تور بالی نوروز 97,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

 

شاید این هم سوال شما باشد که آیا بالی برای نوروز 97 مناسب است؟ در ادامه به این سوال جواب خواهیم داد.

 

آیا بالی برای نوروز 97 مناسب است ؟

باید گفت که تور بالی آب و هوای بسیار خوبی برای سفر دارد. آب و هوای بالی در ایام سال دمایش از 23 تا 31 درجه می باشد و در نوروز از 26 تا 31 درجه متغیر است. پس بهترین زمان نوروز است زیرا که بهترین دما و زیبایی طبیعت در این وقت می باشد.

جشن ها در بالی کم می باشد. اما بالی به جاذبه هایش معروف است و هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به بالی سفر میکنند تا از دیدنی ها و جاذبه های بالی لذت ببرند. در فروردین یا اردیبهشت جشنی به نام جشن سکوت در بالی برگزار می شود. در این جشن مردم با غول های رنگی و کاغذی دست ساز در خیابان ها رژه می روند که منظره زیبایی را  به وجود می آورد.

 

غذاهای بالی

غذاهای بالی تنوع بسیار زیادی دارد اما ما دو نوع آن را که مناسب بهار است معرفی می کنیم:

  • Satay :  غذایی مشهور در سراسر اندونزی که کباب با ادویه جات و ترشی می باشد و از طریق چوب بامبو کباب می شود.
  • Gado-Gado :  یک سالاد سبزی جات بسیار خوشمزه با بادام زمینی که می توانید در بیشتر هتل ها و رستوران ها پیدا کنید.

 

با توجه به اینکه نوروز می باشد می توان از سواحل بسیار زیبا و بکر بالی استفاده کرد:

ساحل کوتا

ساحلی بسیار زیبا که قبلا دهکده ماهیگیری خواب آلود بود به علت یک نقطه بزرگ برای موج سواری است شهرت یافته و تا امروز جایی برتر برای گردشگران بوده و مکانی لذت بخش برای آن ها است. در جنوب این ساحل روستای کلوراهان قرار دارد که دارای راهی طولانی همراه با شن و ماسه نرم هست. این ساحل برای تفریحات شبانه آن شناخته شده. قسمت جنوبی آن معمولا شلوغ می باشد  و قسمت شمالی آن جای مناسبی برای قدم زدن و آرامش یافتن است. پس اگر روزی پر مشغله و پر هیجانی را در بالی گذرانده اید، میتوانید برای آرامش یافتن به این مکان آمده و حس آرامش بخشی را تجربه نمایید.

ساحل سانور

ساحلی بکر که بیشتر مسن ها را می توان آنجا دید که ساحلی بکر و آرام می باشد. معبد بلانجونگ که دارای کتیبه ای مربوط به قرن 9 است می تواند برای گردشگران جذاب باشد .

 

آیا تور بالی مناسب است؟

بالی با آب و هوای خوب، جنگل ها و ساحل های زیبا، جاذبه های چشم نواز و هیجان انگیزش، توانسته خود را در لیست شهر های پر گردشگر در جهان ثبت نماید. لذت های سفر بالی، فقط با قرار گرفتن در این شهر است که کاملا حس خواهد شد. اگر میخواهید سفری هیجان انگیز و خاطره ساز را برای خود در بالی به ثبت برسانید، ما در تورز توریست به شما تور بالی و بسیاری از تور های هیجان انگیز دیگری را در سراسر دنیا معرفی مینماییم.

اگر میخواهید بالی را در نوروز 97 تجربه نمایید، به لیست تور های نوروزی در سایت تورز توریست مراجعه نمایید.

 

تور بالی نوروز 97,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

تور بالی نوروز 97 |تور نوروز بالی |‌ قیمت تور بالی | تور لحظه آخری بالی | تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.