جشن های تایلندی,جشن هاي تايلند,تاریخ جشن های تایلند,جشن های کشور تایلند,جشن های سالانه تایلند,جشن ها و فستیوال های تایلند,جشن های ملی تایلند,جشن های تایلند,تور تایلند,تور ارزان تایلند,تور گردشگری تایلند,جشن های تایلند در سال نو,جشن کریسمس تایلند,تور لحظه آخری

 

جشن های تایلند | تور سال نو تایلند

تایلند کشوری با فرهنگ غنی و خاص خودش است و هر ساله گردشگران زیادی با تور تایلند خود را به این کشور میرسانند تا تعطیلات خود را در این کشور توریستی و در جاذبه های بی نظیرش بگذرانند. تایلند آیین و مذهب خاص خودش را دارد و همه ساله جشن های سنتی و باستانی زیادی را در خود به اجرا در میاورد که برای توریست ها نیز بسیار جالب توجه است.

شاید بتوان گفت که در تایلند در هر ماه جشن و فستیوالی برپا است. حال سایت تورز توریست در ادامه بیشتر به معرفی جشن ها و فستیوال های تایلند خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است که تعداد زیادی از جشن های تایلند مصادف است با تعطیلات رسمی در کشور تایلند. با ما همراه باشید.

مردم تایلند هر ساله در طول سال، جشن های بسیار باشگوهی را تدارک میبینند و جذابیت آن این است که این فستیوال ها در تمامی کشور تایلند توسط مردمش انجام میشود و مختص منطقه خاصی نیست.

 

مراسم شخم زنی و پرتاپ موشک در تایلند | تور کریسمس تایلند

مراسم شخم زنی برگرفته از یک سنت و عقیده در بین مردم تایلند است. آن ها قبل از شروع فصل کاشت برنج به برگزاری این مراسم میپردازند و همچنین عقیده دارند که میتوانند میزان محصول آن سال را پیش بینی کنند. این مراسم بیشتر در شهر بانکوک که پایتخت کشور تایلند است مرسوم است. گردشگران نیز برای شرکت در این مراسم و تماشای آن مشتاق هستند.

در این جشن کشاورزان برای پربار شدن و فراوانی محصول های خود، انواع و اقسام موشک ها را ساخته و آن را به آسمان پرتاپ میکنند تا با این حرکتشان از خدایان بخواهند که در فصل کاشت برنج، باران کافی به مزارعشان ببارد. این جشن به اندازه دو روز به طول می انجامد.

 

جشن تولد ملکه یا روز مادر | تورهای مصادف با جشن 

در فرهنگ و آداب و رسوم تایلندی ها، ملکه به عنوان مادر برای آن ها شناخته شده و از این رو برای این روز احترام خیلی زیادی قائل هستند و این روز را به عنوان روز رسمی مادر در تقویم خود نامگذاری کرده اند. هر سال تایلندی ها در این روز به جشن و پایکوبی مشغولند و این شادی را با گردشگران و توریست های کشور خود تقسیم میکنند.

در واقع میتوان گفت مردم این کشور، بسیار اهل شادی و خوشگذرانی هستند و به دنبال بهانه ای برای برپایی جشن و فستیوال در کشور خود هستند.

 

جشن ماه کامل در تایلند | تور تایلند در زمان جشن ها

از زیباترین و خاطره انگیز ترین جشن های تایلند، جشن ماه کامل یا به عبارت تایلندی لوی کراتونگ است. این جشن در ماه نوامبر زمانی که ماه کامل است انجام میشود. این جشن برای گردشگران فرصتی بسیار مناسب است تا خود را در آن شرکت داده و در این فستیوال عظیم و جذاب سهیم شوند و لذت ببرند.

یک روز قبل از جشن لوی کراتونگ، مردم تایلند و گردشگران بالن هایی را آماده کرده و آن ها روشن میکنند و به آسمان میفرستند و باور دارند که این بالن ها با نوری که درون خود دارند، راه درست را به آن ها نشان خواهند داد.

در فرهنگ تایلندی کلمه “لوی” به معنای شناور بودن و “کراتونگ” مانند قایقی است که بر روی آب شناور است. لوی کراتونگ مانند نیلوفر آبی و ساخته شده از برگ موز است.

شب هنگام مردم زیادی به کنار رود ها رفته و کلک زیبایی که ساخته اند را به همراه شمعی که در آن روشن میکنند به احترام الهه آب ها به آب روان سپرده تا از این طریق غم ها و کینه ها را از دل خود بزدایند.

 

جشن آب در تایلند | معروف ترین جشن تایلند

یکی از سنت های اصلی تایلند برگزاری جشن ها است. در موقع شروع سال نو، مردم تایلند علاوه بر این که سال نو را جشن میگیرند، جشنی با نام جشن آب نیز دارند که بسیار مفرح و هیجانی است و مردم تایلند برای این جشن لحظه شماری میکنند. این جشن در ایالتی به نام چیانگ مای برگزار میشود و مردم از سراسر تایلند در این زمان خود را به آن جا میرسانند تا از لذت شرکت در این جشن دور نمانند. اینجشن در آغاز فصل باران انجام میشود و اعتقاد مردم این است که آب، بد اقبالی و بد شگونی را از تنشان میشوید.

 

کشور تایلند پر است از جشن ها و  فستیوال های شاد و سراسر لذت است. علاوه بر جشن های معروفی که خدمتتان عرض کردیم، در تایلند بسیاری دیگر از جشن ها و فستیوال ها در سراسر کشور برگزار میشود و لحظه های شادی را برای مردم تایلند و گردشگران و توریست ها میسازد. مطمئنا با شرکت در جشن های تایلند، خاطرات سفر تایلند خود را هرگز فراموش نخواهدی کرد.

 

آیا این جشن های مفرح توانسته اند شما را برای سفر به تایلند ترغیب نمایند؟

اگر تمایل به سفر به تایلند در شما ایجاد شده، کافی است در سایت تورز توریست، بهترین تور تایلند را برای خود انتخاب کنید.

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

————————————————————————————————————

—————————————————————————————–

جشن های تایلندی – جشن هاي تايلند – تاریخ جشن های تایلند – جشن های کشور تایلند – جشن های سالانه تایلند – جشن ها و فستیوال های تایلند – جشن های ملی تایلند – جشن های تایلند – جشن سال نو تایلندی – تایلند جشن اب – جشن های تایلندی – جشن گل تایلند – جشن اب تایلند تاریخ – جشن پادشاهی تایلند – جشن آب تایلند تور – جشن کریسمس در تایلند – جشن آب پاشی تایلند – جشن سال نو تایلند – جشن تایلند – تايلند جشن اب – جشن های تایلند – جشن هاي تايلند – جشن آب در تايلند – جشن اب تایلند – جشن اب تايلند – تاريخ جشن اب تايلند – تور تایلند جشن اب – تصاویر جشن اب تایلند – عکس جشن اب تایلند – جشن ابی تایلند – زمان جشن اب تایلند – جشن اب بازی تایلند – جشن آب بازي تايلند – جشن تولد پادشاه تایلند – جشن هالووین در تایلند – جشن گل در تایلند – جشن آب بازی در تایلند – جشن ماه کامل در تایلند – جشن اب پاشی در تایلند – جشن اب بازي در تايلند – جشن سال نو در تایلند – جشن های سالانه تایلند – جشن سونگکران تایلند – جشن های کشور تایلند – جشن ماه کامل تایلند – جشن ملی تایلند – جشن های ملی تایلند – تاریخ جشن های تایلند – تعطیلات رسمی تایلند – تعطیلات تایلند – تور تایلند تعطیلات خرداد – تور تایلند تعطیلات خرداد 96 – تعطیلات رسمی در تایلند – تعطیلات ژانویه در تایلند – تعطیلات سفارت تایلند – تعطیلات هفتگی تایلند – تعطیلات رسمی کشور تایلند – تور تایلند تعطیلات آبان 96 – تعطيلات رسمي تايلند – تعطیلات رسمی در کشور تایلند – تعطیلی های تایلند

تور تایلند نوروز 96- تور تایلند پوکت- تور تایلند 96- تور تایلند از مشهد- تور تایلند پاییز 96- تور تایلند ارزان- تور تایلند اسفند 96- تور تایلند از شیراز- تور تایلند بهمن 96- تور تایلند ژانویه 2018- تور تایلند- تور تایلند از اصفهان- تور تایلند از تهران- تور تایلند از مالزی- تور تايلند ارزان- تور تایلند اردیبهشت 96- تور تایلند اردیبهشت ۹۶- تور تایلند بهار 96- تور تایلند با پرواز عمان ایر- تور تایلند بهمن ۹۶- تور تایلند بهار ۹۶- تور تایلند با پرواز امارات- تور تایلند بهمن 96- تور تایلند با پرواز قطری- تور تایلند با پرواز قطر- تور تایلند با پرواز ماهان- تور به تایلند- تور تایلند پاتایا- تور تایلند پاییز ۹۶- تور تایلند پاییز 96- تور تايلند پاييز 97- تور تايلند پوكت- تور تايلند پاييز 96- تور تايلند پاتايا- تور تایلند پرواز از شیراز- تور تایلند تابستان ۹۶- تور تایلند تابستان 96- تور تایلند تابستان ۹۶- تور تايلند تابستان 97- تور تايلند تابستان 97- تور تايلند تابستان ۹۶- تور تایلند تیر ۹۶- تور تایلند تیر 96- تور تايلند تير 96- تور تايلند تابستان ۹۶- ثبت نام تور تایلند- تور تایلند جزیره فی فی- تور تایلند جشن آب- تور تایلند جزیره پوکت- تور تایلند جدید- قیمت تور تایلند جدید- تور جنگل تایلند- جدیدترین تور تایلند- جستجوی تور تایلند- تور جزایر تایلند- تور تایلند ویژه جشن آب- تور تایلند چارتر- تور تایلند چیانگ مای- تور تایلند چهار فصل- قیمت تور تایلند چارتر- تور تایلند و چین- تور تایلند چارتری- تور تایلند چنده- تورهای چارتر تایلند- تور چين تايلند- حامی تور تایلند- تور تایلند حرکت از شیراز- تور تایلند حرکت از مشهد- تور تایلند خرداد 96- تور تایلند خرداد ۹۶

تور بهار تایلند,تور زمستان تایلند,تابستان بهار تایلند,تور پاییز تایلند,تور تایلند از شیراز,تور تایلند از مازندران,تور تایلند از مشهد,تور تایلند از اصفهان,تور تایلند از تبریز,تور تایلند از همدان,تور تایلند از کرج,تور تایلند از خوزستان,تور تایلند از اهواز,تور تایلند از شیراز,تور تایلند از قزوین,تور تایلند از زنجان,تور تایلند از ارومیه

جشن های تایلند | جشن کریسمس تایلند | تور جشن آب تایلند | تاریخ جشن های تایلند | تور ارزان تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.