذاهای محلی قبرس و همچنین غذاهای گریل از رستوران فونیسین استفاده نمائید.

از دیگر خدمات هتل میتوان به زمین اختصاصی تنیس و اسپا اشاره نمود که فضای مشخص و مختص به فرزندان نیز را دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه لیماسول 45 کیلومتر و با شهر لیماسول یازده کیلومتر می باشد.

هتل های آماتوس بیچ و گرند ریزورت از دیگر هتل های پنج ستاره در لیماسول میباشند.

هتل سنت رافائل ریزورت

هتل های پنج ستاره لارناکا قبرس

هتل های گلدن بی بیچ و سیا استیلو از جمله هتل های پنج ستاره در لارناکا می باشند.

هتل گلدن بی بیچ در سیزده کیلومتری فرودگاه بین الملیی شهر لارناکا در بین باغ های سر سبز و آرامی قرار دارد و بهترین محل استراحت و کسب آرامش می باشد. همچنین این هتل فاصله ای حدودا پانزده دقیقه ای با ماشین تا شهر لارناکا دارد. از امکانات تفریحی هتل میتوان به دارا بودن استخر روباز، خدمات ماساژ و اسپا اشاره داشت.

هتل گلدن بی بیچ

هتل های پنج ستاره آیاناپا قبرس

هتل پنج ستاره آلیون بیچ در شهر آیاناپا با باغی که در اختیار دارد فضای بسیار مناسبی را همراه با استخر روباز به وجود آورده است. داخل هر اتاق بسیار تمیز و لوکس بوده و امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار داده اند. اینترنت بی سیم در سراسر هتل رایگان بوده و همچنین پارکینگ نیز دارد.

باشگاه ورزشی، مرکز ماساژ، اسپا، کتابخانه، از اماکانات تفریحی هتل آلیون بیچ می باشد. فاصله هتل آلیون بیچ تا فرودگاه لارناکا حدودا نیم ساعت می باشد. درکنار استخر این هتل، رستورانی وجود دارد که میتوانید طعم لذیذ غذاهای محلی قبرس را بچشید.

هتل های گریسین بی، آتلانتیکا و آدمز بیچ از دیگر هتل های پنج ستاره در آیاناپا می باشند.

هتل آلیون بیچ

هتل های چهار ستاره قبرس جنوبی

 

 

هتل های چهار ستاره لیماسول قبرس

هتل زیبای چهار ستاره الیاس بیچ با چشم انداز زیبایی به دریا و ساحل جذاب در لیماسول قرار دارد . همچنین اتاق های این هتل چشم انداز های جذابی از بالکن های خصوصی شان که رو به منطقه کوهستانی و طبیعت بکر کوهستان است، لذت آرامش در تور قبرس را برای شما چندین برابر میکند.

از امکانات داخل هر اتاق میتوان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، سشوار و حمام نام برد. از جهت دسترسی به اینترنت بی سیم وای فای نگرانی نداشته باشید چرا که این هتل بصورت رایگان و سراسری در تمام فضاهای هتل اینترنت را در اختیارتان قرار میدهد.

هتل چهار ستاره الیاس بیچ در ده کیلومتری شهر لیماسول قرار گرفته و با فرودگاه لارناکا حدودا 55 کیلومتر فاصله دارد. امکانات تفریحی چون انواع ماساژها، جکوزی، بدنسازی، زمین تنیس را دارا می باشد.

هتل های کوریوم پالاس، الیاس بیچ، مدیترینین بیچ و پوزیدونیا بیچ از هتل های چهار ستاره در شهر لیماسول می باشد.

هتل الیاس بیچ

هتل های چهار ستاره در لارناکا قبرس

هتل چهار ستاره پرنسس بیچ در لارناکا در فاصله  پنجاه متری از ساحل لارناکا و 11 کیلومتری فرودگاه لارناکا قرار دارد. از امکاناتی که در داخل اتاق ها قرار گرفته میتوان به حمام مختص به هر اتاق با تجهیزاتی مانند دوش، وان و سشوار، یخچال، بالکن برای تماشا کردن و لذت بردن از مناظر اطراف هتل، صندوق امانت داری و تلویزیون اشاره داشت.

برای برگزاری جلسات و برنامه های خاص هر گروه سالن مجزا وجود دارد و مسافران می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. ساحل این هتل برای انجام ورزش های آبی مخصوصا شنا کردن و شیرجه زدن بهترین انتخاب می باشد. و همچنین دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل برای مسافران امکان پذیر می باشد.

هتل های سان هال، هتل سنتیدو سندی بیچ، پالم پیج و لردوس بیچ  از جمله هتل های چهار ستاره در شهر لارناکا می باشند.

هتل پرنسس بیچ

هتل های چهار ستاره در آیاناپا قبرس

هتل المپیک لاگون ریزورت از هتل های چهار ستاره در آیا ناپا می باشد که تجهیزاتی همچون هفت استخر برای شناکردن، مرکز اسپا برای سونا و حمام بخار، چهار رستوران شیک و زیبا، یک مرکز بدنسازی، زمین تنیس برای علاقمندان به بازی مهیج تنیس و همچنین فراهم بودن زمین بازی برای کودکان نیز وجود دارد.

در طراحی اتاق ها از رنگ های گرم کرم و نارنجی و همچنین دخالت دادن دکوراسیون چوبی، استفاده شده و فضایی گرم و دلنشین و آرام را برای مسافران به وجود آورده اند. در این اتاق های زیبا و دلنشین امکاناتی همچون تهویه کننده هوا، مینی بار و تلویزیون را دارا می باشند. فاصله هتل لاگون ریزورت تا شهر لارناکا 45 کیلومتر و تا فرودگاه لارناکا 65 کیلومتر است.

هتل های ناپامرمید، پاولو ناپا بیچ و آستریاس بیچ از جمله هتل های چهار ستاره در آیاناپا هستند.

هتل المپیک لاگون ریزورت

هتل های سه ستاره قبرس جنوبی

 

 

هتل های سه ستاره در لیماسول قبرس

هتل های کپتانیوس و گلدن آرچز از هتل های سه ستاره در لیماسول می باشند. هتل کپتانیوس در فاصله صد متری از دریای لیماسول قرار گرفته است. اتاق های این هتل همگی مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوا و بالکن اختصاصی برای هر اتاق می باشد که بعضی از اتاق ها چشم انداز زیبایی به دریای مدیترانه دارند.

این هتل صبحانه را یصورت بوفه در اختیار مسافرانش قرار میدهد و محل مناسبی برای ارائه غذاهای محلی قبرس می باشد. هتل کپتانیوس در فاصله ی یک کیلومتری لیماسول و همچنین در فاصله هفتاد کیلومتری فرودگاه شهر لارناکا قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل کپتانیوس میتوان به اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ رایگان اشاره داشت.

هتل کپتانیوس

هتل های سه ستاره در لارناکا قبرس

هتل سه ستاره فلامینگو بیچ در لارناکا فاصله ده دقیقه ای را با فرودگاه بین المللی لارناکا، از شهر لارناکا دو کیلومتر و با دریاچه نمک حدودا ششصد متر فاصله دارد. از امکانات تفریحی هتل میتوان به سالن ورزشی بدنسازی، اتاق بازی و مرکز اسپا اشاره داشت. از امکانات داخل هر اتاق میتوان به تلویزیون، تهویه هوا و ماهواره اشاره داشت. همچنین سرو نمودن صبحانه هر روز بصورت بوفه انجام میشود. به درخواست هر شخص، خدمات ترانسفری از هتل تا هر بخشی از شهر انجام میشود.

هتل های کراون ریزورت هنیپا و سلتوس از جمله هتل های سه ستاره در لارناکا می باشند.

هتل فلامینگو بیچ

هتل های سه ستاره در آیاناپا قبرس

هتل سه ستاره تاسیا ماریس در سواحل رویایی و جذاب آیاناپا قرار دارد و امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا در هر اتاق، بالکن با چشم انداز های زیبا و جالب، اینترنت بی سیم رایگان، دارا بودن دو استخر، جکوزی و زمین تنیس را دارا است.

هتل های بلا ناپا بی و کورفو از دیگر هتل های سه ستاره در آیاناپا می باشد.

هتل تاسیا ماریس

هتل سه ستاره در پافوس قبرس

هتل پیراموس تنها هتل سه ستاره در پافوس می باشد. این هتل به مراکز گردشی و تفریحی شهر پافوس مانند مقبره شاهان و پارک پاپوس نزدیک می باشد و یک گزینه بسیار مناسب برای اشخاصی است که به بازدید از آثار باستانی و تاریخی و همچنین چشیدن غذاهای محلی قبرس در تور قبرس علاقه دارند، یک انتخاب عالی خواهد بود.

امکانات داخلی هتل در اتاق ها میتوان به تلویزیون صفحه تخت، حمام، بالکن، سیستم تهویه هوا و رستوران اشاره داشت. همچنین امکان مینی بار در هتل وجود دارد ولی در صورت درخواست این امکان به اتاق شما اضافه میشود و هزینه آن بصورت جدا محاسبه میگردد.

هتل پیراموس

هتل های دو ستاره قبرس جنوبی

 

 

هتل های دو ستاره در لارناکا قبرس

هتل دو ستاره لارکو در لارناکا با ساحل معروف مکنزی فاصله ای در حدود سیصد متری دارد و تا فرودگاه لارناکا فاصله پنج دقیقه ای و همچنین با مرکز شهر نیز بصورت پیاده روی فاصله ای پانزده دقیقه ای  را دارا می باشد. اتاق های ساده ای را دارد و امکاناتی همچون تلویزیون، میز کار و بالکن را دارند. هتل لارکو دارای استخر با صندلی آفتاب دارد که برای افرادی که دوست دارند از نور آفتاب استفاده نمایند بسیار مناسب میباشد. از امکانات ورزشی هتل لارکو میتوان به تنیس روی میز، سونا و بدنسازی اشاره داشت. همچنین استفاده رایگان از اینترنت بی سیم در سراسر هتل بلامانع می باشد.

هتل های ماری اندی، ورجی سیتی، لوادیتس سیتی و سن رمو  از جمله هتل های دو ستاره در لارناکا می باشند.

هتل لارکو

هتل دوستاره در آیاناپا قبرس

هتل دوستاره کُرنِلیا در شهر آیا ناپا فاصله ی 250 متری با ساحل معروف لیماناکی را دارد. اتاق های هتل کرنلیا بصورت چوبی طراحی شده اند. حمام در هر اتاق مجهز به دوش و وان می باشد و در هر اتاق تلویزیون و تلفن وجود دارد. همچنین اینترنت بی سیم رایگان در محل های عمومی هتل در دسترس می باشد. امکان سرو نمودن وعده صبحانه در هتل کرنلیا وجود دارد و برای سرو نمودن وعده نهار و شام، نگران دسترسی به رستوران ها را نداشته باشید چرا که این هتل دسترسی راحتی به رستوران ها و کافه های اطراف را دارد.

هتل کرنلیا

برای اطلاع دقیق از شرایط استفاده از تور قبرس لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید

تور قبرس,تور قبرس شمالی,تور قبرس اروپایی

هتل های قبرس,هتل های سه ستاره قبرس,هتل های چهار ستاره قبرس,هتل های پنج ستاره قبرس,هتل های 3 ستاره قبرس,هتل های 4 ستاره قبرس,هتل 5 ستاره قبرس,قیمت تور قبرس,تور نوروز قبرس,تور نوروزی قبرس,تورنوروز,تور ارزان قبرس,تور ارزان نوروز قبرس,تور لحظه آخری قبرس,تور قبرس,شهرهای توریستی قبرس,بهترین فصل سفر به قبرس,جاذبه های گردشگری قبرس,پایتخت قبرس

هتل های قبرس | هتل ارزان قبرس | قیمت تور قبرس | تور لحظه آخری قبرس | تور قبرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.