تور بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

 

تور بالی | تور ارزان بالی

بالی یک جزیره کوچک  در کشور اندونزی است که به علت ارتباط و پیوند دادن دو اقیانوس بزرگ آرام و هند، توانسته آب و هوایی بسیار مطبوع و همچنین مناظر منحصر بفرد و بکری را داشته باشد.

بالی به علت داشتن مراکز گردشگری متنوع، موزه ها و معبدهای مختلف، ساحل های زیبا و آرام بخش، توانسته در بین جزایر جهان رتبه اول برای بازدید حداکثری گردشگران را به خود اختصاص بدهد.

این جزیره زیبا به علت داشتن شن های سفید و سواحل بسیار تمیز، نقطه قوتی برای جذب غواصان زیادی می باشد.

جزیره بالی با داشتن رستوران های شکیل و زیبا، زمین های گلف متعدد و همچنین  کشتی هایی که به صورت نمادین و تفریحی در ساحل قرار دارند میتواند شب های رویایی را برای شما در کنار خانواده خود رقم بزند.

 

مذهب مردم بالی | تور لحظه آخری بالی

با اینکه مردم کشور اندونزی مسلمان هستند ولی جزیره بالی دارای مذهب هندو می باشد.

مذهب هندوئیسم که در این جزیره رواج دارد به طور کلی با مذهب هندو در هندوستان متفاوت می باشد.

 

آب و هوای بالی و بهترین زمان سفر به بالی | توربالی

جزیره بالی آب و هوایی استوایی دارد و تغییرات جوی به آن صورت دراین جزیره مشاهده نمیشود فقط در ماه های دسامبر تا مارس (آذر تا فروردین ) هوای نسبتا گرمی دارد ولی در ماه های ژوئن تا دسامبر (خرداد  تا آبان) نسیم های خنکی می نوازد که جان و روح انسان را تازه می نماید.

بهترین زمان سفر برای تور بالی در ماه های خرداد تا آبان می باشد.

 

جاذبه های گردشگری بالی | قیمت تور بالی

در بالی، به دلیل اینکه اهالی آن پیرو آئین هندو هستند در آن معابد متعددی وجود دارد  که میتوان به معبد تانالوت، اولا واتو و معبد مادر اشاره نمود.

اگر علاوه بر تفریح، علاقمند به آشنا شدن فرهنگ و آئین مردم بالی و همچنین آثار باستانی هستید به شما پیشنهاد بازدید ازموزه هایی همچون موزه بالی که دارای ظروف سفالی، عروسک های خیمه شب بازی و… میباشد، موزه معبد دارای سلاح های دفاعی، ابزارهای موسیقی و تندیس های به خصوصی که برای آئین هندو می باشد، نگه داری میشود.

هر گردشگری علاقه به دیدن رقص آرام و سرگرم کننده بالی را دارد، این امکان در هتل ها در شب در معرض نمایش عموم قرار میگیرد.

اگر مشتاق به دیدن نمایش عروسک خیمه شب بازی هستید، باید این مژده را به شما بدهیم که درکنار رقص بالی در هتل ها، این نمایش نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

مناطق اطراف جزیره بالی نیز، طبیعت بسیار عالی را دارا می باشند. مناطقی مانند اوبُد که دارای جنگل میمون ها ، معبد آبی اولون دانو، باغ وحش بسیاز جذاب بالی، پارک فیل ها، منظره زیبای زمین های پلکانی برنج است. ساحل نوزا دوآ که به معنی جزیره دوم می باشد دارای کشتی های تفریحی لوکس، لوکس ترین هتل ها، رستوران های مجلل  و زمین های گلف متعدد و زیبا است.

 

تور بالی

آیا بالی توانسته است نظر شما را به خد جلب کند؟

اگر تمایل به انتخاب تور بالی دارید، برای مشاهده تمامی اطلاعات لازم برای سفر، به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور اندونزی,تور بالی

تور بالی,جشنواره ها و فستیوال های بالی,قیمت تور بالی,تور نوروز بالی,تور نوروزی بالی,تورنوروز,تور ارزان بالی,تور ارزان نوروز بالی,تور لحظه آخری بالی,تور بالی,شهرهای توریستی بالی,بهترین فصل سفر به بالی,جاذبه های گردشگری بالی,پایتخت بالی

توربالی | قیمت تور بالی | تور ارزان بالی | تور لحظه آخری بالی | قیمت تور ارزان بالی | تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.