معابد تایلند،معرفی معابد تایلند,دیدنی های تایلند,تور گردشگری تایلند,جاذبه های تایلند,تور تایلند,مناطق گردشگری تایلند,تور لحظه آخری تایلند,معبد سوتات تایلند,معبد حقیقت تایلند,معبد آرون تایلند,معبد پو تایلند,زیارت گاه های تایلند,تورهای تفریحی

 

معابد تایلند | معرفی معبد های تایلند

امروز در تورز توریست قصد داریم به معرفی چند معبد مهم و فوق العاده تایلند بپردازیم. چهار معبد مهم و تماشایی تایلند عبارتند از: معبد پومعبد آرونمعبد حقیقتمعبد سوتات تایلند.

معبد سوتات (Suthat Temple) | جاذبه های گردشگری تایلند

مردم تایلند در دین و فرهنگ خود بسیار مذهبی بوده و اعتقاد زیادی به معابد و بودا دارند. از این رو معابد در تایلند نقش مهم و بسزایی را ایفا میکند و در فرهنگ این مردم به درستی نقش بسته است. از همین رو احترام شایانی به معابد در تایلند وجود دارد.

یکی از معابدی که در تایلند بسیار معروف است. معبد سوتات است. این معبد معماری بسیار خاص و تماشایی دارد و هر روزه گردشگران زیادی را در خود جای میدهد. که علاوه بر گردشگران، مردم بومی هر روز و هر ساعت برای عبادت به این معابد می آیند . مشغول دعا و انجام عبادات خاص خود میشوند.

اصلی ترین مجسمه ای که در این معابد به چشم میخورد، مجسمه طلایی بودا است. نوع معماری و طراحی زیبای سقف ها و طرح ها و تمثال های روی دیوار ها، همه و همه دیدنی و قابل توجه است. در حیاط این معبد شما مجسمه های سربازان چینی را مشاهده میکنید که از جنس برنز هستند و شهرت زیادی دارد.

یکی از مجسمه های بسیار عظیم که در این معبد نگهداری میشود، مجسمه 21 متری از بودا است که جنس آن طلا بوده و بسیار برای مردم با ارزش است. این معبد در شهرک چینی ها در بانکوک قدیم قرار دارد.

 

معبد حقیقت (Sanctuary Of Truth) |  تور تایلند

این معبد واقع در پاتایا، در شمال آن است. ساخت این بنا که در ساحلی زیبا در لائم راچاوت است، در سال 1981 توسط شخصی به نام ویریافان استارت خورده. لازم به ذکر است که این شخص شهر قدیمیساموت را تاسیس کرده است. امروزه بنای معبد حقیقت، دارای ابعاد بزرگی است که لازم است هر کسی با چشم خود و از نزدیک آن را ببیند.

یکی از جاذبه های شگفت آور تایلند همین بنا است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا، تور تایلند را برای دیدن همین جاذبه ها انتخاب میکنند. این معبد کاملا از جنس چوب بوده و تمام معماری آن به وسیله دست و با کنده کاری تکمیل شده است.
دلیل نام این معبد به خاطر موضوعات فلسفی و مذهبی بوده که موفقیت انسان را از طریق حقیقت بازگو میکند.

آیا معابد تایلند توانسته اند نظر شما را به خود جلب نمایند؟

 

معبد آرون (Arun Temple) | تور گردشگری تایلند

یکی از زیباترین معابد تایلند، معبد آرون است که زیبایی خاصی دارد و این زیبایی را به منطقه ای که خود در آن واقع است، هم داده است. اگر شما تور تایلند را برای گردشگری و تعطیلات خود انتخاب کرده اید، حتما به این معبد سری بزنید و زیبایی های آن را به چشم ببینید. نمای این معبد در تاریکی شب بسیار دیدنی و تماشایی است.

این معبد در کنار رودخانه ای به نام چائو و در محله ای به نام وات چانگ قرار دارد و معروف به معبد سپیده دم است. به دلیل قرار گیری این معبد در کنار این رودخانه و موقعیت مناسبی که دارد، زیبایی خاصی به این بنای مذهبی بخشیده است.

بازی با رنگ در این معبد چشم ها را خیره میکند و معماری فوق العاده اش، این بنا را مانند قلعه ای مستحکم در کنار آب روان در معرض دید مردم قرار میدهد.

شما عزیزان برای رفتن به این معبد میتوانید سوار قایق های سنتی و بومی این منطقه شده و خود را به معبد سپیده دم برسانید. که قایق سواری خود یکی از جاذبه های تایلند است.

 

معبد پو (Pho Temple) | تورهای گردشگری

این معبد معروف به بودای خفته است. مجسمه بزرگی از بودا که دراز کشیده و خوابیده است. طول این مجسمه در حدود 46 و بلندای آن در حدود 15 متر است. تنها پای این مجسمه خود چیزی در حدود پنج متر طول دارد. و یکی از مواردی که در مورد این مجسمه مورد احترام بوده و مقدس شمرده میشود، عدد 108 است و اهمیت آن به خاطر همین تعداد سمبل سلوک بودا است که در پاهای این مجسمه نقش بسته است.

یکی از جاذله های این معبد برای گردشگران، وجود اتاقی برای ماساژ تایلندی است که شهرت بسیاری به این معبد داده است. که میتوان آن را بهترین نوع ماساژ در دنیا نامید.

اگر شما علاوه بر این که علاقه مند به ماساژ و آرامش جسم خود هستید، میتوانید آموزش ماساژ تایلندی را هم در این معبد یاد بگیرید.

آیا تایلند را مکانی مناسب برای گردشگری میبینید؟
کافی است برای انتخاب تور تایلند سری به سایت تورز توریست بزنید.

———————————————————————————-

————————————————–

تور تایلند ساموئی- تور تایلند سام سیر- تور تایلند سامویی نوروز ۹۶- تور تایلند سفرنامه- تور تایلند شهریور 96- تور تایلند شهریور ۹۶- تور تایلند شیراز- تور تایلند شهریور- تور تايلند شهريور 96- تور تايلند شهريور ۹۷- تور تايلند شهريور 97- تور تايلند شهریور ۹۸- تور تایلند شهریور 96- تور تایلند شهریور ۹۶ قیمت- تور تایلند صدف سیر- تور تایلند به صورت اقساط- صدف تور تایلند- تور تایلند طاها گشت- تور طبیعت تایلند- تور تایلند عید فطر 97- تور تایلند عید ۹۷- تور تایلند عید 96- تور تایلند عید فطر- تور تايلند عيد ۹۶- تور تایلند عید- تور تايلند عيد- تور تایلند عید نوروز- تور تایلند با عمان ایر- تور تایلند ویژه عید فطر- تور تایلند فروردین ۹۸- تور تایلند فروردین 97- تور تایلند فوری- تور تايلند فروردين ۹۶- تور تايلند بوكيت- تور تایلند 14 فروردین- قیمت تور تایلند فروردین 96- تور تایلند قیمت- تور تایلند قسطی- تور تایلند قیمت ارزان- تور تايلند قسطي- تور تایلند+قیمت مناسب- تور تایلند قدس گشت- تور تایلند قصرشیرین- تور تایلند قسطی اصفهان- تور تایلند قیمت 96- تور تایلند کریسمس 2018- تور تایلند کرابی- تور تایلند کرمان- تور تایلند کریسمس- تور تایلند کامبوج- تور کامل تایلند- تور کیش تایلند- تور تایلند ویژه کریسمس- تور تایلند و کامبوج- تور گردشگری تایلند- تور گلکسی تایلند- تورهای گردشگری تایلند- تور تایلند الی گشت- تور تايلند الي گشت- تور تایلند هستی گشت- تورهای تایلند الی گشت- قیمت تور گردشگری تایلند- تور تایلند لحظه آخری- تور لحظه آخری تایلند- تور تايلند لحظه اخر- تور تایلند لاچین سیر- تور تایلند لحظه آخری تابستان 96- تور تایلند لست سکند- تور تایلند لحظه آخری 96 – تور تايلند لحظه آخری- تور تایلند لحظه- تور لوکس تایلند- تور تایلند مهر 97- تور تایلند مهر ۹۶- تور تایلند مرداد 97- تور تایلند مرداد ۹۶- تور تایلند مرداد 96 – تور تايلند مهر ۹۶ – تور تایلند مشهد – تور تایلند مجری مستقیم – تور تایلند مالزی – تور تایلند مالزی سنگاپور – تور تایلند نوروز 94 – تور تایلند نوروز 93 – تور تايلند نوروز ٩٣ – تور تایلند نوروز ٩٤ – هتل تایلند پاتایا – هتل تایلند پوکت – هتل تايلند – تایلند هتل ویستا – تایلند هتل قیمت – تایلند هتل هیلتون – هتل های تایلند – هتل های تایلند پاتایا – رزرو هتل تایلند – بهترین هتل تایلند – هتل تایلند – هتل ایستین تایلند – هتل اسیا تایلند – هتل ایبیس تایلند – هتل ادریاتیک تایلند – هتل اپارتمان تایلند پاتایا – هتل امباسادور تایلند – هتل ايبيس تايلند – هتل بایوک اسکای تایلند – هتل بايوك اسكاي تايلند – هتل های ارزان تایلند – هتل ارزان در بانکوک تایلند – هتل بابیلون تایلند – هتل های تایلند بانکوک – هتل مونتین تایلند بانکوک – هتل آسیا بانکوک تایلند – هتل گلدن بیچ تایلند – هتل مانیتا بوتیک تایلند

معابد تایلند | تور تایلند,تور گردشگری تایلند,رزرو تور تایلند,تور ارزان,قیمت تور تایلند,تورز توریست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.