تور کیش,قیمت تور کیش,تور ارزان کیش,تور لحظه آخری کیش,تور گردشگری کیش,قیمت تور ارزان کیش,جاذبه های کیش,دیدنی های کیش,تور کریسمس کیش,تور تابستان کیش,تور بهار کیش,تور زمستان کیش,تور پاییز کیش,تور گردشگری کیش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور کیش | قیمت تور کیش

جزیره زیبای کیش در جنوب ایران و در پهلوی خلیج فارس آرام گرفته است. کیش جزیره ای است که هیچ تپه و محل مرتفع ندارد و اگر از ارتفاع بالا یا در سطح زمین به اطرافتان نگاه کنید از دیدن مسطح بودن کیش لذت خواهید برد.

کیش آب و هوایی گرم و معتدل را در ماه های مهر تا فروردین دارد و در بقیه ماه ها که برابر با بهار و تابستان است بسیار شرجی و گرم می باشد. البته کیش هوای مطبوعی در اردیبهشت دارد و دمای آب دریا نیز نسبتا پائین است.

تور کیش عید دارای آب و هوای مطبوع و گرمی است که بهترین زمان سفر  به کیش می باشد. شروع سال نو در کنار آدم های خونگرم جنوب میتواند به حال خوبتان کمک شایانی نماید. تور کیش با داشتن تنوع تفریحات در نوع خودش بی نظیر است.

در تور ارزان کیش میتوانید از تفریحاتی همچون بازدید از شهر زیرزمینی کارریز، استفاده از ماساژ، پلاژ، شتر سواری، سینما 4 بعدی، باگی و همچنین دوچرخه سواری که لذتش از کودکی همراه هر شخصی است، امکان سوار شدن و استفاده کردن از قایق های پدالی و پارویی و گشت زنی با قایق هایی که کف شیشه ای دارند و میتوانید در زیر پاهای خود انواع موجودات دریایی را مشاهده کنید، استفاده نمائید.

از دیگر تفریحات کیش میتوانیم به اسکوتر برقی، پینت بال، قلعه وحشت، کارتینگ، تجربه ماهیگیری جذاب، جت اسکی و چتر پاراسل نام برد.  در کنار تفریحات آبی کیش بازدید از جاذبه های گردشگری کیش را به فراموشی نسپارید.

بازدید از روستای باغو کیش، جزیره مرجان، جزیره هندورابی، کشتی یونانی، شهر حریره کیش و پارک ساحلی سیمرف کیش را در برنامه های بازدید سفر خود قرار دهید.

 

قیمت تور کیش بنابر انتخاب و رزرو هتل و نوع پرواز برای هر شخصی متفاوت است.

مثلا در تور لحظه آخری کیش به دلیل تکمیل ظرفیت نشدن هواپیما مخصوصا در ایام عادی سال که مناسبت خاصی مانند عید نوروز و تعطیلات مذهبی نباشد، آژانس های مسافرتی اقدام به برپایی تور کیش ارزان مینمایند. تور کیش با هواپیما بسیار لذت بخش است.

چرا که شما در فراز آسمان به صندلی هواپیمای خود تکیه میدهید و با فراغ آسوده به شهرهایی که از فاصله دور همراه با طبیعت زیبایی که دارند و چشم هر بیننده ای را نوازش میدهد، به خود خیره میکنند.

در تور کیش بهار میتوانید از بازارهای کیش نظیر بازار پردیس یک کیش که در بین خیابان فردوسی و بلوار رازی قرار دارد و اجناس مختلفی از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، موبایل، شعب بانک ها و… را دارا است، خرید نمائید.

از دیگر بازارهای کیش میتوانیم به بازار ونوس کیش، بازار پردیس دو کیش، بازار دیپلمات کیش، بازار سارینا یک کیش و مرکز خرید دامون اشاره داشته باشیم. تور کیش 96 در ایام و فصل های مختلف سال 96  توسط تورز توریست ارائه میشود. برای اطلاع داشتن از شرایط دقیق تور کیش به تورز توریست مراجعه نمائید.

 

تور کیش از تهران | تور کیش از اصفهان | تور کیش از مشهد | تور کیش از شیراز

تور کیش,تور کیش,قیمت تور کیش,تور ارزان کیش,تور لحظه آخری کیش,تور گردشگری کیش,قیمت تور ارزان کیش,جاذبه های کیش,دیدنی های کیش,تور کریسمس کیش,تور تابستان کیش,تور بهار کیش,تور زمستان کیش,تور پاییز کیش,تور گردشگری کیش,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور کیش | قیمت تور کیش | تور ارزان کیش | تور لحظه آخری کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.