هتل های ترکیه,هتل آنتالیا,هتل های ارزان,قیمت هتل آنتالیا,هتل های تور آنتالیا,تور آنتالیا,تور ارزان آنتالیا,تور لحظه آخری آنتالیا,تور نوروز آنتالیا,تور نوروزی آنتالیا,هتل تور نوروز آنتالیا,قیمت تور آنتالیا

 

هتل های آنتالیا | تور های آنتالیا

از مقاصد مورد علاقه ایرانیان، میتوان به آنتالیا اشاره نمود. علاوه بر هموطنان، از سراسر دنیا تور آنتالیا را گزینه مناسبی برای خود میبینند. اقامت در هتل های آنتالیا بسیار دلچسب است. زیرا امکانات بسیار عالی و قیمت مناسبی را دارا است و همین امر یکی از مزیت هایی است که مورد جذب گردشگر میشود.

سایت تورز توریست در این مقاله قصد دارد تعدادی از هتل های زیبا و پرطرفدار واقع در آنتالیا را برایتان معرفی و نمایش دهد. یکی دیگر از مزیت های هتل های آنتالیا، نزدیک بودن به مراکز خرید آنتالیا و ساحلی بودن هتل های آن است. با ما همراه باشید تا برخی از هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا را برایتان معرفی نماییم.

 

هتل مردان پالاس | هتلهای آنتالیا

این هتل واقع در شهر لارای آنتالیا واقع شده است و برای ساخت آن هزینه بسیار سنگینی پرداخت شده است تا هتلی مجلل با امکانات بسیار عالی برای مهمان های خود فراهم کند. هتل مردان پلاسگرانترین و لاکچری ترین هتل در مدیترانه است. همچنین استخری که در هتل مردان پلاس ساخته شده است، بزرگترین استخر در بین هتل های اروپا است. این هتل شامل 5600 اتاق است. اگر بدانید برای ساخت این هتل چه هزینه هایی شده است شگفت زده خواهید شد.

مردان پلاس ساحلی اختصاصی دارد که ساخته دست سازندگان این هتل است و برای ساختن ساحل اختصاصی آن بیش از 9 هزار تن ماسه مرغوب استفاده شده است و همچنین طلا، کریستال و مرمر برای ساختن این هتل مورد استفاده قرار گرفته است. امکانات کامل این هتل که شامل استخر، رستوران و جاذبه های خاص خودش است، آن را در بین تمامی هتل های ترکیه متمایز کرده است.

هتل ریکسوس پرمیوم | تور آنتالیا

این هتل در منطقه بلک، واقع در آنتالیا قرار گرفته است و در لیست معروفترین و پرطرفدار ترین هتل های ترکیه جا خوش کرده است. این هتل در خود پارکی مجزا و بسیار زیبا و همچنین استخری از دلفین ها را جای داده است که از مزیت های بسیار لذتبخش و دیدنی این هتل است. همین موارد است که هتل ریکسوس پرمیوم را در لیست هتل های شناخته شده و پرطرفدار جای داده است. این هتل دارای640 اتاق بسیار لوکس و راحت و در حدود هزار پرسنل فعال و متخصص دارد که شما احساس هیچ کمبودی نخواهید کرد و همه چیز برایتان به آسانی و در کمترین زمان ممکن در اختیار قرار میگیرد. این هتل در کنار ساحل اختصاصی بزرگ و بسیار زیبا قرار دارد و موجود بودن مراکز خرید، بسیاری از دغدغه ها را از بین برده است. گویا با اقامت در این هتل نیازی به امکانات و تفرجگاه های متفرقه نخواهد بود.

 

هتل ریکسوس سانگیت | تور آنتالیا

هتل ریکسوس سانگیت در منطقه کمر واقع در آنتالیا قرار گرفته است. این هتل هم خود را در لیست شیک ترین و پرطرفدار طرین هتل ها جای داده است. امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، استخر زیبا، وجود بیش از هزار و صد اتاق لوکس و فول امکانات، سالن هایی که مکان مناسبی برای گفتگو و ملاقات های رسمی و تجاری است و مناسب تجار و افرادی است که برای سفر کاری خود را به آنتالیا رسانده اند. اینهتل با امکانات مجهز و پرسنل متخصص جوابگوی هر نیاز و سلیقه ای است. در نهایت باید بگوییم که اگر آنتالیا را مقصد خود قرار داده اید، چیزی جز خاطره ی خوب برای خود به جای نخواهید گذاشت. زیرابهترین هتل ها، جاذبه ها و تفرجگاه ها در اختیار شما است.

 

هتل کرنلیا دیاموند | تور آنتالیا

این هتل در منطقه بلک واقع در آنتالیا قرار دارد. این هتل طوری ساخته و تزیین شده است که نمایانگر طبیعت دوستی و صلح با محیط زیست است. اتاق هایی در مجاورت استخر آب، طوری نمایان میکند که گویی خانه ای در کنار طبیعت و رودخانه بنا شده است. در این هتل آب و درختان زیبا به وفور به چشم میخورد و به هر سو بنگرید طبیعت را به چشم خواهید دید. همچنین قرار گیری در پیرامون دریا وساحل زیبا، چشم نوازی این هتل را چند برابر میکند و اقامت در آن را برای هر فردی وسوسه انگیز کرده است. همچنین هتل کرنلیا مانند بسیاری دیگر از هتل های لوکس آنتالیا، دارای ساحل و دریای مختصبه خود است. این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی به میهمانان خود، اعم از صبحانه، ناهار و شام و سرو نوشیدنی ها و انواع خدمات رفاهی و تغذیه ای است که توسط پرسنل متخصص به انجام میرسد. همه این مزیت ها سبب جذب حداکثری مسافران به این هتل ها میشود.

 

هتل الا کوالیتی | تور آنتالیا

این هتل هم در منطقه بلک قرار گرفته است. همانطور که در عکس مشاهده میکنید، هتل الا کوالیتی بسیار شگفت انگیز است. موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار حائز اهمیت است. قرار گیری در کنار دریای مدیترانه با وجود ساحل اختصاصی، پارک آبی مجلل به همراه استخری بزرگ و زیبا، وجود جنگل های انبوه و همینطور زمین های کشاورزی در پشت آن، آب و هوای بسیار عالی، چشم انداز بسیار زیبا و موقعیت بسیار مناسبی را برای این هتل به ارمغان آورده است. در هتل کوالیتی شما نگران وعده های غذایی خود نباشید. زیرا خدماتی چون صبحانه، ناهار و شام و همچنین کافی شاپی برای گذران اوقات فراغت و گفتگوی دوستانه به همراه سرو شدن انواع نوشیدنی ها توسط افرادی کارآزموده که حضورشان تنها برای سرویس دهی مناسب به شما است، فراهم شده است.

 

هتل واو کرملین پالاس | تور آنتالیا

هتل کرملین با مساحتی بالغ بر هفت هزار متر مربع و طراحی فوق العاده خود توانسته نگاه های بسیاری را به خود معطوف کند و خود را در لیست پرطرفدار ترین هتل های آنتالیا جای دهد. همانطور که مشاهده میکنید طراحی بسیار جالب استخر و خدمات رفاهی قرار داده شده در کنارش و همچنین پوشش مناسبی که توسط درختان این هتل را محاصره کرده است، چشم انداز زیبایی را به هتل کرملین داده است. از همه این ها که بگذریم، معماری هتل در نوع خود متمایز است. اگر شما به جهانگردی آشنا باشید، با ورود به این هتل، اولین چیزی که به ذهنتان میرسد، کاخ کرملین روسیه است. هتل کرملین در داخل خود باشگاهی را برای گذران اوقات فراغت ایجاد کرده که مسابقات بیلیارد جذابیت خاصی به آن داده است.

اگر شما کودکان خود را با تور آنتالیا به همراه خود آورده اید، نگران گذران اوقات فراغت آن ها، وقتی که خودتان خارج از هتل به سر میبرید نباشید. زیرا هتل کرملین برای کودکان شما محیطی ویژه اختصاص داده است و امنیت کودکانتان را به درستی حفظ کرده است.

برخی دیگر از خدمات هتل کرملین :

استخر بزرگ به همراه استخر آب گرم
سالن ورزش
جاذبه های تفریحی متنوع
سونا و حمام ترکی
ماساژ درمانی توسط ماساژورهای حرفه ای

اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، هتل کرملین میتواند با امکانات خود، در راس هتل های آنتالیا قرار گیرد. زیرا خدمات بسیار مناسبی را در خود برای مسافرانش فراهم آورده است.

هتل گلوریا سرنیتی | تور آنتالیا

این هتل زیبا در آنتالیا و در منطقه زیبای بلک واقع شده است. وجود 369 اتاق یکی از امکانات این هتل زیبا است. در ادامه شما را با دیگر امکانات آن آشنا خواهیم کرد.

از مزیت های بسیاری از هتل های آنتالیا، محاصره شدن این هتل ها با درختان و پوشش گیاهی است که گویی این هتل ها در بین جنگل های انبوه پدید آمده اند. وجود استخری با معماری زیبا و طراحی محیطی جالب توجهش، آن را خاص کرده است. گویی تلفیقی از معماری مدرن و سنتی، پدیدآورنده این هتل است. هتل گلوریا مانند اکثر هتل های آنتالیا، صبحانه، ناهار و شام را برای میهمانان خود سرو میکند و خانواده ها، زوج های جوان و یا دوستانی که به صورت گروهی به سفر رفته اند و در هتل گلوریا اقامت پیدا کرده اند، میتوانند اوغات فراغت خود را در کافی شاپ این هتل با سرو انواع نوشیدنی های خنک و گرم سپری نمایند. اگر شما به بازی گلف علاقه دارید، میتوانید با پیمودن کمترین مسافت، خود را به زمین بزرگ بازی گلف برسانید و اوقات شادی را برای خود به ثبت برسانید.

 

 هتل سوسسی | تور ارزان آنتالیا

خب در نگاه اول، تصویری از هتل سوسسی آنتالیا را مشاهده میکنید که خودش هر آن چرا که باید معرفی شود، به نمایش درآورده است و زیبایی خود را برای میهمانانش با جذابیت هرچه تمام تر جلوه میدهد. بافت این هتل با معماری جذابش سبب جذب مسافران زیادی میشود. استخر، محوطه ها، درختان، سوئیت ها و ویویی که رو به دریا دارد، همگی به درستی هر چه تمام تر در مکان مناسب خود جای گرفته اند و زیبایی بسیاری به هتل سوسسی داده اند. از امکانات آن که مشابه امکانات دیگر هتل ها است، میتوان به سرویس دهی شبانه روزی و سرو صبحانه، ناهار و شام و وجود کافی شاپ در هتل است و همچنین ساحل اختصاصی و مجاورت با دریای زیبای مدیترانه از ویژگی های بارز این هتل است.

 

هتل واو توپکاپی پالاس | قیمت تور آنتالیا

این هتل در منطقه کندو واقع در آنتالیا قرار گرفته است. وجود ساحل اختصاصی و همجواری با دریا از مزیت های آن است. وجود پارک آبی این هتل را دوست داشتنی کرده است و برای میهمانان بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در ادامه میخواهیم امکاناتی را از این هتل برایتان عنوان کنیم که دلیل جذب اقامت کنندگان و محبوبیت بسیار زیاد این هتل است.

  تخت و چتر مخصوص حمام آفتاب   باشگاه پینگ پونگ   حمام
  رستوران های سرپوشیده   باشگاه بیلیارد   سونا
  رستوران های سر باز   سالن بدنسازی   جکوزی
  رستوران ایتالیایی   اینترنت رایگان   پرستار کودکان
  رستوران ترکی   مراکز پزشکی   استخر کودکان
  مراکز آرایشی و زیبایی   مراکز خرید   بوفه کودکان

 

هتل کمپینسکی | تور لحظه آخری آنتالیا

یکی دیگر از هتل های لوکس واقع در منطقه بلک در آنتالیا که معماری بسیار زیبایی هم دارد، هتل کمپینسکی است. این هتل نیز مانند سایر هتل هایی که برایتان معرفی نموده ایم، دارای ساحل مختص به خود است و در کنار دریای مدیترانه جای گرفته و آب و هوای بسیار مناسبی هم دارد. تمامی این هتل ها به دلیل خدمات بی نظیری که میدهند و همچنین به دلیل معماری و طراحی خاص و وجود امکانات تفریحی در خود، از طرفداران زیادی برخوردار هستند. هتل کمپینسکی هم از این قاعده مستثنی نبوده و با خدمات و امکانات بی نظیرش، خود را در این رقابت سهیم نموده است. از ویژگی های این هتل، وجود زمین گلف بسیار بزرگ است که هواداران زیادی دارد. وجود استخر سر باز هم که از ویژگی های معمول هتل های آنتالیا است. همچنین وجود ساحلی آرام و زیبا همراه با امکانات خاصی که هتل در اختیار میهمانان قرار میدهد، بسیار وسوسه کننده است. و لازم به ذکر است که این هتل تمامی خدمات رفاهی را با کادری مجرب پوشش داده و صبحانه، ناهار و شام را برای میهمانان خود سرو میکند.

 

 

سایت تورز توریست در این مقاله توضیحی کامل از هتل های لوکس آنتالیا برایتان فراهم آورده تا پاسخگوی نیاز ها و سوالات شما از هتل های محل اقامتتان باشد. اگر شما تمایل به تور آنتالیا پیدا کرده اید، میتوانید به راحتی تور مناسب خود را در وبسایتمان یافته و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی,تور بدرومتور مارماریس

تور ترکیبی ترکیه,تور قونیه,تور آلانیا,تور آنکارا,تور ترابزون

تور ازمیر,تور وان,تور ایغدیر,تور دیدیم,تور

کاپادوکیا,تور ارزروم,تور فتحیه

تور اولودنیز

————————————————————————————-

———————————————————————-

هتل های آنتالیا,هتل کمپینسکی,هتل واو توپکاپی پالاس,هتل سوسسی,هتل گلوریا سرنیتی,هتل واو کرملین پالاس,هتل الا کوالیتی,هتل کرنلیا دیاموند,هتل ریکسوس سانگیت,هتل ریکسوس پرمیوم

آنتالیا ترکیه – آنتالیا ترکیه مناطق دیدنی – آنتالیا کجاست – آنتالیا هتل کرملین – آنتالیا ویکی پدیا – آنتالیا در زمستان – آنتالیا جاهای دیدنی – آنتالیا تور – آنتالیا هتل – آنتالیا تور لحظه آخری – آنتالیا – انتاليا التركيه – آنتالیا از شیراز – آنتالیا از تبریز – آنتالیا ارزان – آنتالیا از مشهد – آنتالیا اورنج کانتی – آنتالیا+استانبول+تور – انتالیا اب وهوا – انتالیا افر – انتاليا اب و هوا – آنتالیا بهتره یا کوش آداسی – آنتالیا بهتره یا استانبول – آنتاليا بهتره يا كوش آداسي – آنتاليا بهتر است يا استانبول – آنتالیا با پرواز ماهان – آنتالیا بهتر است یا بدروم – آنتالیا بلک – آنتالیا بریم یا استانبول – آنتالیا با پرواز قشم ایر – آنتالیا بهتره یا دبی – خاطرات سفر ب آنتالیا – آنتالیا پالاس – آنتالیا پالاس هتل – آنتالیا پارک آبی – آنتالیا پرواز ترک – انتالیا پالاس – آنتالیا پرواز قشم ایر – آنتالیا پرواز اطلس جت – آنتالیا پرواز از مشهد – انتالیا پرواز – آنتالیا پرواز کرندون – انتاليا تركيه – انتالیا تور – انتاليا تصاوير – انتاليا تركيا – آنتالیا تابستان 96 – آنتالیا تیر 96 – آنتالیا تابستان 96 – تور آنتالیا – تور آنتالیا لحظه آخری – تور آنتالیا نوروز 96 – تور آنتالیا آذر 96- تور آنتالیا از تبریز – تور آنتالیا از شیراز – تور آنتالیا نوروز ۹۶ – تور آنتالیا دی 96 – تور آنتالیا ارزان – تور آنتالیا هتل کرملین – ثور انتالیا – ثبت نام انتالیا – آنتاليا جاهاي ديدني – انتالیا جای دیدنی – انتالیا جزیره لختیها – انتالیا جاذبه – انتالیا جاذبه های – جزیره انتالیا – جمعیت آنتالیا – جزيره انتاليا – جاذبهای انتالیا – آنتالیا چی بپوشم – انتالیا چت – انتالیا چه هتلی – آنتالیا چگونه شهری است – آنتالیا چه خبر – انتالیا چی داره – انتالیا چارتر – انتالیا چگونه جایی است – انتالیا چه هتل برم – انتاليا چي بپوشم – آنتالیا حجاب – حراج آنتالیا – حراج های انتالیا – حراج انتاليا – درجه حرارت آنتالیا – درجه حرارت انتاليا – فصل حراج انتالیا – آنتالیا عشق و حال – درجه حرارت آنتالیا امروز – هتل حوا آنتالیا – آنتالیا خرداد 96 – آنتالیا خرداد 96 – آنتالیا خرید – آنتالیا+خاطرات سفر – آنتاليا خرداد ۹۶ – آنتالیا خرداد 96 – انتالیا خرداد96 – آنتالیا خاطرات – آنتالیا خردادیان – آنتاليا خريد – آنتالیا در ماه رمضان – آنتالیا درر نوروز – آنتالیا در عید – آنتالیا در کدام کشور است – آنتالیا دختر – آنتالیا دیسکو – آنتالیا دیدنی – آنتالیا دمای هوا – آنتالیا دستی لوکس – آنتالیا روسپی – انتالیا رقص – آنتالیا رافتینگ – انتالیاا روی نقشه – انتالیا رویال تاور – آنتالیا رزرو هتل – انتالیا رقص خردادیان – آنتالیا رویال پالم – انتالیا ریکسوس – ریکسوس سان گیت انتالیا – قیمت تو ر آنتالیا – آنتالیا زمینی – آنتالیا زمینی نوروز 96 – آنتالیا زمینی نوروز 93 – آنتالیا زنان – آنتالیا زمینی 96 – آنتالیا زمستان – زلزله آنتالیا – زیباییهای آنتالیا – زیبایی های انتالیا – تور آنتالیا زمستان 97 – تور آنتالیا ژوان شن سفید – تور آنتالیا ژانویه – تور آنتالیا ژانویه 2018 – تور آنتالیا ژانویه 2018 – آنتالیا شهریور 96 – آنتالیا شهریور ۹۶ – آنتالیا شهریور 97 – آنتالیا شهریور – انتالیا شهریور ۹۷ – آنتالیا شهر کمر – آنتالیا شیراز – انتالیا شهر – شهر آنتالیا در ترکیه – شهربازی آنتالیا – صرافی انتالیا – سواحل انتالیا – هتل صفری آنتالیا – اذان صبح آنتالیا – پکیج تور آنتالیا صفحه – رقص صنم انتالیا – تور آنتالیا صدف سیر – صنم انتالیا – انطاليا طلبات – طبیعت انتالیا – طقس انتاليا – تور انتالیا – مناظر طبیعی آنتالیا – عکس طبیعت آنتالیا – قیمت طور انتالیا – طيران أنطاليا – مطعم انتاليا طلبات – حجز طيران أنطاليا – اذان ظهر انتاليا – آنتالیا عکس – آنتالیا عید فطر – آنتالیا عید 97 – آنتالیا عید فطر 96 – عکس آنتالیا ترکیه – عکسهاي آنتاليا – عمان انتاليا – عقارات انطاليا – سواحل انتالیا+عکس – غذاهای انتالیا – تور غواصی انتالیا – غار انتالیا – غذا انتالیا – غلامیاری انتالیا – انطاليا في تركيا – آنتالیا فساد – آنتالیا فیلم – آنتالیا فیس بوک – انتالیا فرهنگیان – آنتالیا فرودگاه – انطاليا في الشتاء – فینال آنتالیا – فاصله آنتالیا تا استانبول – فاصله آنتالیا تا آلانیا – آنتالیا قیمت تور – آنتالیا قسطی – آنتالیا قشم ایر – انتالیا قیمت – انتالیا قیمت هتل – انتاليا قيمت – انتالیا قیمت بلیط – آنتالیا قطار – تور آنتالیا قسطی – تور آنتاليا قسطي – آنتالیا کمر – آنتالیا کمر یا لارا – انتالیا کنار دریا

هتل های آنتالیا | تور آنتالیا,هتلهای تور آنتالیا,تور لحظه آخری آنتالیا,تور ارزان آنتالیا,تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.