آب و هوای تایلند,بهترین فصل سفر به تایلند,ماهای گرم تایلند,چه زمانی مناسب تور تایلند میباشد,تور تایلند در بهترین دمای سال,تور تایلند در هوای گرم,ورزش های آبی تایلند در تابستان,چه فصلی برای تور تایلند مناسب است,تور تایلند در تابستان,ماه های گرم تایلند,آب و هوای تایلند چطوری است ؟,هوای تایلند در زمستان,هوای تایلند در بهار,هوای تایلند در تابستان,هوای تایلند در پاییز,بهترین تور زمستانی,بهترین تور تابستانی,بهترین تور های بهاری,بهترین تور پاییز

 

آب و هوای تایلند | تور های تایلند

سایت تورز توریست قصد دارد آب و هوای تایلند را برای شما عزیزانی که قصد سفر به تایلند را دارید معرفی کرده تا شما برای سفر به تایلند دغدغه و نگرانی ای نداشته باشید. تایلند در تمام سال هوایی گرمدارد و به ندرت پیش می آید که دمای هوای تایلند به زیر 25 درجه برسد. تایلند به دلیل آب و هوایی که دارد مکان بسیار مناسبی برای گردشگران در سراسر دنیا و در تمام طول سال است. زیرا در تمام سال میتوان از جاذبه ها و تفریحات آن استفاده کرد و لذت برد.

 

بهترین فصل سفر به تایلند | تور تایلند

هوای تایلند در   ماه های آذر تا اسفند گرم و خشک    بوده و دمای آن تا 33 درجه میرسد. پس اگر مزاج خود را میشناسید میتوانید خود تصمیم بگیرید که در این ماه سفر برای شما مناسب است یا خیر؟

در فصل بهار که مساوی است با   ماه های مارس، آوریل و مه   ، دمای هوای تایلند افزایش می یابد و دما تا 42 درجه خواهد رسید.

از ماه های ژوئن تا اکتبر که در سیر زمانی، در کشور ما فصل تابستان و دو ماه اول پاییز است، فصل باد ها و باران های موسمی است و فصلی است که در تایلند شاهد باران فراوانی هستیم که تمامی تایلند را در بر میگیرد. در این زمان آب و هوای تایلند، گرم و مرطوب است. که حتی شاهد بارانی گرم خواهیم بود و دمای هوا در عین بارش باران سرد نخواهد شد.

 

طبق مواردی که عرض کردیم به نظر میرسد برای ما ایرانی ها فصل پاییز و زمستان بهرتین زمانی است که میتوان تور تایلند را برای سفر انتخاب کرد. و لازم به ذکر است که بدانید در ماه دی، تایلند بیشترین حجم گردشگر را دارا است و در این ماه از تمامی نقاط دنیا،  توریست های فرواوانی به این کشور زیبا سفر میکنند.

میدانید که هر ساله در کشور های پذیرای توریست، ماه های خاصی وجود دارد که گردشگران در آن زمان بیشترین تجمع سفر را دارند. اما وقتی تور تایلند به میان می آید، دیگر ماه خاصی مد نظر گردشگران قرار نمیگیرد و در تمام طول سال میتوان به تایلند سفر کرد.

اگر شما قصد سفر به تایلند را دارید با توجه به توضیحاتی که برای آب و هوای تایلند خدمتتان عرض شد، خودتان تصمیم بگیرید که چه زمانی برای شما مناسب است.

 

ترتیب
ماه میلادی
عنوان
ماه میلادی
برابری از تاریخ
(هجری خورشیدی)
تا تاریخ
(هجری خورشیدی)
۱ ژانویه = ۱۱ دی ۱۱ بهمن
۲ فوریه = ۱۲ بهمن ۹ اسفند
۳ مارس = ۱۰ اسفند ۱۱ فروردین
۴ آوریل = ۱۲ فروردین ۱۰ اردیبهشت
۵ مه = ۱۱ اردیبهشت ۱۰ خرداد
۶ ژوئن = ۱۱ خرداد ۹ تیر
۷ ژوئیه = ۱۰ تیر ۹ مرداد
۸ اوت = ۱۰ مرداد ۹ شهریور
۹ سپتامبر = ۱۰ شهریور ۸ مهر
۱۰ اکتبر = ۹ مهر ۹ آبان
۱۱ نوامبر = ۱۰ آبان ۹ آذر
۱۲ دسامبر = ۱۰ آذر ۱۰ دی

آیا شما هم تمایل به مسافرت به تایلند پیدا کرده اید؟

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

——————————————————————————————————

———————————————————————–

آب و هوای تایلند,بهترین فصل سفر به تایلند,ماهای گرم تایلند,چه زمانی مناسب تور تایلند میباشد,تور تایلند در بهترین دمای سال,تور تایلند در هوای گرم,ورزش های آبی تایلند در تابستان,چه فصلی برای تور تایلند مناسب است,تور تایلند در تابستان,ماه های گرم تایلند,آب و هوای تایلند چطوری است ؟,هوای تایلند در زمستان,هوای تایلند در بهار,هوای تایلند در تابستان,هوای تایلند در پاییز,بهترین تور زمستانی,بهترین تور تابستانی,بهترین تور های بهاری,بهترین تور پاییز,تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی – تایلند هزینه سفر – تایلند هزینه زندگی – هزینه تور تایلند – هزینه ویزای تایلند – هزینه بلیط تایلند – هزینه ویزا تایلند – هزینه سفر به تایلند – هزینه در تایلند – هزینه تورهای تایلند – هزینه های تایلند – هزینه تایلند – هزینه اقامت تایلند – هزینه تور تایلند از شیراز – هزینه بلیط ایران تایلند – هزینه رومینگ همراه اول تایلند – هزینه هواپیما به تایلند – هزينه بليط تايلند – تور تایلند تعطیلات خرداد 96 – تعطیلات رسمی در تایلند – تعطیلات ژانویه در تایلند – تعطیلات سفارت تایلند – تعطیلات هفتگی تایلند – تعطیلات رسمی کشور تایلند – تور تایلند تعطیلات آبان 96 – تعطيلات رسمي تايلند – تعطیلات رسمی در کشور تایلند – تعطیلی های تایلند – غذا تایلندی – غذای تایلندی – غذای تایلند – غذای تایلندی با شیر نارگیل – غذای تایلندی جاران – غذای تایلندی با مرغ – غذای تایلندی طرز تهیه – غذای تایلندی با گوشت – غذا در تایلند – غذا های تایلند – غذا تایلند – غذاي تايلند – قیمت غذا تایلند

آب و هوای تایلند | بهترین فصل سفر به تایلند,تور ارزان تایلند,قیمت تورتایلند,تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.