آب و هوای کوش آداسی,تور کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی,تور ارزان کوش آداسی,تور لحظه آخری کوش آداسی,تور گردشگری کوش آداسی,قیمت تور ارزان کوش آداسی,جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی,تور کریسمس کوش آداسی,تور تابستان کوش آداسی,تور بهار کوش آداسی,تور زمستان کوش آداسی,تور پاییز کوش آداسی,تور گردشگری کوش آداسی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

آب و هوای کوش آداسی | تور کوش آداسی

کوش آداسی یک شهر ساحلی با طبیعتی زیبا و آرامش بخش در ترکیه می باشد. که هرساله در فصول مختلف سال، به علت داشتن سواحل زیبا ، طلوع و غروب آفتاب هایی که در هیچ کجای جهان نمیتوان مانند آن را دید، همچنین وجود آثار تاریخی با قدمت زیاد و امکانات متنوع و ورزش های آبی، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

کوش آداسی این شهر دل انگیز و دیدنی در بیشتر روزهای سال آسمانی آفتابی دارد. زمستان های سردی دارد اما بارش برف در آن مشاهده نمی شود.

 

تور نوروز کوش آداسی | تور کوشی آداسی

در ایام نوروز، ایرانیان زیادی تور کوش آداسی را برای گذراندن ایام تعطیلات خود انتخاب میکنند، هوای شهر در ایام نوروز نسبتا خنک است ولی برای استفاده از ورزش های آبی زمان مناسبی نمی باشد.چرا که نیمی از تفریحات این شهر برای گذراندن اوقات فراغت، ورزش های آبی مانند شنا کردن، حمام آفتاب گرفتن، غواصی، اسکی روی آب می باشد و درصورت سرد بودن آب دریا امکان استفاده از ورزش های آبی و تجربه هیجان آنان وجود ندارد.

حداقل دما در ایام نوروز و بهار 13 درجه سانتی گراد و حداکثر دما 20 درجه سانتی گراد می باشد که هوای خنکی است.

در اینصورت شما فقط میتوانید از اماکن تاریخی کوش آداسی دیدن کنید و تجربه ای متفاوت را داشته باشید و هیجان ناشی از سوار شدن بر جت اسکی ، قایق سواری و…. را از دست بدهید.

کوش آداسی شهری است که تابستان های معتدلی را دارد و برای سفر بهترین زمان ممکن می باشد.

گرم ترین ماه در کوشی آداسی، ماه ژوئن یعنی در اواسط خرداد تا اواسط تیر می باشد که دمای هوا بیشترین درجه یعنی 42 درجه سانتی گراد را داراست. در این ماه اگر کلاه لبه دار، کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خود و همچنین لباس مناسب را داشته باشید، از آسیب های آفتاب به بدنتان می توانید پیشگیری نمائید.

 

بهترین زمان سفر کوش آداسی | بهترین فصل برای تور کوش آداسی

بهترین زمان سفر به کوش آداسی زیبا و آرام بخش از اواسط ماه خرداد تا اواسط شهریور می باشد که البته باید این مورد را در نظر بگیرید که این مدت برای سفر، هزینه زیادی را می طلبد.اگر بخواهید میتوانید اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد را برای سفر به این شهر دلربا انتخاب نمائید و از لحظاتی که کنار خانواده خود هستید بهترین استفاده ممکن را ببرید.

در تابستان حداقل دمای ممکن در کوش آداسی 31 درجه سانتی گراد می باشد و حداکثر دما نیز 42 درجه سانتی گراد می باشد.

اگر طرفدار حمام آفتاب و آفتاب گرفتن هستید به شما تور کوش آداسی را در تابستان پیشنهاد می دهیم تا بتوانید از گرمای روح نواز و دل انگیز آفتاب در کنار سواحل کوش آداسی نهایت استفاده را ببرید.همچنین میتوانید از پلاژهای کوش آداسی استفاده نمائید.

این شهر زمستان های سردی دارد، اگر برای کریسمس میخواهید به این شهر رویایی سفر کنید، حتما لباس گرم با خود داشته باشید.

اگر طرفدار آبگرم درمانی هستید میتوانید در فصل زمستان از آب گرم ونوس، گوزل چاملی و یاوان سو برای درمان بیماری های مفاصلی و روماتیسمی استفاده کنید.

 

اگر تور کوش آداسی را برای سفر خود انتخاب نموده اید لطفا برای خرید و رزرو به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم,تور مارماریس

تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا,تور آنکارا,تور ترابزون

تور ازمیر,تور وان,تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه,تور اولودنیز

آب و هوای کوش آداسی,تور کوش آداسی,قیمت تور کوش آداسی,تور ارزان کوش آداسی,تور لحظه آخری کوش آداسی,تور گردشگری کوش آداسی,قیمت تور ارزان کوش آداسی,جاذبه های کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی,تور کریسمس کوش آداسی,تور تابستان کوش آداسی,تور بهار کوش آداسی,تور زمستان کوش آداسی,تور پاییز کوش آداسی,تور گردشگری کوش آداسی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

آب و هوای کوش آداسی | قیمت تور کوش آداسی | تور ارزان کوش آداسی | تور لحظه آخری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.