تور پوکت,قیمت تور پوکت,تور ارزان پوکت,تور لحظه آخری پوکت,تور گردشگری پوکت,قیمت تور ارزان پوکت,جاذبه های پوکت,دیدنی های پوکت,تور کریسمس پوکت,تور تابستان پوکت,تور بهار پوکت,تور زمستان پوکت,تور پاییز پوکت,تور گردشگری پوکت,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

 

تور پوکت | قیمت تور پوکت

آیا اطلاعات لازم را برای سفر به پوکت دارید؟ با تورز توریست همراه باشید تا پوکت را بهتر بشناسید. شهر پوکت یک شهر ساحلی و جنگلی است که در کشور تایلند قرار گرفته است.

این شهر با داشتن آب های شفاف، سواحل متعدد، وجود جنگل در یک سمت شهر و وجود دریا در سمت دیگر و همچنین تفریحات مختلف مانند دنیای جذاب زیر دریا برای علاقمندان به غواصی، فیل سواری و گشت و گذار برای ماجراجویان در بین درخت های جنگلی و داشتن استراحت چند ساعته کنار دریا برای افرادی که به دنبال آرامش هستند، باعث شده این شهر یکی از پر تردد ترین و محبوب ترین شهرهای توریستی در تایلند شود.

آب و هوای پوکت | تور گردشگری پوکت

آب و هوای پوکت گرم وخنک همراه با باران است. در اکثر روزهای سال آفتاب خود را بر بالای سر شهر تثبیت میکند و این روزهای گرم در ماه مارس به اوج خود یعنی به 34 درجه می رسد. روزهای بارانی موسمی پوکت در ماههای می تا اکتبر بوده که میانگین روزهای بارانی 18 تا 233 روز میباشد.

بهترین زمان سفر به پوکت

بهترین زمان سفر به پوکت ماههای نوامبر تا فوریه است که گرمای هوا کاهش یافته، میزان رطوبت کمتر در شهر احساس میشود و بارندگی ها نیز خیلی کمتر میشود.

 

 

جاذبه گردشگری پوکت | دیدنی های پوکت

پوکت شهریست با تنوع جاذبه های گردشگری متعدد و ورزش های آبی. به علت بودایی بودن اهالی پوکت معابد متعددی در شهر و اطراف پوکت به چشم میخورد که از مهم ترین آنها میتوانیم به معبد چالونگ پوکت و معبد وات شالونج پوکت که روزانه ساعت 5 عصر برنامه عبادت مخصوص خود را دارند و میتوانید برای دیدن مراسم های خاص و جالب شان توسط اتوبوس و تاکسی و یا سه چرخه در تور ارزان پوکت مراجعه کنید، اشاره داشت. از مقرون به صرفه ترین راههای گردشی در تور پوکت استفاده ار کشتی و قایق بر کرانه رود و دریا می باشد که میتوانید از ساحل فرا نانگ، از جزایر سیمیلان و سورینبرای غواصی و شیرجه زدن داخل آب و جزیره جیمز باند که شهرت خاصی نیز به علت زیبایی و نمایش در فیلم سینمایی پیدا کرده است، بازدید نمائید و لحظات خوبی را در تور پوکت تجربه نمائید.

 

فستیوال تور پوکت | جشن های تور پوکت

در پوکت جشنواره های متنوع و جالبی برگزار میشود که میتوان به فستیوال موج سواری پوکت در سپتامبر، فستیوال ارواح گرسنه در آگوست، مسابقه موج سواری در ژوئن، مسابقات دوچرخه سواری در آوریل و دیگر جشنواره هایی که برگزار میشود اشاره داشته باشیم.

 

مراکز خرید پوکت | قیمت تور پوکت

خرید سوغاتی و هدیه دادن به نزدیک ترین دوستان و خانواده تان یکی از لذت بخش ترین کارهای سفر می باشد. اگر میخواهید وسایل بازی و اسباب بازی برای کودکان تهیه کنید بد نیست به مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت سری بزنید و در کنار خرید وسایل سرگرمی کودکان، انواع لوازم صنایع دستی تایلند، شال و روسری ابریشم و کتان و پوشاک نیز میتوانید تهیه نمائید.

از دیگر مراکز خرید پوکت میتوان به مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، بازارهای آخر هفته پوکت، مرکز خرید نساجی پوکت، و مرکز خرید سوپر جیپ پوکت و دیگر مراکز خرید پوکت اشاره داشت.

 

تور پوکت توسط تورز توریست در ایام مختلف سال و با قیمت مناسب تور پوکت برگزار میشود. برای کسب اطلاعات لازم لطفا به سایت تورز توریست مراجعه نمائید.

تور پوکت ازتهران | تور پوکت از شیراز | تور پوکت از اصفهان | تور پوکت از مشهد

تور پوکت,قیمت تور پوکت,تور ارزان پوکت,تور لحظه آخری پوکت,تور گردشگری پوکت,قیمت تور ارزان پوکت,جاذبه های پوکت,دیدنی های پوکت,تور کریسمس پوکت,تور تابستان پوکت,تور بهار پوکت,تور زمستان پوکت,تور پاییز پوکت,تور گردشگری پوکت,تورهای لحظه آخری,تورهای گردشگری,قیمت تور,تورهای ارزان

تور تایلند,تور پاتایا,تور ترکیبی تایلند,تور بانکوک,تور پوکت,تور سامویی,تور کرابی

تور پوکت | قیمت تور  پوکت | تور ارزان پوکت | تور لحظه آخری پوکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.