مراکز خرید گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

مراکز خرید گوا | تور گوا

یکی از جاذبه‌های گردشگری گوا مراکز خرید بزرگ و وسیع این شهر است که هرساله گردشگران این شهر را به سمت خود جذب کرده و یکی از قطب‌های اقتصادی این شهر را به خود اختصاص داده و تنوع این مراکز پاسخگوی نیاز هر نوع سلیقه‌ای است. تورز توریست قصد دارد امروز تعدادی از این مراکز مهم خرید را به شما کاربران معرفی کند. حتماً به این نکته توجه کنید در خرید خود شیفته تنوع و قیمت‌ها و جنس‌های مرغوب نشوید چون اگر در خرید زیاده‌روی کنید در فرودگاه‌های ایران به مشکل بر خواهید خورد.

مرکز خرید Big G | تور گوا

اگر شما نیاز به مرکز خریدی دارید که تمام نیازهای شمارا پوشش دهد این فروشگاه مناسب شما است. در این مرکز خرید می‌توانید در طبقات مختلف اجناس مختلفی مانند پوشاک برای قشرهای مختلف و هم چنین در انواع مردانه و زنانه و بچگانه و هر نوع وسیله دیگری که بخواهید تهیه کنید. این مجموعه فقط برای خرید نیست و شما می‌توانید ساعات خوشی را در رستوران‌های واقع در آن بگذرانید و همین‌طور اگر شما گیاه‌خوار هستید خبر خوش برای شما این است که رستوران‌هایی مخصوص گیاه‌خواران نیز در این مجموعه یافت می‌شود. شما می‌توانید در حین خرید، کوکان خود را به مراکز نگهداری آن سپرده و شاهدبازی‌های بسیار و لذت‌بخش و شادی کوکان خود باشید. این فروشگاه به‌نوعی محبوب‌ترین و مشهورترین فروشگاه این شهر بندری زیبا است که هرساله توجه بسیاری از گردشگران و حتی بازیگران بالیوودی و هالیوودی همچون جولیا رابرترز را به خود جلب می‌نماید.

آدرس مرکز خرید بیگ جی: Pajiford, Isidore Baptista Road, Margao ho, Goa- 403601

مرکز خرید Acron Arcade | تور ارزان گوا

اگر شما ازجمله طرفداران برندها هستید و می‌خواهید تمامی اجناس شما مارک باشد می‌توانید اجناس خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید و با بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌های ممکن اجناس را از برندها دریافت نمایید. معمولاً کسانی که به این فروشگاه سر می‌زنند به دنبال کیفیت هستند و قطعاً به این نکته پی برده‌اند که اجناسی را که با آن کیفیت و قیمت در Acron Arcade پیدا می‌کنند دیگر درجایی مانند آن در گوا نخواهد بود. نکته جالب‌توجه دیگر این است که اجناس این فروشگاه دارای قیمت ثابتی بوده و بین مردم محلی و هندی و گردشگران تفاوتی از نظر قیمت وجود ندارد.

آدرس مرکز خرید آکرون آرکید: 283, Fort Agunda Road, Candolim, Goa- 403515
ازجمله فروشگاه‌ها و مراکز خرید دیگر در گوا که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید، فروشگاه‌های مرکز خرید گوا ، مرکز خرید ارسانز (Orsans) ، مرکز خرید شهناز (Shehnaz)، مرکز خرید پاپیولار (Popular) و مرکز خرید کانکونکار (Kankonkarr) میتوان اشاره کرد.

 

مراکز خرید ارزان گوا | قیمت تور گوا

اگر شما نیاز به محلی دارید که علاوه بر کیفیت و تنوع اجناس، قیمت بسیار مناسب و ارزانی داشته باشد، تورز توریست برای شما محل‌های زیر را پیشنهاد می‌کند.

1. Flea Market Baga And Anjuna: بازاری زیبا و سنتی برای خرید صنایع‌دستی و سوغاتی و پوشاک محلی هندوستان و گوا که تلفیقی از مدرنیته و سنتی است که زیبایی خاص و آرامش بخشی خواهد داشت.

2. Anjuna’s Wednesday Flea Market: بازاری مملو از صنعت‌های کوچک دستی هندوستان که یادگار خوبی از سفر برای شما خواهد بود تا هرگز تجربه این سفر خوب را فراموش نکنید.

3. Chapora Fish Market: این بازار بیشتر برای خرید ماهی است چون تازه‌ترین و خوش‌مزه‌ترین ماهی‌ها را در اینجا پیدا خواهید کرد آن‌هم باقیمتی باور نکردنی.

4. Tibetan Markets: در این بازار بیشتر وسایلی چون جواهرات ارزان و یادگاری و صنایع‌دستی و همچنین مجسمه‌های سنگی و مواردی از قبیل دکوراسیون یافت خواهید کرد.

5. Margao Market: یک بازار محلی و سنتی زیبا و شامل هر آن چیزی است که بخواهید.

6. Mapusa’s Friday Market: یک بازار که اکثریت فروشگاه‌های آن را مواد غذایی تشکیل می‌دهد. موادی که علاوه بر قیمت مناسب و ارزان بودنش، بسیار تازه هستند.

رتبه های برتر مراکز خرید گوا | تور گوا

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که کیفیت، قیمت، برند و زیبایی و رتبه فروشگاه، هم‌ زمان از همه نظر برای شما اهمیت دارد، پس به این رتبه‌بندی توجه کنید که شامل فروشگاه‌های برتر در گوا خواهد بود.

رتبه اول: Hollywood Fashion Goa مناسب برای سلیقه‌های هالیوودی

آدرس: Ford Aquada Rd | Near O Hotel, Souza Vaddo, Candolim, Bardez 403515

رتبه دوم: بازار شب‌های شنبه که بازاری با قیمت‌های مناسب و شبیه بازارهای سنتی ایران است.

آدرس: Casa Babu | The Haystack, Arpora 403518

رتبه سوم: Sheek Emporium De Goa محلی برای تمامی سلیقه‌ها، مخصوصاً برای خانم‌ها

آدرس: Fort Aguada Road | Shop No 6, Regal Arcade, Opposite Cafe Chocolatti, Candolim, Bardez 403515

رتبه چهارم: بازار Anjuna که این نیز از بازارهای سنتی گوا به‌ حساب می‌آید.

Anjuna Market: Anjuna Beach, Anjuna, Bardez

رتبه پنجم: فروشگاه جواهرات Shamrock Jewellers که مطمئناً توجه خانم‌ها را به خود و شکوه این مرکز خرید جلب خواهد کرد که قطعاً از آن خرید کنند.

آدرس: 9 Baga Road | Near Ronil Beach Resort (Keys Ronil Baga), Calangute 403516, India

تور هند,تور گوا,تور دهلی,تور آگرا,جیپور,تور بمبئی,تور برجایا هیلز,کرالا

مراکز خرید گوا,تور گوا,قیمت تور گوا,تور ارزان گوا,تور لحظه آخری گوا,تور گردشگری گوا,قیمت تور ارزان گوا,جاذبه های گوا,دیدنی های گوا,تور کریسمس گوا,تور تابستان گوا,تور بهار گوا,تور زمستان گوا,تور پاییز گوا,تور گردشگری گوا,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

مراکز خرید گوا | قیمت تور گوا | تورهای مناسب خرید| تور ارزان گوا | تور لحظه آخری گوا | تور گوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.