جاذبه های گردشگری گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

شهر بندری گوا | قیمت تور گوا

در آستانه نوروز و رسیدن گرمای هوا توجه مردم رو به مکان‌های دیدنی که مناسب این فصل هستند جلب خواهد شد. یکی از این مراکز توریستی در جهان شهر زیبا و بندری گوا در کشور هند است که امروز در تورز توریست قصد داریم در این‌ باره اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. گوا شهری بندری در کشور هندوستان است که تاریخ این شهر به سه قرن قبل از میلاد مسیح می‌رسد. می‌توان گوا را کوچک‌ترین شهر و بخش در هندوستان نامید اما از طرفی یکی از زیباترین و پاک‌ترین مراکز توریستی این کشور نیز محسوب می‌شود که درواقع در منطقه‌ غربی کونکان در این کشور واقع‌ شده است. این منطقه زیبا 3702 کیلومتر وسعت دارد و 1500000 نفر در آن سکونت دارند. می‌توان از این ایالت به‌ عنوان زیباترین مرکز، سواحل و بندرها و هم‌چنین مناطق سرسبز هند نام برد. این منطقه تلفیقی از شمال و جنوب کشور ما است که زیبایی آن را صدها برابر کرده است. ساحلی زیبا و تمیز با آب‌هایی شفاف و نخل‌های گرمسیری بلند و تنومند در کنار شالیزارهای برنج و جنگل‌های سرسبزی مانند جنگل‌های ملی کاتیگو (Cotigao Wildlife Sanctuary) به این بندر زیبا منظره‌ای فوق‌العاده و رؤیایی بخشیده است.

جاذبه‌های گردشگری گوا | قیمت تور گوا

همان‌طور که اشاره کردیم این بندر زیبا دارای جاذبه‌های بسیار زیادی است که هر نوع گردشگر از هر نقطه از جهان و هر نوع سلیقه‌ای را به خود جذب کرده است. برخی از زیباترین جاذبه‌های این ایالت را به شما معرفی خواهیم کرد.

سواحل گوا | قیمت تور گوا

شهر گوا علاوه بر طبیعت بهاری و سرسبز خود، دارای سواحل بسیار زیبایی نیز می‌باشد که استراحت در آن‌ها می‌تواند بسیار آرام و لذت‌بخش باشد. که در مسیر پیاده‌ روی آرام‌ بخش خود، می‌توانید شاهد درختان زیبا و بلند نارگیل و نخل باشید. شاید جالب باشد که بدانید این شهر به دلیل همین سواحل پاک و دیدنی دارای شهرتی جهانی است که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.

آبشارهای گوا | تور گوا

یکی از زیباترین مراکز دیدنی طبیعی گوا، آبشارهای زیبای آن است که جذابیت خاصی را به جنگل‌های سرسبز آن بخشیده است که یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای بازدید آن‌ها، استفاده از تورهای گوا که به صورت روزانه‌ است، که در سواحل گوا برای بازدید از این مراکز شکل خواهد گرفت. در کنار آبشارهایی مانند آبشار دادساگار (Dudhsagar Falls) و آبشار آروالام (Arvalam Waterfalls)، از بازدید مناطقی مانند اسکله ال پی کی (LPK Waterfront) و دره بنفش (Purple Valley) در حوالی آن‌ها نیز بهره مند شوید و لذت ببرید.

پناهگاه سلیم علی | تور گوا

سلیم علی نام یکی از دیدنی‌های طبیعی است که پرندگان در شهر گوا ایجاد کرده‌اند، که به‌نوعی پناهگاه برای آن‌ها تبدیل‌ شده است که از مشهورترین مناطق زیستی و جانوری جهان و هندوستان است.

تندیس گاندی گوا | تور گوا

همان‌طور که می‌دانید گاندی اسطوره هندوستان و از آزادی خواهان هند است، که شهرتی جهانی دارد. که هندوستان به‌ نوعی مدیون این شخصیت است که در گوا نیز تندیسی بزرگ از این شخصیت ساخته‌ شده، که می‌توان به این نکته اشاره کرد که اکثر تصاویری که گردشگران به یادگار از خود به‌ جا می گذارند در این محل است و این تندیس به زیبایی در این تصاویر به چشم می‌خورد.

کلیساها | قیمت تور گوا

از جاذبه‌های دیگر این شهر می‌توان به کلیساهای بسیار آن اشاره کرد که هر یک دارای معماری خاص، زیبا و منحصر به‌ فرد هستند. کلیسای سنت فرانسیس و کلیسای جامع گوا مواردی از این زیبایی‌ها هستند. البته در کنار این کلیساها وقتی که در تور نوروزی و بهاری گوا به سر می برید، بازدید از کلیسای سنت آندرو، کلیسای مارگو، معبد ماهاسیا و کلیسای پتناجیم را فراموش نکنید.

مراکز خرید شهر گوا | دیدنی های گوا

یکی از نقاط مثبت اقتصادی در گوا مراکز خرید و بازارها و فروشگاه‌های واقع در آن است که بسیار موردعلاقه گردشگران و اهالی این شهر می‌باشد. این شهر به دلیل تعدد مراکز خرید می‌تواند مکان مناسبی برای تمامی سلیقه‌ها باشد و نیازهای شمار را برطرف نماید تا یکی از بهترین خریدهای عمرتان را تجربه کنید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به تور های ارزان گوا علاقه دارید، پس بازار های گوا را فراموش نکنید. به این نکته توجه کنید که هنگام خرید شیفته جذابیت و تنوع این شهر نشوید چون هنگام خروج از فرودگاه ایران، ممکن است دچار مشکلاتی شوید.

آب‌ وهوای شهر بندری گوا | جاذبه های گوا

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که به آب‌وهوای گرم و شرجی علاقه‌مند هستید و با بدن شما سازگار است، پس گوا انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. این آب‌وهوا همچنین بسیار برای ماهی گیران و شنا و قایق‌سواری مناسب است. گرم‌ترین زمان در گوا، ماه می میلادی است و دما تا حدود 35 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد. با شروع سپتامبر کم‌کم موج زیبایی از آب‌وهوای موسمی و باران‌های مانسون شروع خواهد شد و در ماه ژوئیه به اوج خود می‌رسد. جالب است بدایند آب‌وهوای سرد در این شهر بسیار کوتاه بوده و طولی نمی‌کشد تا دوباره هوا گرم شود.

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

جاذبه های گردشگری گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

جاذبه های گردشگری گوا | قیمت تور گوا | تور ارزان گوا | تورگوا | دیدنی های گوا | تور گوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.