تور ارزان گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور ارزان گوا | قیمت تور گوا | تور لحظه آخری گوا

اگر به دنبال تور ارزان می گردید و قصد صرفه جویی در هزینه های سفر خود را دارید، میتوانید از تور های ارزان ما استفاده کنید که تور ارزان گوا هم شامل این تور ها می شود.

شاید پیش خود فکر کنید که چرا گوا ؟ یا اینکه به دلیل شلوغ بودن هندوستان پیش خود فک کنید که آیا گوا مقصد مناسبی برای گردشگری است؟ با انتخاب تور ارزان گوا مطمئن باشید تمامی این شک و شبه ها از ذهن شما پاک خواهد شد چرا که شما قرار است به نگین هندوستان سفر کنید.

آشنایی مختصر با شهر ساحلی گوا به شما داده شود

 گوا یک شهر ساحلی است با تپه های سرسبز و بلند و همچنین گوا تمیز ترین شهر هند است.

این شهر که در حاشیه جنوب غربی هندوستان قرار گرفته است قدمتی دیرینه دارد، یعنی تاریخ و تمدن این شهر به قرن سوم پیش از میلاد زمانی که بخشی از امپراطوری مایریان بود برمیگردد.

این شهر ایالتی مدت بسیاری جزء مستعمره های پرتغال بوده است که همین امر باعث شده فرهنگ و زبان مردم این شهر شباهت زیادی به کشور پرتغال داشته باشد.

جمعیت گوا 1400,000 نفر می باشد که در مقایسه با جمعیت کشور هند چیزی نیست ولی خب با اینکه کم جمعیت ترین ایالت هند می باشد از نظر تجارت و صنعت گردشگری حرف اول را در هندوستانمی زند و درامد سالیانه مردم این ایالت از بقیه ایالات هندوستان بیشتر است و این درامد را مدیون ماهیگیری و توریسم و معادن آهن خود هستند.

پرتغالی ها در زمانی که این ایالت را در تصرف خود داشتند آثار زیادی را از خود بجای گذاشته اند که امروزه همان آثار تبدیل به جاذبه های گردشگری گوا شده اند.

کلیساها و ساختمان هایی که زیبایی چشمگیری به شهر گوا داده اند همواره مورد توجه گردشگران بوده است.

همچنین دارای مراکز خرید معتبری می باشد که می توانید هر چیزی که احتیاج دارید را خریداری کنید.

از مهم ترین مراکز خرید گوا فروشگاه بیگ جی نام دارد، اگر هم به دنبال اجناس مارک دار می گردید فقط میتوانید در مرکز خرید آکرون ارکید اجناس مورد نظر خود را پیدا کنید.

با انتخاب تور ارزان گوا با قیمتی استثنائی به این بهشت آسیا سفر کنید و از لحظاتی که در گوا سپری میکنید لذت ببرید.

برای ثبت نام در تور ارزان گوا و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سایت تورز توریست مراجعه فرمائید.

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

تور ارزان گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور ارزان گوا | قیمت تور گوا | تور لحظه آخری گوا | تور گردشگری گوا | تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.