هتل های گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

هتل های گوا | قیمت تور گوا

همواره در هر سفری یکی از مواردی که گردشگران به آن‌ها توجه می‌کنند، محلی جهت اقامت آن‌هاست تا بتوانند علاوه بر یک گردش خوب و عالی، مکانی برای استراحت و خواب کافی و همچنین اقامت دلپذیر را داشته باشند که در تور گوا نیز این موضوع مورد توجه است. پس در نتیجه اگر می‌خواهید سفر خوبی را در گوا داشته باشید و یک تور گوا ارزان را برای خود رقم بزنید با تورز توریست همراه باشید. یکی از مواردی که باید در تور گوا مدنظر قرا دهید زمان مناسب برای سفر و اقامت در آنجا است. از آنجایی‌که قیمت‌های هتل در فصل‌های مختلف تغییرات بسیاری دارد، پس باید زمان مناسب سفر به این جزیره رویایی را به‌خوبی تشخیص دهید. هتل‌های گوا گاها تا سه برابر افزایش قیمت دارند و آن‌هم به دلیل گردشگران اروپایی است. ولی باز هم با این افزایش قیمت‌ بسیار بالا، نمی‌توان اتاق‌های خالی پیدا کرد. این مورد در ماه‌های نوامبر و مارس به اوج خود می‌رسد و در نهایت در ژوئن خالی از گردشگر می‌شود.

 

هزینه‌های اقامت در گوا | تور ارزان گوا

خانه‌ها و مهمان‌خانه‌ها در گوا تنوع بسیار زیادی دارند و برای یک‌شب اقامت در یک اتاقی که با مردمان دیگر مشترک در آن هستید بین 100 تا 200 روپیه هزینه دارد و مناسب‌ترین گزینه برای کسانی است که بودجه‌ی محدودی در سفر دارند و می‌خواهند یک تور ارزان گوا را تجربه کنند. و اگر هم می‌خواهید اتاق اختصاصی خود را داشته باشید، باید هزینه‌ای تقریباً بین 300 تا 9000 روپیه بپردازید.

 

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های گوا | قیمت تور گوا

اگر شما علاقه‌مند به اقامت در هتل‌ها باشید، خواهید دید که هتل‌های گوا نیز تنوع بسیار بالایی در هزینه و کیفیت دارند و می‌توان آن‌ها را به دسته‌های زیر تقسیم کرد تا به‌راحتی قابل‌ درک باشند. اگر بهقیمت‌ها دقت کنید می‌بینید حتی در بهترین هتل‌ها نیز از لحاظ قیمت، از بسیاری از مراکز توریستی دنیا ارزان‌ تر است. البته بسته به هر نوع قیمت، کیفیت نیز قطعاً متغیر خواهد بود.

هتل‌های یک ستاره ۲۲۰ تا ۶۰۰ روپیه
هتل‌های دوستاره ۶۴۴ تا ۲۵۲۷ روپیه
هتل‌های سه ستاره ۸۸۵ تا ۵۷۹۷ روپیه
هتل‌های چهار ستاره ۲۳۰۸ تا ۶۹۷۷ روپیه
هتل‌های پنج ستاره ۵۰۷۱ تا ۱۱۲۸۲ روپیه

اکنون قصد داریم برخی از معروف‌ ترین هتل‌ ها در گوا را در تورز توریست به شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

 

هتل‌های 3 ستاره گوا

هتل سانتیاگو گوا | تور گوا

این هتل در امتداد ساحل ساخته‌ شده و در شهر باگا قرار دارد و موقعیت آن طوری است که اغلب گردشگران به‌راحتی می‌توانند به بازارهای شبانه دسترسی پیدا کنند. این هتل امکاناتی از قبیل پارکینگ‌ رایگان و استخر روباز را به گردشگران ارائه می‌دهند. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون و ماهواره، یخچال و قهوه ساز و سایر تجهیزات رفاهی است و مهمانان می‌توانند در فروشگاه‌های آن سوغاتی تهیه نموده و از سالن آرایشی و زیبایی آن نیز استفاده نمایند.

 

هتل کازا دی گوا | تور گوا

امکانات این هتل شامل جکوزی، استخر روباز، شیرجه، غواصی و اتاق‌های مجهز است. این هتل دارای یک صرافی و فروشگاه بزرگ و رستوران بسیار شیک نیز است.

هتل نیروانا هرمیتاج گوا | تور گوا

این هتل امکاناتی از قبیل استخر شنا و آب گرم را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، این هتل نسبتاً کوچک دارای 27 اتاق است و این اتاق‌ها مجهز به‌تمامی امکانات رفاهی هستند.

 

 

هتل کازا گوا | تور گوا

این هتل دارای 19 اتاق مجهز است و گردشگران می‌توانند از امکاناتی نظیر استخر و سالن بازی‌های کامپیوتری و باغ بزرگ و زیبای هتل استفاده کنند.

 

 

هتل‌های چهار ستاره گوا

هتل سان ویلیج گوا | تور گوا

این هتل چهار ستاره دارای ویلاهای متفاوتی است که در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت و شامل امکاناتی مانند ماساژ، جکوزی، استخر روباز، مرکز سلامت و آبگرم، شیرجه، غواصی، استخر سرباز (برای تمام فصول) و امکاناتی برای ورزش‌های آبی است. ظرفیت این هتل 135 اتاق است و دارای فروشگاه‌های متفاوتی نیز در مجموعه خود برای رفاه بیشتر گردشگران است و اگر شما علاقه‌مند به مطالعه هستید این هتل کتابخانه ویژه‌ای نیز مهیا کرده است. همچنین می‌توانید از امکاناتی نظیر بازی‌های گروهی، مانند پینگ‌پنگ، بيليارد، پرتاب دارت و غواصي شرکت کنید و سپس در باغ مخصوص هتل استراحت کنید.

 

 

هتل ساندالوود اند رتریت گوا |  قیمت تور گوا

این هتل نسبتاً بزرگ دارای 69 اتاق مجزا است و خدمات و سرویس‌های مؤدبانه و رفتار دوستانه کارمندان این هتل می‌تواند مورد توجه شما باشد. می‌توان از امکانات آن به استخر سرباز، صرافی و اتاق جلسه مجزا و همچنین پیست دوچرخه‌ سواری و میز های متعدد پینگ‌ پنگ اشاره نمود.

 

 

هتل رویال ارکید بیچ ریزورت اند سپا گوا | تور ارزان گوا

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل، تفریحگاه ساحلی آن است که می‌توانید از خدمات ماساژ درمانی هتل نیز استفاده کنید. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به سالن بازی‌های کامپیوتری، زمین‌ بازی مخصوص کودکان و استخر روباز اشاره نمود.

هتل‌های پنج ستاره گوا

 

هتل ریو گوا | تور گوا

این هتل یکی از مجهزترین هتل‌های گوا است و در کنار رودخانه باگا واقع‌ شده است و با سواحل باگا 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل امکاناتی نظیر 6 رستوران متفاوت، استخر و معالجات متنوع آب گرم را بهگردشگران ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه، حمام شخصی، تلویزیون، گاوصندوق و فضای نشیمن اختصاصی برای مسافران است.

 

هتل ماریوت ریزورت گوا | قیمت تور گوا

این هتل دارای 178 اتاق و یک صرافی است و به مهمان‌ نوازی به شیوه مدرن معروف و مشهور است و امکانات کاملی به همراه حمام ترکی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل یک ویژگی منحصر به‌ فرد نیز دارد و آن نگهداری از کودکان است. امکانات دیگر این هتل، زمین‌های بازی متعدد آن و استخرهای سرباز و سرپوشیده آن است.

 

هتل دی کراون گوا | هتل های گوا

این هتل در مرکز ایالت گوا قرار دارد و دارای منظره چشم‌ نوازِ رودخانه ماندوی است. از امکانات آن می‌توان به 2 رستوران سنتی و مدرن، استخر آب گرم و شیرجه اشاره کرد. و اگر علاقه‌مند به تکنولوژی هستید این هتل دارای اینترنت رایگان برای گردشگران است. فاصله این هتل با دریا حدود 10 دقیقه است و گردشگران در اتاق‌های خود از تجهیزاتی مانند کولر، تلویزیون LCD با کانال‌های شهری، یخچال و مینی بار بهره می‌برند. این هتل دارای سالن بیلیارد و رستوران‌های معلق با منظره‌ای چشم‌ گیر است.

 

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

هتل های گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

هتل های گوا | رزرو هتل گوا | قیمت تور گوا | تور ارزان گوا | تور لحظه آخری گوا | تور گوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.