تور ارزان گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گوا نوروز 97 | قیمت تور گوا

اکثر مردم کشورمان گمان می کنند که ساحل های خوب و شهر های ساحلی زیبا فقط در اروپا و قاره ی آمریکا قرار دارند در حالی که آسیا این قاره ی کهن و با تمدن خود دارای سواحل زیبا و شهر های ساحلی بسیار بیشرفته ای می باشد.

یکی از این شهرهای زیبا گوا نام دارد که واقع در ساحل غربی هند و در کمربند ساحلی کونکان می باشد. گوا مانند مرواریدی در هند می درخشد و حرف اول را در صنعت گردشگری هند میزند.

اگر میخواهید راجع به تور گوا نوروز 97 بیشتر بدانید متن زیر را مطالعه کنید:

خب همانطور که شاهدش هستیم در فصل بهار و ایام نوروز عده ی قابل توجهی از هم وطنانمان به خارج از کشور سفر می کنند، پس چه بهتر که ایام تعطیل خود را در سواحل گوا سپری کنید. در فصل بهار هوای گوا گرم می شود ولی خب بارش باران از گرما می کاهد و این نکته را هم اضافه میکنیم که هتل های گوا مجهز به سیستم خنک کننده ی قوی و دستگاه تهویه میباشند و مشکلی برای اقامت شما به وجود نمی آید.

هتل های گوا | تور گوا

شما می توانید با تور گوا نوروز 97 تجربه ای بی نظیر از هند را کسب کنید. مشکل اقامت در گوا نخواهید داشت چرا که گوا دارای هتل های مجلل و مجهز به استخر و صندوق امانات و زمین های ورزشی و …. می باشد. از هتل های به نام گوا می توان به هتل ریویرادی، هتل سانتیاگو، هتل گرند حیات و هتل رویال ارکید اشاره کرد که همواره به راحتی و رضایت مسافران توجه ویژه ای داشته اند.

بازار های گوا | قیمت تور گوا

گوا دارای بازار های سنتی زیبایی می باشد که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید گشت زنی در این بازار ها بسیار جذاب و لذت بخش هست، بازار آنجونا در جنوب ساحل آنجونا قرار گرفته و با 500 غرفه ی رنگارنگ انواع و اقسام اجناس را به فروش می رساند، چهارشنبه بازار آنجونا هم که از صبح تا عصر فعالیت دارد به نوبه ی خود بازار جالب و کاملی می باشد.

سواحل گوا | تور گوا

صحبت از ساحل شد بد نیست اشاره ای هم به سواحل گوا داشته باشیم:

به ورزش های آبی علاقه دارید؟

نگران نباشید، با استفاده از تور گوا نوروز 97 می توانید در تمامی سواحل گوا ورزش های آبی از قبیل قایق سواری، شنا، غواصی و همچنین ماهیگیری انجام دهید، این سواحل باگاتور، آنجونا، باگا، کالانگوت و کاندولیم نام دارند که در این سواحل می توانید درختان نارگیل را در هر جایی ببینید، دو ساحل معروف دیگر در گوا میرامار و کولوا نام دارند.

بندر گوا | تور گردشگری گوا

آیا شما بندر گوا را مقصدی برای گردشگری می بینید؟

ما پیشنهاد می کنیم حتما به گوا مسافرت کنید، چرا که با یک تیر چند نشان را می زنید!!!

در کنار ورزش های ساحلی و غذا های ساحلی میتوانید از آثار تاریخی هم دیدن کنید…. کلیسا ها و معابد تاریخی گوا را ببینید…. از محله های لاتین این شهر دیدن کنید… در تپه های سرسبز و جنگل های زیبایش به ماجراجویی بپردازید… بی شک از سفر به گوا پشیمان نخواهید شد.

برای ثبت نام در تور گوا نوروز 97 و همچنین کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت تورز توریست مراجعه فرمائید.

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

تور ارزان گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور گوا نوروز 97 | قیمت تور گوا | تور ارزان گوا | تور لحظه آخری گوا | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.