تور سامویی,قیمت تور سامویی,تور ارزان سامویی,تور لحظه آخری سامویی,تور گردشگری سامویی,قیمت تور ارزان سامویی,جاذبه های سامویی,دیدنی های سامویی,تور کریسمس سامویی,تور تابستان سامویی,تور بهار سامویی,تور زمستان سامویی,تور پاییز سامویی,تور گردشگری سامویی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور سامویی | قیمت تور سامویی

جزیره سامویی یک جزیره آرام و بکر است که در خلیج تایلند قرار گرفته است. سامویی به علت داشتن صخره های زیبا و مرجانی، جنگل های زیبا همراه با نارگیل های لذیذ با سواحلی که ماسه های زیبایی دارد، در میان گردشگران مختلف به محبوبیت رسیده است.

 

آب و هوای سامویی | تور ارزان سامویی

آب و هوای سامویی در تور سامویی عید 96 که در ماه مارس می باشد گرم و در حدود 30 درجه است و فرصت خوبی است تا با شیرجه زدن داخل آب های جزیره سامویی لذت سفر خود را چند برابر نمائید. البته هوای سامویی در ماه های آذر تا بهمن سرد می باشد که میانگین دما 255 درجه است.

 

جاذبه های گرشگری سامویی | تور سامویی

در تور سامویی از جاذبه های گرشگری سامویی که به موارد مختلف از جمله جزایر شگفت انگیز، معابد گوناگون و سواحل آرام تقسیم میشوند غافل نشوید. از جاذبه های گردشگری سامویی در تور سامویی ارزان میتوانیم به جزیره پانگان، جزیره تائو و جزیره نانگ یوان اشاره داشته باشیم.

جزایر سامویی | سواحل سامویی

این جزایر سامویی امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده اند تا افراد بسیاری بعد از به آرامش رسیدن با آفتاب گرفتن کنار دریا، از کافه ها و رستوران های آن ها نیز استفاده نمایند. سواحلی در سامویی وجود دارد که میتوان با آسودگی خاطر ساعت ها در آن استراحت کرد و بدون مشغله فکری عصر خوبی را در کنار خانواده تان داشته باشید، ساحل چاونگ، ساحل لامای، ساحل منام، ساحل باپوت و ساحل بودای بزرگ از جمله سواحل سامویی هستند.

 

جشن های سامویی تایلند | قیمت تور تایلند

سامویی محلی است که جشنواره های زیادی در آن برگزار میشود.

در تور سامویی بهار 96 میتوانید به دیدن یکی از این جشنواره ها یعنی جشن تولد بودا که در ماه اردیبهشت برگزار میشود و مراسم های جالبی دارند بروید و از دیدن آنها لذت ببرید.

 

در تور ارزان سامویی میتوانید خرید ارزان سامویی را نیز از فروشگاه هایی همچون تِسکو لوتوس که محصولات کشورهای غربی را ارائه میدهند، داشته باشید. در سامویی اجناس با قیمت پائین تر از غربی ها نیز به فروش میرسند و میتوانید خرید مقرون به صرفه ای را نیز داشته باشید.

 

هتل های سامویی تایلند | قیمت تور سامویی تایلند

قیمت تور سامویی ممکن است بنابر انتخاب شما در هتل های 5 ستاره سامویی همچون هتل لمردین سامویی، هتل نورا بوری سامویی و هتل های 2 ستاره و ارزان تر سامویی همچون هتل ساحلی هانی کاتیج سامویی، هتل ساحلی کوکوپالم و هتل ساحلی پارادایس، متغیر باشد. اگر خواهان استفاده از تور لحظه آخری سامویی و استفاده از تور سامویی با هواپیما هستید لطفا برای انتخاب تور سامویی به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور سامویی از مشهد | تور سامویی از تهران | تور سامویی از اصفهان | تور سامویی از شیراز

تور سامویی,قیمت تور سامویی,تور ارزان سامویی,تور لحظه آخری سامویی,تور گردشگری سامویی,قیمت تور ارزان سامویی,جاذبه های سامویی,دیدنی های سامویی,تور کریسمس سامویی,تور تابستان سامویی,تور بهار سامویی,تور زمستان سامویی,تور پاییز سامویی,تور گردشگری سامویی,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

تور سامویی | قیمت تور ساموئی | تور ارزان سامویی | تور لحظه آخری سامویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.