تور گوا تابستان 96,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گوا تابستان 96 | قیمت تور گوا

در خرداد ماه و در حالی که بسیاری از کشور ها در گرما به سر میبرند، هندوستان هوایی متعادل دارد و باران های مانسون یا موسمی گرمای کشنده ی هند را از بین می برند و شهر ساحلی گوا را تبدیل به بهشتی در هندوستان می کند.

بهترین زمان برای سفر به گوا از ابتدای تیر ماه تا اواسط مهر ماه

به نظر شما بهترین زمان برای مسافرت به هند چه زمانی می باشد؟

آیا گوا مقصد مناسبی برای مسافرت می باشد؟

اگر نظر ما را می خواهید بدانید متن زیر را مطالعه کنید:

میتوان گفت بهترین زمان برای سفر به گوا از ابتدای تیر ماه تا اواسط مهر ماه می باشد زیرا در این ماه ها رطوبت طاقت فرسای هند کم شده و شرایط را برای لذت بردن از سواحل گوا فراهم می کند.

هم وطنان عزیز میتوانند با استفاده از تور گوا تابستان 96 با قیمتی مناسب و معقول به صرفه به این شهر ساحلی زیبا که تمیزترین و آرامش بخش ترین شهر هندوستان می باشد مسافرت کنند.

گوا گویی در کشور هندوستان نیست !!! چرا که هند یک کشور پر جمعیت با شهر های آلوده و شلوغ است ولی همین که وارد گوا می شوید همه چیز تغییر میکند و گویی وارد شهری دیگر در نقطه ای دیگر از جهان شده اید. گوا شهری است تمیز با سواحل زیبا و دلنشین و همچنین مردمی مهمان نواز دارد که با آغوشی باز از گردشگران استقبال می کنند.

شهر گوا در تابستان تنوع غذایی بسیار بالایی دارد و رستوران ها تا پاسی از شب آماده ی سرویس دهی به گردشگران هستند، از رستوران های صاحب نام گوا می توان به After SevenT, Bean Me Up, Vina Panjim, La Plage اشاره کرد.

نظر شما راجع به جاذبه های گردشگری گوا چیست؟

از آب و هوا و غذا که بگذریم، گوا یک شهر تاریخی است و آثار تاریخی زیادی دارد، همچنین جاذبه های گردشگری مدرنی را در خود جای داده است.

معبد ماهالاسا یا خدای مونث از جمله مکان های دیدنی گوا می باشد که شهرتش به داشتن زنگ بسیار بزرگیست که در این معبد قرار دارد.

اگر قصد مسافرت به گوا با تور گوا تابستان 96 را دارید حتما از مجموعه کلیسا های گوا دیدن فرمائید، که از مهم ترین آنها می توان به کلیسای سنت فرانسیس اشاره کرد.

در فصل تابستان استفاده از سواحل گوا بسیار رایج است و همچنین انجام ورزش های آبی، که گوا از این نظر تکمیل می باشد. در سواحل گوا انواع ورزش های آبی نیز انجام می شود.

شاید الان نظرتان راجع به شهر ساحلی گوا تغییر کرده باشد، نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

برای ثبت نام در تور گوا تابستان 96 و همچنین کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت تورز توریست مراجعه فرمائید.

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

تور ارزان گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گوا تابستان 96 | قیمت تور گوا | تور ارزان گوا | تور لحظه آخری گوا | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.