سواحل گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

سواحل گوا | قیمت تور گوا

اگر شما نیز قصد سفر به گوا را دارید تا تعطیلات تابستانی خود را با تورهای تابستان گوا سپری کنید و ساعات خوشی را داشته باشید، پس حتماً نیاز دارید تا علاوه بر جاذبه‌های گردشگری گوا از سواحل زیبا و تمیز آن نیز باخبر باشید و اطلاعاتی در مورد آن‌ها کسب کنید تا با آگاهی کامل بهترین گزینه را انتخاب کنید. زیرا گوا به دلیل همین سواحل شهرت یافته است. در ابتدا لازم به ذکر است که سواحل شمالی گواهمواره گردشگران و علاقه‌مندان خاص خود را دارد. چون هر نوع سلیقه‌ای که داشته باشید قطعاً دلتان می‌خواهد به این سواحل سری بزنید. امروز در تورز توریست برخی از سواحل زیبا و دیدنی گوا را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساحل باگا Baga Beach | تور ارزان گوا

گفته می‌شود این ساحل بهترین ساحل گوا است. چون بیشترین گردشگران را به خود اختصاص داده است. شب‌زنده‌داری‌ها، جشن‌های شبانه، جنگ‌های شادی و غذاهای دریایی این ساحل معروف و زیباتوانسته شهرتی را  برای آن به همراه داشته باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از صدای بلند موزیک، جشن‌های پر سر و صدا و غذاهای متنوع لذت می‌برید و به دنبال این نوع مکان‌ها هستید، اینساحل مناسب‌ترین مکان برای شماست. یکی دیگر از جاذبه‌های این ساحل، موج‌های بلند آن است که به همین دلیل به قطبی جهت ورزش‌های آبی در گوا تبدیل‌شده است که علاقه‌مندان به این نوع ورزش‌ها می‌توانند از امکانات موجود در این ساحل استفاده کنند و لذت ببرند.

 ساحل کاندولیم Candolim Beach | تور گوا

ویژگی منحصربه‌فرد این ساحل مربوط به تپه‌های شنی بسیار زیبای آن است که زیبایی این ساحل را دوچندان کرده است. این ساحل در نزدیکی رودخانه معروف “شاهزاده” است که به دلیل داشتن محیطی طبیعی و آرامش‌بخش شهرت یافته است، پس درنتیجه اگر به دنبال مکانی هستید تا در آن ساعات آرامی را سپری کنید و استراحت دل‌نشینی داشته باشید قطعاً این ساحل گزینه مناسبی برای شماست. شگفتی‌های بسیار، این ساحل را منحصر به‌ فرد کرده است. طبیعت زیبا و آرامی که بدون دخالت انسان‌ها شکل‌گرفته است در کنار رودخانه زیبا و تمیز که شفافیت آن را حس خواهید کرد، قطعاً شما را مجذوب خود و آرامش مطلق نهفته در آن خواهد کرد.

 

ساحل کالانگوت Calangute Beach | جاذبه های گوا

شاید در تور گوا اصطلاحی عجیب به گوش شما خورده باشد و آن اصطلاح چیزی نیست جز ” ملکه ساحل‌های گوا ” که در این بخش نیاز است بدانید ملکه ساحل‌های گوا، همین ساحل کالانگوت است و این شهرت را به دلیل شن‌های درخشان و طلایی خود در کنار کلبه‌های شگفت انگیزش به دست آورده است. اگر قصد سفر به گوا را دارید حتماً سری به این ساحل بزنید تا از غذاهای لذیذی که در این ساحل سرو می‌شود بهترین استفاده را ببرید. این ساحل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، سعی داشته تمام نیازهای گردشگران را برآورده سازد. پس شما در این ساحل شاهد کلوپ‌های بازی، رستوران‌های بسیار شیک با غذاهای لذیذ و فروشگاه‌های متنوع لباس‌ خواهید بود.

 

ساحل آرامبول Arambul | دیدنی های گوا

این ساحل به نام ” ساحل هارمن ” نیز در بین گردشگران شهرت دارد. زیرا پوشیده از شن‌های نرم و سفیدرنگ است. این ساحل به ” ساحل خانواده ” نیز معروف است چون مقرون‌ به‌ صرفه ترین ساحل گوابه‌حساب می‌آید و در ساحل آن، مکان‌های امنی برای بازی کودکان نیز فراهم‌شده است. وقتی شما وارد روستای آرامبول می‌شوید، ابتدا با خاک قرمز رنگ آن روبرو خواهید شد و در کنار خانه‌های روستایی زیبای آن می‌توانید تالاب‌های آب شیرین را مشاهده کنید. اما وقتی به سمت ساحل حرکت می‌کنید، تغییر رنگ خاک شما را مجذوب خواهد کرد و در بین راه وقتی‌که از کنار بازار های بین‌ راهی عبور می‌کنید، شاهد ساحلی زیبا با ماسه‌های سفید خواهید بود. البته توجه داشته باشید که اگر شما از علاقه‌مندان به لباس‌های محلی هستید، این ساحل محل مناسبی برای برآورده کردن خواسته‌های شماست.

 

ساحل سینکوئریم Sinquerim Beach | تور لحظه آخری گوا

معمولاً آقایان بیشتر در تور گوا به دنبال مکانی برای بازی و ورزش هستند. پس اگر شما نیز از علاقه‌مندان این نوع سرگرمی‌ها هستید، این ساحل مناسب‌ترین محل برای ورزش‌های آبی و انواع سرگرمی‌هایی است که در آن‌ها شما با آب سروکار دارید. وقتی به انتهای آب‌های تمیز این ساحل می‌نگرید، عظمت قلعه اگوادا شمارا فرا خواهد گرفت، که به منظره ‌این ساحل، زیبایی خاصی بخشیده است. این قلعه یکی از شاهکارهای مهندسی جهان درگذشته بوده است که قطعاً جذب آن خواهید شد.

 

ساحل واگاتور Vagator Beach | تور گوا

در تمامی کشورها قطعاً مکان‌هایی وجود دارند که برای عده‌ خاصی از افراد هستند یا به‌طور خصوصی اداره می‌شود. در گوا نیز ساحل واگاتور یکی از سواحل خصوصی این شهر توریستی محسوب می‌شود که با منظره‌ای از صخره‌های قرمز و طبیعت سرسبز و زیبا دارای زیبایی خاصی است. اگر به دنبال جایی هستید تا با آرامش و در سکوت کامل در کنار امواج دریا و زیبایی‌های آن قدم بزنید و لذت ببرید حتماً سری به این ساحل بزنید. یکی از جاذبه‌های معروف این ساحل، جشنواره سالانه آفتاب‌سوختگی است که هرساله در دسامبر در این محل برگزار خواهد شد.

 

ساحل آنجونا  Anjuna Beach | بهترین تور هند

ساحل آنجونا یکی از سواحلی است که وجود صخره‌های بلند، زیبایی آن را دوچندان کرده است و به دلیل وجود مراکز خرید ارزان به یکی از محل‌هایی تبدیل‌شده که گردشگران حتماً به آنجا مراجعه می‌کنند. این ساحل هر هفته و هر ماه شاهد جشن‌های عمومی بسیاری برای گردشگران خواهد بود و گردشگران می‌توانند از موسیقی‌های عمومی و جشن‌های آن بهره لازم را ببرند.

ساحل مارجیم Morjim Beach | تور گوا

ساحل مارجیم به ساحل لاک‌پشت‌ها معروف است و یکی از بی‌ سر و صدا ترین و آرام‌ ترین سواحل در گوا به‌حساب می‌آید و گردشگران در این ساحل می‌توانند حیات طبیعی جانورانی نظیر لاک‌پشت‌ها و پرندگان بسیار زیبا را مشاهده نمایند و لذت ببرند. برخی از انواع بسیار نادر پرندگان مختلف نظیر سندپایپر Sandpipers و کینگ فیشر Kingfisher، فاخته Cuckoo، سند پلور Sand Plover در این ساحل یافت می‌شوند.

 

سواحل دیگر گوا | معرفی جاذبه های گوا

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که از مکان‌های شلوغ اصلاً خوشتان نمی‌آید یکی از سواحل زیر را انتخاب کنید که محل مناسب‌تری برای شما خواهد بود. ساحل  Chapora، ساحل Ashwem ، ساحلDona Paula.، ساحل  Querim و ساحل  Madrem

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

سواحل گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

سواحل گوا | قیمت تور گوا,تور لحظه آخری گوا,تور ارزان گوا,تور گردشگری گوا,تور گوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.