آب و هوای بالی و بهترین زمان سفر به بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

آب و هوای بالی | تور بالی

بالی جزیره ای در کشور اندوزی است و موقعیت جغرافیایی خوبی را توانسته با ارتباط دادن اقیانوس هند و آرام به دست بیاورد.

این جزیره حیرت انگیز در سراسر سال آب و هوای معتدل استوایی را دارد. بارندگی های فصلی نیز در این جزیره وجود دارد که فقط مختص باران می باشد و برف و سرمای شدیدی مشاهده نمی شود. به گونه ای است که زمستان ها شب های خنکی دارد و سرمای زیادی شما را اذیت نمی دهد.

بارندگی در این جزیره دیدنی بیشتر در ماههای اکتبر تا مارس است. این بارندگی ها بسیار شدید می باشد و رطوبت زیادی را از اقیانوس های مجاور به جزیره می آورند که ممکن است برای کسانی که به هوای مرطوب عادت نداشته باشند سخت باشد.

شما اگر حساس به هوای رطوبتی هستید و در بارندگی نمیتوانید از سفر خود لذت ببرید می توانید در ماههای ژوئن تا دسامبر (خرداد ماه تا آبان ماه) تور بالی را انتخاب نمائید و از دیدن مناظر طبیعی آن در کنار آب و هوایی کاملا خنک و مناسب و دلچسب، لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به بالی ماه های خرداد تا آبان ماه می باشد

 

هر زمانی از سال اگر تور بالی را انتخاب نمائید، بخاطر آب و هوای مناسب میتوانید از زمین های کشت برنج که بصورت پلکانی کشت شده اند و از جنگل های سر سبز توسط سوار شدن بر فیل ها لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

در ماههای آذر تا فروردین معمولا بالی هوای نسبتا گرمی دارد که چندان خنک و معتدل نیست و  اگر آفتاب و هوای گرم باعث اذیت شدنتان می شود، میتوانید تور بالی را در این ماه ها انتخاب نکنید و درماههای خرداد تا آبان که روزهای خنک و شب های دل انگیز و سرمای کم و خنکی دارد انتخاب کنید تا سفر دل نشینی را برای همیشه در ذهنتان ثبت کنید و با مرور آن لبخند بر روی لبانتان بنشیند.

درجه حرارت هوا معمولا در شب ها پائین ترین حد آن 24 درجه سانتی گراد می باشد و در روزهاو حداکثر آن 31 درجه سانتی گراد می باشد.

برای استفاده از ورزش های آبی و قایق سواری و لذت بردن از زمان هایی که میتوان از سرسره های آبی در کنار دوستان تان و خانواده تان لذت ببرید بهترین زمان ماه های خرداد تا آبان می باشد که هوای مطبوعی دارد و از محیط ساحل نیز می توان استفاده نمود.

 

تور بالی

برای اطلاع از شرایط و قیمت تور بالی، لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

آب و هوای بالی و بهترین زمان سفر به بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

آب و هوای بالی | قیمت تور بالی | تور ارزان بالی | تور لحظه آخری بالی | تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.