تور بالی تابستان 96,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

تور بالی تابستان 96 | تور بالی

شاید این هم سوال شما باشد که آیا بالی برای تابستان 96 مناسب است ؟ در پایین به این سوال جواب خواهیم داد .

آیا بالی برای تابستان 96 مناسب است ؟

باید گفت که بالی تابستان 96 آب و هوای خوبی برای سفر دارد . بالی در ایام سال دمایش از 23 تا 31 درجه می باشد آب و هوای بالی در تابستان از 24 تا 31 درجه متغیر است  . پس زمان خوبی برای سفر است زیرا که دارای طبیعت بکر و دمای متعادلی است .

 

جشن های بالی | تور بالی

جشن ها در بالی کم می باشد . به این معنا که در سال جشن هایشان به تعداد 10 نمی رسد . اما در تابستان در ماه تیر مسابقه ای به نام مسابقه بوفالو سواری دارند . در این مسابقه فرد با بوفالو خود به مسابقه با بقیه افراد می پردازند و برنده جایزه اش یک گاومیش خاص می باشد . این مسبقه بسیار جذاب و دیدنی است پس ما دیدن آن را به شما پیشنهاد می دهیم .

 

غذا های بالی | تور بالی

غذا های بالی مختص تابستان تعداد زیادی دارد .ما یکی از آن غذا ها را در زیر معرفی می کنیم :

Nasi Goreng :یکی از غذا های مردم بالی هست که با برنج سرخ شده با ادویه جات مخصوص همانند : سیر ، سویا شیرین ، فلفل ، تمبر هندی با تخم مرغ ، سبزی جات و گوشت و ماهی می باشد .

 

دیدنی های بالی | تور بالی

در تابستان پیشنهاد معبدی افسانه ای به نام تانالوت می باشد که در 45 کیلومتری کوتا و سواحل غربی جزیره بالی بر فراز شبه جزیره ای کوچک است که هنگام مد با دریا ارتباطش را از دست میدهد و به جزیره ای بسیار زیبا و فوق العاده تبدیل می شود . برای رفتن به معبد این ساحل باید در هنگام مد به آنجا حرکت کرد زیرا حرکت به آنجا در هنگام جزر با پای پیاده تقریبا ناممکن است . در اطراف این معبد بازار مکاره ای وجود دارد که می توانید خستگی خود را در آنجا رفع کنید .

 

آیا بالی برای تابستان مناسب است ؟

آیا بالی در تابستان 96 آب و هوای خوبی دارد؟

آیا بالی در تابستان 96 جشنی دارد ؟

 

تور اندونزی,تور بالی

تور بالی تابستان 96,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت اندونزی

تور بالی تابستان 96 | تور نوروز بالی | قیمت تور بالی | تور لحظه آخری بالی | توربالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.