جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,تور آنتالیا,جاذبه های تور آنتالیا,دیدنی های تور آنتالیا,تور گردشگری آنتالیا,مناطق دیدنی آنتالیا,شهرهای گردشگری تایلند,تور ارزان آنتالیا,تور لحظه آخری آنتالیا,قیمت تور آنتالیا

 

جاذبه های گردشگری آنتالیا | تور آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های پر تردد در مبحث توریست و گردشگری است و حتی هموطنان ایرانی برای سفر های خارجی، یکی از مقصد های همیشگی خود را شهر های معروف ترکیه ، مانند آنتالیا انتخاب میکنند. همانطور که گفتیم، تور آنتالیا به دلایل زیادی اعم از جاذبه ها و آب و هوا و غیره، خواهان بسیار زیادی دارد و هر ساله از سراسر دنیا توریست های بسیار زیادی برای گذران فراغت، خود را به آن جا میرسانند.

سواحل آنتالیا بسیار معروف بوده و یکی از جاذبه های بسیار مهم و لذتبخش برای گردشگران است. دو ساحل به نام های لارا که ساحلی شنی بوده و در شرق قرار دارد. و ساحل زیبای کنی آلتی که صخره ای بوده و در غرب این شهر زیبا قرار دارد.

اگر شما نام آنتالیا را بسیار شنیده اید، با تورز توریست همراه باشید تا از جاذبه های گردشگری آنتالیا خبر دار شوید و شاید خواهان این شوید که آنتالیا را برای مقصد نهایی خود برگزینید.

 

شهر قدیمی | تور گردشگری آنتالیا

آنتالیا در یکی از مناطق خود، بافت اصیل و قدیمی خود را حفظ نموده است که بسیار جالب توجه و دیدنی است. مکانی که کاله ایجی نام دارد که شامل خانه های قدیمی است و خیابان های پیچ در پیچ و کم عرض از ویژگی های تماشایی آن است که شما عزیزان حتما باید در آن قدم بگذارید تا لذت قرار گرفتن در این نوع بافت شهری را کسب کنید.

 

برج ساعت | دیدنی های تور آنتالیا

از نماد های مهم شهر آنتالیا، برج ساعت آن است که در میدان کاله کاپیسی واقع شده و نماد پایداری است. حال چرا این برج نماد پایداری است؟ در گذشته 80 برج در شهر آنتالیا خودنمایی میکرده که از بین تمامی آنها، فقط برج ساعت توانسته خود را ماندگار نماید و مابقی از بین رفته اند. دلیل نامگذاری این برج برای این است. و یکی از مناطق دیدنی آنتالیا نیز میباشد.

 

آمفی تئاطر آسپندوس | جاذبه آنتالیا

این مکان، معروف به آمفی تئاطر و در شهر سریک واقع شده است. شهر تاریخی و با قدمتِ سریک، هزار سال قبل از میلاد مسیح توسط یونانیان بنا شده است و در زمان خودش از جمله شهرهای مرفه و ثروتمند در دنیا بوده است. حال کمی راجع به آسپندوس بدانیم. آسپندوس دویست سال بعد از میلاد به دست رومیان ساخته شده بود و در آن زمان چون شهر سریک از جمله شهرهای معروف و پر رونق در دنیا بوده، مردمی که از سراسر دنیا برای تجارت به سریک می آمدند، با دیدن عظمت آسپندوس به وجد آمده و بسیار متعجب میشدند. حال گردشگرانی که به ترکیه سفر میکنند، حتما خود را به آسپندوسمیرسانند تا از این مکان تاریخی دیدن نمایند و لذت ببرند.

جاذبه گردشگری آنتالیا کمر | تور گردشگری

منطقه زیبای کمر واقع در آنتالیا از جمله مکان های پر طرفدار است. شهر کمر دارای اماکن طبیعی و دیدنی بسیاری است که مورد بازدید زیادی قرار میگیرد. مکان های ساحلی کمر، بسیار مناسب برای تفریح های آبی و گذران وقت است و انواع ورزش های آبی از جمله غواصی، دریانوردی، قایقرانی و … را برای علاقه مندان به ارمغان آورده است تا ساعاتی را در سواحل و خلیج های چشم نواز سپری نمایند و لذت ببرند. کمر دارای سواحل تمیز و زیبایی است که در این مورد جزو پرچمداران ساحل های پاک میباشد. علاوه بر تفرجگاه های دریایی و ساحلی، شما میتوانید در منطقه کمر، در مراکز خرید ساعت ها مشغولگردش و خرید لوازم مورد نیاز و سوغاتی های خود شوید.

 

رودخانه ماناوگات | جاذبه های تور آنتالیا

از جمله مکان های دوست داشتنی برای توریست هایی که علاقه زیادی به ورزش های آبی دارند، رودخانه ماناوگات است. این رودخانه از کوه ها سرچشمه گرفته و در نهایت به دریای مدیترانه میریزد. همچنین گردشگران میتوانند با کشتی مسیر این رودخانه را سپری کرده و در مسیر، از جاذبه های اطراف دیدن کرده و لذت ببرند. که این نکته قابل ذکر است که کسانی که در کشتی این مسیر را طی میکنند، در طول مسیر میتوانند ساعاتی را در مکان های مناسب رودخانه شنا کرده و در نهایت وقتی به دریای مدیترانه میرسند، در دریای زیبا و شفاف مدیترانه به شنا و غواصی مشغول شوند و ساعات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورند.

پرگه آنتالیا | تور ارزان آنتالیا

منطقه ای تاریخی در آنتالیا است. که در قدیم رومیان به این جا مهاجرت کرده اند و این منطقه دارای نژاد های مختلفی بوده است. یونانیان اسم این مکان تاریخی را پامفیلیا نام نهادند. این منطقه هم دارای رونق تجاری و رفت و آمد زیادی بوده است و به همین دلیل بسیار در گذشته معروف بوده است. هم اکنون کسانی که با تور آنتالیا خود را به آنتالیا میرسانند. اگر علاقه زیادی به اماکن تاریخی داشته باشند به هیچ وجه خود را از دیدن این مکان های تاریخی محروم نخواهند کرد و آن را نقطه قوت سفر خود میدانند.

 

 

پارک آبی آکوالند آنتاليا | تور ورزش های آبی آنتالیا

یک مجموعه بی نظیر در آنتالیا که مکانی برای تفریح های لذتبخش و هیجان انگیز آبی است و مطمئنا کسی لذت تجربه از این پارک آبی را از خود محروم نخواهد کرد. وجود سرسره های بزرگ و هیجان انگیز آبی و بازی های لذتبخش و پر هیجان آبی سبب میشود خاطره ای بسیار ماندگار در ذهنتان به ثبت برسد. در این مکان در طول روز مسابقه های جالبی برگزار میشود که هر توریست و گردشگری هم میتواند خود را یکی از شرکت کنندگان آن بداند و از شرکت در این بازی ها لذت ببرد و همچنین شاهد برگزاری اجرا های موسیقی خواهد بود. و اگر بازی دلفین ها را برای خود لذتبخش میدانید، میتوانید بازی دلفین ها در آب و انجام حرکات نمایشی توسط آن ها را ببینید و ساعات خوشی را در این پارک بگذرانید.

 

پاموک کاله آنتالیا | تور آنتالیا

این مکان طبیعی با موقعیت پلکانی و برف گونه خود، منطقه ای عجیب و زیبا را بوجود آورده که گردشگران بسیار از آن استقبال میکنند. پامو کاله به معنای قصر پنبه ای است و نامی درست و جالب برای این مکان به حساب می آید. چشمه های آب داغ واقع در این منطقه و رسوبات طبیعی، این مکان را خلق کرده است.

آبشار دودن آنتالیا | قیمت تور آنتالیا

آبشاری دیدنی و تماشایی دودن در آنتالیا که مورد توجه همگان قرار دارد و از جاذبه هایی دیدنی و تماشایی است. این رود در بالا دست از دو چشمه جدا سرچشمه گرفته است که پس از گذران مسیری، به هم برخورد کرده و یکی شده و دودن را خلق نموده اند. برای دوستداران طبیعت این مکان جذاب و دیدنی خالی از لطف نیست.

 

 

غار کارائين آنتالیا | تور تفریحی آنتالیا

این غار در کوهی به نام چان قرار داد و از جذابیت خاصی برخوردار است. این غار قدمت بسیار زیادی داشته و متعلق به دوران پارینه سنگی است. یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین مکان ها در ترکیه که در سال های دور، انسان در ان زندگی میکرده، همین غار کارائین است. گردشگران همین که از ورودی این غار داخل میشوند به موزه ای برخورد میکنند که در آن اشیای قدیمی و باستانی و گران بهایی وجود دارد و به معرض نمایش توریست ها و دوستدارانش قرار گرفته است.

 

خب ما امروز در سایت تورز توریست به معرفی بسیاری از مکان ها و جاذبه های پرطرفدار و زیبای آنتالیا پرداخته ایم. تور آنتالیا به دلیل جذابیت هایی که دارد، بسیار پرطرفدار است. اگر شما هم میخواهیدتور آنتالیا را برگزینید، کافی است در سایت تورز توریست ثبت نام کنید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدروم,تور مارماریس

تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا,تور آنکارا,تور ترابزون

تور ازمیر,تور وان,تور ایغدیر,تور دیدیم,تور کاپادوکیا

تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

—————————————————————

———————————————–

جاذبه های گردشگری در آنتالیا – جاذبه هاي انتاليا – جاذبه های انتالیا ترکیه – جاذبه های تفریحی آنتالیا – جاذبه های تاریخی آنتالیا – جاذبه های توریستی شهر آنتالیا – جاذبه های توریستی و گردشگری آنتالیا – عکس جاذبه های آنتالیا – جاذبه های گردشگری آنتالیا ترکیه – جاذبه های سواحل آنتالیا – جاذبه های آنتالیا – جاذبه هاي گردشگري آنتاليا – جاذبه هاي ديدني آنتاليا – جاذبه های گردشگری انتاليا – جاذبه های دیدنی آنتالیا ترکیه – جاذبه های توریستی در آنتالیا – جاذبه های دیدنی آنتالیا – جاذبه های دیدنی شهر انتالیا – جاذبه های شهر آنتالیا – جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا – جاذبه های طبیعی انتالیا – جاذبه های کمر انتالیا – جاذبه های گردشگری آنتالیا – جاذبه های گردشی انتالیا – جاذبه های گردش گری انتالیا

 انتالیا جای دیدنی – انتالیا جزیره لختیها – انتالیا جاذبه – انتالیا جاذبه های – جزیره انتالیا – جمعیت آنتالیا – جزيره انتاليا – جاذبهای انتالیا – آنتالیا چی بپوشم – انتالیا چت – انتالیا چه هتلی – آنتالیا چگونه شهری است – آنتالیا چه خبر – انتالیا چی داره – انتالیا چارتر – انتالیا چگونه جایی است – انتالیا چه هتل برم – انتاليا چي بپوشم – آنتالیا حجاب – حراج آنتالیا – حراج های انتالیا – حراج انتاليا – درجه حرارت آنتالیا – درجه حرارت انتاليا – فصل حراج انتالیا – آنتالیا عشق و حال – درجه حرارت آنتالیا امروز – هتل حوا آنتالیا – آنتالیا خرداد 96 – آنتالیا خرداد 96 – آنتالیا خرید – آنتالیا+خاطرات سفر – آنتاليا خرداد ۹۶ – آنتالیا خرداد 96 – انتالیا خرداد96

عکس آنتالیا ترکیه – عکسهاي آنتاليا – عمان انتاليا – عقارات انطاليا – سواحل انتالیا+عکس – غذاهای انتالیا – تور غواصی انتالیا – غار انتالیا – غذا انتالیا – غلامیاری انتالیا – انطاليا في تركيا – آنتالیا فساد – آنتالیا فیلم – آنتالیا فیس بوک – انتالیا فرهنگیان – آنتالیا فرودگاه – انطاليا في الشتاء – فینال آنتالیا – فاصله آنتالیا تا استانبول – فاصله آنتالیا تا آلانیا – آنتالیا قیمت تور – آنتالیا قسطی – آنتالیا قشم ایر – انتالیا قیمت – انتالیا قیمت هتل – انتاليا قيمت – انتالیا قیمت بلیط – آنتالیا قطار – تور آنتالیا قسطی – تور آنتاليا قسطي – آنتالیا کمر – آنتالیا کمر یا لارا – انتالیا کنار دریا

تور آنتالیا نوروز 96 – تور آنتالیا لحظه آخری – تور آنتالیا ارزان – تور آنتالیا نوروز 97 – تور آنتالیا آذر 96 – تور آنتالیا از شیراز – تور آنتالیا هتل کرملین – تور آنتالیا بهمن 96 – تور آنتالیا از تبریز – تور آنتالیا دی 96 – تور آنتالیا – تور آنتالیا اردیبهشت 96 – تور آنتالیا اردیبهشت 96 – تور آنتالیا از مشهد – تور آنتالیا از اصفهان – تور آنتالیا استانبول – تور آنتالیا از اهواز – تور آنتالیا از ارومیه – تور آنتالیا بهار 96 – تور آنتالیا با پرواز ترک – تور آنتالیا با پرواز اطلس جت – تور آنتالیا با پرواز ماهان – تور آنتالیا با پرواز زاگرس – تور آنتالیا بهار 96 – تور آنتالیا با قطار – تور آنتالیا با پرواز ترکیش – تور آنتالیا بهمن 96 – تور به آنتالیا – تور آنتالیا پاییز 96 – تور آنتالیا پاییز 96 – تور آنتالیا پرواز ماهان – تور آنتالیا پرواز اطلس جت

جاذبه های گردشگری آنتالیا | تور آنتالیا,تور ارزان آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.