جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

تور بالی | تور ارزان بالی

در این مقاله می خواهیم که شما را تا حدودی با بالی آشنا کنیم و همچنین تور ارزان بالی را معرفی نماییم .

موقعیت جغرافیای بالی

تور ارزان بالی | تور بالی

تور بالی بسته به اینکه چه زمانی قصد سفر به آنجا را دارید متفاوت است . و همچنین تعداد روز های اقامت و محل اقامت و میزان خوراک در قیمت تور بالی تاثیر گذار است . بنابراین قیمت تور بالی دو طرفه از 2,200,000 تومان شروع می شود و تا قیمت 3,200,000 نیز پایان می یابد . این قیمت تور بالی 955 می باشد و سال های دیگر قیمت ها ممکن متفاوت باشد . در ادامه با قیمت هتل ها برای اقامت و رستوران ها برای خوراک آشنا می شوید .

هتل ها در بالی

هتل ها در بالی معمولا گران و مجلل هستند . اما ما به شما یک هتل ارزان و مجلل همچنین با امکانات بسیار عالی معرفی می کنیم.

تفریحگاه و آبگرم آیانا بالی | تور ارزان بالی

هتل تفریحی و آب گرم AYANA که به سوی سواحل Jimbaran بوده یکی از هتل های ارزان بالی بوده که دارای مشخصات رو به رو است : یک استخر روباز ، رستوران و ترانسفر رایگان که به ساحل ارائه می دهد . و اتاق ها شامل : تلویزیون LCD با کانال های شهری ، حمام اختصاصی مرمری و مینی بار و لوازم دم کردن قهوه و چای می باشد . همچنین شما می توانید در آب گرم آنجا معالجات ماساژ استفاده کنید و در باشگاه مشغول ورزش شوید . این هتل همچنین دارای فضایی برای بازی کودکان می باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه Ngurah Rai 15 دقیقه با ماشین و تا مرکز شهر Jimbaran 88 کیلومتر است .

رستوران ها در بالی

 Locavoreیکی از مشهور ترین رستوران های بالی است که به علت خلاقیت ها و نو آورانه دو سرآشپز سابق هتل Alila Ubud 5 ستاره مدرن و مجلل شده است . به همین علت آن را به رستورانی منحصر به فرد و بین المللی می شناسند .

Mozaic یکی دیگر از رستوران های مشهور بالی است که یک تجربه خاص از غذاهای لذیذ را به شما در باغ آرام می دهد . منوی این رستوران از غذاهای فرانسوی الهام گرفته شده و سرآشپز های بسیاری دارد که غذاهای محلی عجیب و غریبی را ارائه می دهند .

آیا تا به حال به بالی سفر کرده اید ؟

به نظر شما هم بالی بهترین شهر اندونزی است؟

تور اندونزی,تور بالی

جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

تور ارزان بالی | قیمت تور بالی | تور لحظه آخری بالی | تورهای ارزان | تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.